Díky
Fiat Dobló 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Dobló 1.9D
Chlapi máme problém s tímhle autem, občas nejde nastartovat studené ( jako dneska ráno, ale chlapci ho roztáhly na laně
) a někdy nejde nastartovat teplé ( musíš člověk tak hodinu počkat a pak to jde ), ale není to podmínka někdy chytne studený i teplý na brnknutí. Nevíte, kde se chytnout?
Díky
Díky
Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph
.
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph
-
greenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 úno 2008, 19:58
- Bydliště: Bystřicko
- Kontaktovat uživatele:
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph![]()
![]()
.
Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4
CHIP, egr OFF
CHIP, egr OFF
greenca píše:Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph![]()
![]()
.
Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce
a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
Cerpadlu urcite nic nebolo proste smola........
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?greenca píše:Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph![]()
![]()
.
Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
-
greenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 úno 2008, 19:58
- Bydliště: Bystřicko
- Kontaktovat uživatele:
Peete píše:greenca píše:Vyměnili,ale zbytečně.Starý snímač mi poslali zpět i s protokoly ze zkušební stolice.Tomas.cz píše:V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?
Největší moje chyba byla ,že jsem jím poslal protokol z examineru,abych jím pomohl a jak to vypadá,tak už se dál neobtěžovali čerpadlo odzkoušet,jestli bylo vadné.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4
CHIP, egr OFF
CHIP, egr OFF
doblo 1,9d
tak uz aj mne sa pokazilo ......vsetci ze je to cerpadlo ..auto islo pri zaradeni neutralu skapalo ale nastartovalo sa a islo dalej ale uz je to tak ze skapina ked je zohriaty motor ...dal som urobit cerpadlo 1300eur repas a robi to presne to iste a pise chybu test polohy rotoru v cerpadle
chcem sa opytat kde sa da spravit repas ridiacej jednotky motora lebo mam pocit ze je vadna dakujem