Stránka 1 z 1
Nové ojnice
Napsal: 27 lis 2008, 19:23
od vvinohrad
Zdravím mistři,
prosím o další radu: Jak jste řekli, sehnal jsem si 3 "nové" ojnice, všechny z jednoho motoru, teď je musím namontovat na kliku, mám použít nové šály (lágry) nebo použít ty co byly na těch ojnicích, nebo ty co byly na mé klice? Na co si dát pozor? Bude takto motor fungovat bez problémů? Díkes
Napsal: 27 lis 2008, 19:28
od misoVW
klzne loziska pouzi povodne, co si mal na Tvojej kluke.
Napsal: 27 lis 2008, 19:30
od Ladas
pozor si dej abys je nepopletl a neotočil na nečistoty na dotahovací moment na záměnu a otočení půlek ojnic jinak je to v pohodě

Nové ojnice
Napsal: 27 lis 2008, 19:34
od vvinohrad
Jedná se o motor 1,4 Tdi, 55 kw z vw. To jen pro info.
Napsal: 27 lis 2008, 19:38
od Ladas
platí to pro všechny navíc pozor na montážní polohu ojnice a pístu

nové ojnice
Napsal: 27 lis 2008, 19:41
od vvinohrad
Jak poznám tu správnou polohu? Mám jen ojnice a nevím jak byly namontovány písty.
Re: Nové ojnice
Napsal: 27 lis 2008, 20:08
od misoVW
vvinohrad píše:Jedná se o motor 1,4 Tdi, 55 kw z vw. To jen pro info.
To som si aj myslel, ked si pisal ze 3 ojnice. Co sa stalo, ked si menil tie ojnice?
nové ojnice
Napsal: 27 lis 2008, 20:28
od vvinohrad
Měnil jsem původně jen 1, která byla ohlá, ale k té nové jsem neměl origo půlměsíc a jelikož jsou lámané, nepasovala mi, navíc mi zde řekli, že záleží i na váze jednotlivých ojnic, tak jsem se rozhodl, že seženu origo 3 "nové", abych je nemusel brousit a tak.
Teď jsem je sehnal a chystám se k montáži.
Napsal: 27 lis 2008, 22:32
od chosepm
Já nevim, ale asi bych tam nevracel původní ložisko z ohnutý ojnice. To bych radši změřil kliku, jestli je orig. a dal ojniční nový. To nebude zas taková pálka
