Přidřené 1,9 TDI 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Přidřené 1,9 TDI 81 kw
dobrý den, mám několik dotazů: po proražení vany a ztráty oleje jsem přidřel turbo, po opravě vany se turbo kompletně rozsypalo a vypadalo to na přidřený motor. Dal jsem ho vyměnit do nejmenovaného servisu a po výměně brutálně stoupla spotřeba což se mi nelíbilo. Pátral jsem proč a zjistil jsem že mi pravděpodobně nechali můj přidřený motor kde pouze jakousi "honovačkou" vyleštili válce a vyměnili turbo. Zaplatil jsem však výměnu. Číslo motoru zůstalo stejné takže jej měnit nemohli. Teď bych chtěl nechat přeměřit kompresní tlaky a neznám hodnoty a nerad bych znova naletěl. Může být v případě dobrých tlaků problém někde jinde??
Ahoj,tak co se týče těch tlaků,z praxe Ti můžu říct že tlaky 28-34 jsou úplně normální.Nový a motor v perfektním stavu mají max.do 40.Problém nastává v případě,že jsou rozdíly mezi válci.O 3 bary a víc.Pokud Ti ten motor opravili a on funguje normálně,nevidím v tom problém tykající se funkčnosti motoru.Pokud tam však máš jakýkoli sebemenší nedostatek,vyřeš to s nima zavčasu.Zvýšená spotřeba může souviset s více faktory jako třeba nízké tlaky jak jsi naznačil,po příhodě poškozená hydra,špatné nastavení rozvodů(předvstřiku) a pod.Až po zkontrolování těchto prvků bych hledal problém dál.Přeji pevné nervy.
Ahoj
Ahoj
zachraňme spalovecí motory
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Odpovědi: 0
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 črc 2006, 11:10
Odpovědi: 0
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Hele, ale těm válcům určitě nic nebylo. první se ti vždycky zadřou ojniční ložiska a když je to natvrdo, většinou se i ohne klika a natáhnou oka v ojnici. turbo se většinou načne. i když motor zadřeš natvrdo tak válce budou ok.. ale klika bude v háji. jde opravit, ale už to není ono.. pokuid to nemá výkon, hledal bych závadu v seřízení rozvodů a předvstřiku. pak váha a ovládání turba.. omlat jim to o hlavu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS