Fiat Dobló 1.9D

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Fiat Dobló 1.9D

Příspěvek od Tomas.cz »

Chlapi máme problém s tímhle autem, občas nejde nastartovat studené ( jako dneska ráno, ale chlapci ho roztáhly na laně (wallbash) ) a někdy nejde nastartovat teplé ( musíš člověk tak hodinu počkat a pak to jde ), ale není to podmínka někdy chytne studený i teplý na brnknutí. Nevíte, kde se chytnout?
Díky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zjavne budu niekde zhnite droty alebo zaoxidovane konektry. Vsetko treba skontrolovat.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Nejdřív bych zkusil test motoru (wallbash)
ramex
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 24 čer 2008, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od ramex »

skontroluj si zhavenie a najme zhaviace rele . kontrolka ti moze svietit ze zhavy a zhavyce su studene
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

tipoval by som problem v kabelazi alebo v ECU motora je tam plastova jednotka.......?
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
greenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 10 úno 2008, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od greenca »

Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4

CHIP, egr OFF
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

greenca píše:
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce
a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.

Cerpadlu urcite nic nebolo proste smola........ :D
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

greenca píše:
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Doblo zatím jezdí tak doufám že mu to vydrží.
greenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 10 úno 2008, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od greenca »

Peete píše:
greenca píše:
Tomas.cz píše:V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?
Vyměnili,ale zbytečně.Starý snímač mi poslali zpět i s protokoly ze zkušební stolice.
Největší moje chyba byla ,že jsem jím poslal protokol z examineru,abych jím pomohl a jak to vypadá,tak už se dál neobtěžovali čerpadlo odzkoušet,jestli bylo vadné.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4

CHIP, egr OFF
eagle010
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 pro 2010, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

doblo 1,9d

Příspěvek od eagle010 »

tak uz aj mne sa pokazilo ......vsetci ze je to cerpadlo ..auto islo pri zaradeni neutralu skapalo ale nastartovalo sa a islo dalej ale uz je to tak ze skapina ked je zohriaty motor ...dal som urobit cerpadlo 1300eur repas a robi to presne to iste a pise chybu test polohy rotoru v cerpadle :? chcem sa opytat kde sa da spravit repas ridiacej jednotky motora lebo mam pocit ze je vadna dakujem
greenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 10 úno 2008, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od greenca »

Repas nevím,ale nová originální RJ od fiatu vyjde asi na 14tis KČ,cca 450 euro.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4

CHIP, egr OFF
eagle010
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 pro 2010, 09:08
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od eagle010 »

jasne nemam problem to kupit ale ako si budem na stopro isty ze je to riadiacka ????? to auto si robi co chce ......niekedy ide normalne potom ked sa zohreje tak skapina a na zaver uz aj trha pri 2500otacok ako keby nemalo naftu (wallbash)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Můžu si tipnout? Dělá to ten slavnej EPIC.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“