Stránka 1 z 1
Přidřené 1,9 TDI 81 kw
Napsal: 13 črc 2006, 11:24
od Milan Moša
dobrý den, mám několik dotazů: po proražení vany a ztráty oleje jsem přidřel turbo, po opravě vany se turbo kompletně rozsypalo a vypadalo to na přidřený motor. Dal jsem ho vyměnit do nejmenovaného servisu a po výměně brutálně stoupla spotřeba což se mi nelíbilo. Pátral jsem proč a zjistil jsem že mi pravděpodobně nechali můj přidřený motor kde pouze jakousi "honovačkou" vyleštili válce a vyměnili turbo. Zaplatil jsem však výměnu. Číslo motoru zůstalo stejné takže jej měnit nemohli. Teď bych chtěl nechat přeměřit kompresní tlaky a neznám hodnoty a nerad bych znova naletěl. Může být v případě dobrých tlaků problém někde jinde??
Napsal: 13 črc 2006, 19:45
od DAVERS
Ahoj,tak co se týče těch tlaků,z praxe Ti můžu říct že tlaky 28-34 jsou úplně normální.Nový a motor v perfektním stavu mají max.do 40.Problém nastává v případě,že jsou rozdíly mezi válci.O 3 bary a víc.Pokud Ti ten motor opravili a on funguje normálně,nevidím v tom problém tykající se funkčnosti motoru.Pokud tam však máš jakýkoli sebemenší nedostatek,vyřeš to s nima zavčasu.Zvýšená spotřeba může souviset s více faktory jako třeba nízké tlaky jak jsi naznačil,po příhodě poškozená hydra,špatné nastavení rozvodů(předvstřiku) a pod.Až po zkontrolování těchto prvků bych hledal problém dál.Přeji pevné nervy.
Ahoj
Napsal: 13 črc 2006, 20:17
od lt.kubosh
Divne, otec kdyz kdysi udelal vanu, tak se to pridrelo na klice... Valcum nic nebylo.
Napsal: 13 črc 2006, 21:00
od Milan Moša
když budou tlaky OK pomůže napíchnout ji na počítač? Ukáže kde je chyba v nastavení předvstřiku atd....??
Napsal: 13 črc 2006, 21:14
od frantacech
Milan Moša píše:když budou tlaky OK pomůže napíchnout ji na počítač? Ukáže kde je chyba v nastavení předvstřiku atd....??
Ano, zjistis jestli je ok predvstrik a zda jsou rozdily v davkam nafty mezi valci v toleranci.
Jak moc se zmenila spotreba?
Napsal: 14 črc 2006, 18:42
od Milan Moša
asi o 1,5 l
Napsal: 14 črc 2006, 22:12
od frantacech
Milan Moša píše:asi o 1,5 l
Olej tam je stejny co byl - URCITE?
Nech si zmerit tlaky - v jinem servisu! s protokolem!
Taky mozna ti trochu mene tlaci turbo, to ma dost velky vliv.
Napsal: 15 črc 2006, 00:08
od go.vojta
Hele, ale těm válcům určitě nic nebylo. první se ti vždycky zadřou ojniční ložiska a když je to natvrdo, většinou se i ohne klika a natáhnou oka v ojnici. turbo se většinou načne. i když motor zadřeš natvrdo tak válce budou ok.. ale klika bude v háji. jde opravit, ale už to není ono.. pokuid to nemá výkon, hledal bych závadu v seřízení rozvodů a předvstřiku. pak váha a ovládání turba.. omlat jim to o hlavu..
Napsal: 01 srp 2006, 17:14
od nodisco
Mohl by jsi napsat v jakém to bylo servisu ať se mu kdyžtak všichni vyhneme.