Ro a kamion
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Ro a kamion
Zdravím už se někdo pokoušel něco lít do NA? A případně jaké byste tam spatřovali případné problémy? Pro nezasvěcené, hlavní rozdíl mezi NA a OA motory bych viděl zejména v nízkých otáčkách motoru NA, který prakticky jen vyjímečně překročí 2000 ot/min, dlouhé vedení od palivové nádrže v naprosté většině v polypropylenem, prakticky jen velmi těžko ohřatelný motor pokud běží jen na volnoběh v nižších teplotách. Příliš se v problematice "alternativních" nevyznám a přiznám se že ani příliš příspěvků sjem nečetl. Snažil sjem se napsat hlavní rozdíly které si myslím že by třeba mohli hrát nějakou roli, zaye bych totiž nerad něco zkazil protože motor na NA není zrovna levná záležitost.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33598
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jezdíš s NA nebo o tom jen přemýšlíš, a co to je přímý vstřik s mechanickou regulací, to je řadové nebo rotační čerpadlo, boch, lucas, motorpal, milošRudolf Diesel píše:Člověk se snaží napsat všechno a zapomene na to nejdůležitější. Jedná se samozřejmě o přímý vstřik paliva jen s mechanickou regulací.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Řadové čerpadlo Bosh, Motorpal. Aut je víc,ale začal bych stím boshem. Jen pro info všechny kamiony mají řadová čerpadla v 99% (zatím sjem se setkal jen se Styerem , který měl rotační,ale to bylo epizoda sama pro sebe). Četl sjem tady že u řadových čerpadel je to lepší a víc to vydrží i když 80 tis. se mi do toho dávat nechce ono je totiž ještě otázka co to udělá s výkonem u takového motoru.slovacek.milos píše:jezdíš s NA nebo o tom jen přemýšlíš, a co to je přímý vstřik s mechanickou regulací, to je řadové nebo rotační čerpadlo, boch, lucas, motorpal, milošRudolf Diesel píše:Člověk se snaží napsat všechno a zapomene na to nejdůležitější. Jedná se samozřejmě o přímý vstřik paliva jen s mechanickou regulací.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33598
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Je pravda že common rail a další novější technologie, se u NA užívá,ale jedná se vesměs o motory euro 4 a víš a pořizovací cena těchto vozů i ojetých je velmi vysoká. Abych zamezil dalších diskuzím tak konkrétně mám v plánu předělat LIAZ, tam se požíval Bosch, L'orange a Motorpal. Samozřejmě vždy řadová vstřikovací čerpadla a přímý vstřik.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
slovacek.milos
a co jako?
co tim chtel ogar rict??????????
dyť sem to psal néé, sa nauč procitat prizpevky
ja vim,ze stara dobra liazka,je dobrá ale dnes uz to ma vse vybavene elektrobickymi vstrikovacimi systemy ty asi zijes ešte v dobe kamenné
inak si myslim ze LIaz v poho,hlavne k vuli radovemu cerpadlu to sezere temer vse,palivove potrubi tam neni zas tak dlouhe,to se zda,vybavil bych to poradnym ohrivacem, nejaké 50ti deskové vymenik aspon
karel
a co jako?

dyť sem to psal néé, sa nauč procitat prizpevky

ja vim,ze stara dobra liazka,je dobrá ale dnes uz to ma vse vybavene elektrobickymi vstrikovacimi systemy ty asi zijes ešte v dobe kamenné

inak si myslim ze LIaz v poho,hlavne k vuli radovemu cerpadlu to sezere temer vse,palivove potrubi tam neni zas tak dlouhe,to se zda,vybavil bych to poradnym ohrivacem, nejaké 50ti deskové vymenik aspon
karel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33598
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
karel.tdi píše:slovacek.milos
a co jako?co tim chtel ogar rict??????????
dyť sem to psal néé, sa nauč procitat prizpevky![]()
ja vim,ze stara dobra liazka,je dobrá ale dnes uz to ma vse vybavene elektrobickymi vstrikovacimi systemy ty asi zijes ešte v dobe kamenné
inak si myslim ze LIaz v poho,hlavne k vuli radovemu cerpadlu to sezere temer vse,palivove potrubi tam neni zas tak dlouhe,to se zda,vybavil bych to poradnym ohrivacem, nejaké 50ti deskové vymenik aspon
karel

