Přidřené 1,9 TDI 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milan Moša
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 11:10

Přidřené 1,9 TDI 81 kw

Příspěvek od Milan Moša »

dobrý den, mám několik dotazů: po proražení vany a ztráty oleje jsem přidřel turbo, po opravě vany se turbo kompletně rozsypalo a vypadalo to na přidřený motor. Dal jsem ho vyměnit do nejmenovaného servisu a po výměně brutálně stoupla spotřeba což se mi nelíbilo. Pátral jsem proč a zjistil jsem že mi pravděpodobně nechali můj přidřený motor kde pouze jakousi "honovačkou" vyleštili válce a vyměnili turbo. Zaplatil jsem však výměnu. Číslo motoru zůstalo stejné takže jej měnit nemohli. Teď bych chtěl nechat přeměřit kompresní tlaky a neznám hodnoty a nerad bych znova naletěl. Může být v případě dobrých tlaků problém někde jinde??
DAVERS
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 06:18

Příspěvek od DAVERS »

Ahoj,tak co se týče těch tlaků,z praxe Ti můžu říct že tlaky 28-34 jsou úplně normální.Nový a motor v perfektním stavu mají max.do 40.Problém nastává v případě,že jsou rozdíly mezi válci.O 3 bary a víc.Pokud Ti ten motor opravili a on funguje normálně,nevidím v tom problém tykající se funkčnosti motoru.Pokud tam však máš jakýkoli sebemenší nedostatek,vyřeš to s nima zavčasu.Zvýšená spotřeba může souviset s více faktory jako třeba nízké tlaky jak jsi naznačil,po příhodě poškozená hydra,špatné nastavení rozvodů(předvstřiku) a pod.Až po zkontrolování těchto prvků bych hledal problém dál.Přeji pevné nervy.
Ahoj
zachraňme spalovecí motory
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Divne, otec kdyz kdysi udelal vanu, tak se to pridrelo na klice... Valcum nic nebylo.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Milan Moša
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 11:10

Příspěvek od Milan Moša »

když budou tlaky OK pomůže napíchnout ji na počítač? Ukáže kde je chyba v nastavení předvstřiku atd....??
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Milan Moša píše:když budou tlaky OK pomůže napíchnout ji na počítač? Ukáže kde je chyba v nastavení předvstřiku atd....??
Ano, zjistis jestli je ok predvstrik a zda jsou rozdily v davkam nafty mezi valci v toleranci.

Jak moc se zmenila spotreba?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Milan Moša
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 11:10

Příspěvek od Milan Moša »

asi o 1,5 l
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Milan Moša píše:asi o 1,5 l
Olej tam je stejny co byl - URCITE?
Nech si zmerit tlaky - v jinem servisu! s protokolem!
Taky mozna ti trochu mene tlaci turbo, to ma dost velky vliv.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Hele, ale těm válcům určitě nic nebylo. první se ti vždycky zadřou ojniční ložiska a když je to natvrdo, většinou se i ohne klika a natáhnou oka v ojnici. turbo se většinou načne. i když motor zadřeš natvrdo tak válce budou ok.. ale klika bude v háji. jde opravit, ale už to není ono.. pokuid to nemá výkon, hledal bych závadu v seřízení rozvodů a předvstřiku. pak váha a ovládání turba.. omlat jim to o hlavu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
nodisco
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2006, 14:02

Příspěvek od nodisco »

Mohl by jsi napsat v jakém to bylo servisu ať se mu kdyžtak všichni vyhneme.
Seat Toledo 1.9 TDI AHF r.v.2000, 81kW + čip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“