Stránka 1 z 3

Fiat Dobló 1.9D

Napsal: 18 zář 2008, 16:29
od Tomas.cz
Chlapi máme problém s tímhle autem, občas nejde nastartovat studené ( jako dneska ráno, ale chlapci ho roztáhly na laně (wallbash) ) a někdy nejde nastartovat teplé ( musíš člověk tak hodinu počkat a pak to jde ), ale není to podmínka někdy chytne studený i teplý na brnknutí. Nevíte, kde se chytnout?
Díky

Napsal: 18 zář 2008, 16:41
od TDI tech
Zjavne budu niekde zhnite droty alebo zaoxidovane konektry. Vsetko treba skontrolovat.

Napsal: 18 zář 2008, 18:37
od pajda
Nejdřív bych zkusil test motoru (wallbash)

Napsal: 21 zář 2008, 11:47
od ramex
skontroluj si zhavenie a najme zhaviace rele . kontrolka ti moze svietit ze zhavy a zhavyce su studene

Napsal: 20 říj 2008, 15:27
od Tomas.cz
Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Napsal: 26 říj 2008, 21:10
od gsmboss
tipoval by som problem v kabelazi alebo v ECU motora je tam plastova jednotka.......?

Napsal: 01 lis 2008, 11:30
od greenca
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.

Napsal: 01 lis 2008, 18:16
od gsmboss
greenca píše:
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce
a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.

Cerpadlu urcite nic nebolo proste smola........ :D

Napsal: 02 lis 2008, 00:08
od Peete
greenca píše:
Tomas.cz píše:Tak jelikož se závada opakovala pořád víc zajel jsem na diagnostiku ( examiner ), žhavení funguje, relé je ok a žhaviče jsem vyměnil, dal jsem Beru co tam byly z výroby ( stejně už měly nárok )
Výsledkem diagnostiky je závada na čidle snímače otáček ( na setrvačníku ) což bude doufám důvod proč to blbne ( to čidlo je poměrně laciné ) a druhá sporadická závada na snímači rotoru vstřikovacího čerpadla, jen to samotný čidlo stojí 8 000kč + dph :x :x :x .

Asi před měsícem jsem řešil stejný problém.Auto nejelo a diagnostika hlásila závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.Proměřil jsem dráty mezi čerpadlem a řídící jednotkou a vše o.k. .Čerpadlo jsem poslal na opravu do Brna,kde vyměnili snímač polohy rotoru za 9600,-kč +6000,-kč práce a nastavení.
Namontoval jsem čerpadlo,nastartoval a nic.Stejný příznaky jako před opravou.Motor chytil otáčky vylítli na 3000 ot/min. a hned zhasnul.Diagnostika hlásila stejnou závadu KONTROLA POLOHY ROTORU.
Měl jsem podezření na řídící jednotku,tak jsem objednal repas,namontoval a vše bylo o.k.
Mám jenom podezření,že čerpadlu od začátku nic nebylo a v Brně vyměnily funkční součástku.
V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?

Napsal: 02 lis 2008, 09:08
od Tomas.cz
Doblo zatím jezdí tak doufám že mu to vydrží.

Napsal: 04 lis 2008, 17:16
od greenca
Peete píše:
greenca píše:
Tomas.cz píše:V Brne ti nevymenili nic, proste to fungovalo a basta... v Bosonohach co?
Vyměnili,ale zbytečně.Starý snímač mi poslali zpět i s protokoly ze zkušební stolice.
Největší moje chyba byla ,že jsem jím poslal protokol z examineru,abych jím pomohl a jak to vypadá,tak už se dál neobtěžovali čerpadlo odzkoušet,jestli bylo vadné.

doblo 1,9d

Napsal: 18 pro 2010, 09:27
od eagle010
tak uz aj mne sa pokazilo ......vsetci ze je to cerpadlo ..auto islo pri zaradeni neutralu skapalo ale nastartovalo sa a islo dalej ale uz je to tak ze skapina ked je zohriaty motor ...dal som urobit cerpadlo 1300eur repas a robi to presne to iste a pise chybu test polohy rotoru v cerpadle :? chcem sa opytat kde sa da spravit repas ridiacej jednotky motora lebo mam pocit ze je vadna dakujem

Napsal: 18 pro 2010, 14:13
od greenca
Repas nevím,ale nová originální RJ od fiatu vyjde asi na 14tis KČ,cca 450 euro.

Napsal: 18 pro 2010, 15:11
od eagle010
jasne nemam problem to kupit ale ako si budem na stopro isty ze je to riadiacka ????? to auto si robi co chce ......niekedy ide normalne potom ked sa zohreje tak skapina a na zaver uz aj trha pri 2500otacok ako keby nemalo naftu (wallbash)

Napsal: 18 pro 2010, 17:44
od origoš
Můžu si tipnout? Dělá to ten slavnej EPIC.