Stránka 1 z 2

nestartuje Golf IV TDi-PD 115k

Napsal: 16 črc 2006, 17:14
od 6Daemon
Potrebujem sa Vas opytat co s tym, chalani to maju uz dva tyzdne hodene v servise a nevedia najs chybu.

Golf jazdil ako hodinky, bol na diagnostike vo VW, neukazalo ziadnu chybu. Dva dni po tom mi buchlo turbo, auto sa dalo do servisu, turbo sa vymenilo za druhe. Auto nastartovali a v pohode jazdilo ako predtym, potom ho zaparkovali, skusili to nastartovat za 15 min a uz to nenaskocilo.

Diagnostika hlasi jednu chybu - neda sa komunikovat s cidlom otacok motora. Cidla otacok motora sa vymenili obe tri krat (aj to co je vpredu, aj to co je pri rozvodoch).

Ked sa pokusime motor startovat, na palubovke sa rozsvieti vsetko ako ma a aj to zhasne ... cize pohoda ... starter toci, zvuk je pekny, len jednoducho nenaskoci ...
Pozerali sme ci ma naftu, cize sme odpojili hadicu pri palivovom filtry, ktora sa vracia od motora ako spiatocka ... ked skusam startovat palivo jemne vystrekuje ... cize naftu to ma ...

Uz su vsetci totalne bezradni co s tym moze byt, hlavne ked auto bolo totalne bez chyby a vlastne sa tam 'len' vymenilo turbo, malo by to jazdit a nejazdi ...

Prosim poradte niekto co s tym moze byt, vsetcia sme si isti ze to je nejaka banalita len nevieme najst co to je ...

Vopred dakujem za dobre rady ...

Udaje:
VW 1.9 tdi pd 115k (85 kw) manual 6st
motor typ AJM
r.v. 2000

Napsal: 16 črc 2006, 19:48
od bernardi
Mal som podobny problem,bolo to cerpadlo v nadrzi,po vymene ok dokonca majitel ma pocit ze odvtedy ma nizsiu spotrebu,nafta ti musi striekat ked odpojis hadicu

Napsal: 16 črc 2006, 21:45
od zdenace
Píšeš že to hlásí závadu čidlo otáček, zkus to hledat tam, přerušený drát, oxidace atd. Podobný problém jsem měl a byl zoxidován kontakt v patici.

Napsal: 16 črc 2006, 21:46
od zdenace
Jo ještě snímač proti čidlu.

Napsal: 17 črc 2006, 21:26
od 6Daemon
- = update = -

skusil som spravit vsetko co ste mi napisaly

- auto nema cerpadlo v nadrzi [len plavak]

+ dal som tam nove cerpadlo paliva [co je pri motore]
+ dal som tam nove trisky [vsetky 4]

auto stale nechce naskocit
skusali sme to roztiahnut a startovat tak, auto naskoci na 1~2 sekundy a potom motor zdochne, skoro ako by som auto vypol klucom v spinacej skrinke

pocitac uz nevypisuje ziadnu chybu

moj predpoklad by bol ze je to nejaka elektricka chyba, poistky som ale pozrel 2x a su dobre

relatka neviem, mozno to bude jedno z nich
ak ano, prosim Vas poradte mi ake a kde ho mam cca hladat ... uz som fakt bezradny

dakujem

Napsal: 18 črc 2006, 06:14
od váha
a co immo? :? i když to by mělo jít nastartovat...

Napsal: 18 črc 2006, 07:51
od laurin.clement
Najdi relé 109 , propoj kontakty a vyzkoušej nastartovat.Pokud ti toto relátko nesepne tak se nestartuje.Něco podobného jsem měl na Octávce.

Napsal: 18 črc 2006, 08:38
od destructor
kamarád řešil nějaký podobný problém a bylo zadřené vstřikovací čerpadlo ... nevím ale jak je to v tomto příapdě ..

Napsal: 18 črc 2006, 08:39
od cable
vycti chyby na budikach....
ale tuipoval bych to na nejakej spatnej kontakt... treba motorova kostra? nebo promer draty od snimace otacek k ridici jednotce, jestli budes potrebovat pinout tak dej vedet...

Napsal: 18 črc 2006, 12:55
od 6Daemon
- update -
prave som vymenil vsetky relatka za nové a stale to robí to isté...je možné ze je nieco s riadiacou jednotkou? ta komunikuje s vag a nehlási žiadnu chybu...

Napsal: 18 črc 2006, 13:24
od mira
a ta hallovka dava signal? je fyzicky v RJ? pichnete na to osciloskop a musi to byt jasne.....

Napsal: 18 črc 2006, 15:30
od 6Daemon
neviem co je hallovka :(

takto, nejaka velka chyba tam nebude, lebo to auto normalne jazdilo ... teraz to zislo z testu autoalarmu, ci to nevypina ten ... ale nie ... aj to je v poriadku

auto sa chova nasledovne:
otocim klucikom v spinacej skrinke, auto zacne startovat, tak dve sekundy motor bezi, klucim drzim v startovacej polohe stale, no rucicka otackomera na palubovke mi padne na 0 a motor sa dalej nechyta, mozem drzat kluc v polohe uz kolko chcem ...

Napsal: 18 črc 2006, 15:38
od Germi
hallovka: Hallova sonda neboli snímač otáček (u toho jak Ti to původně házelo chybu) jak píše mira píchněte to na osciloskop a měl by tam být pravoúhly signál bez nějakého šumu (zaleží také jaký máte osciloskop/vzorkovací frekvenci). Měřte to u řídící jednotky,aby jste vyloučili chybu v kabeláži.

Napsal: 18 črc 2006, 15:40
od mira
kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.

Napsal: 18 črc 2006, 18:24
od váha
mira píše:kazdopadne jestli ti to chytne a chcipne, tak je to immo.

popisujes to nejak slozite.
Přesně tak jestli to chytne a hned chcípne tak je něco s immo,zkus jiný klíček jestli máš nebo zkus z klíčku vyndat tyčinku a nastartovat,popřípadě přes vag ho zkus deaktivovat nebo zkontrolovat pin klíču a budíku