Prívod paliva? Vzduchový filter?(hm)
Ford Sierra 2,3 D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Sierra 2,3 D
Mám problém naštartovať,kde mám hľadať chybu?
Prívod paliva? Vzduchový filter?(hm)
Prívod paliva? Vzduchový filter?(hm)
Re: Ford Sierra 2,3 D
Moj dedo mal kedysi Sierru 2.3D. A ked uz mala za sebou 500.000km tak sa zacala kazit jedna radost. Najsamprv skotroluj ci ti naozaj zhavy. To ze svieti kontrolka zhavenia na prisitrojovke este neznamena ze naozaj zhavi (ford). Zober si ziarovkovu skusacku (kontrolku), jeden koniec daj na kostru a druhy priamo na privod na zhavice a popros niekoho aby ti zapol kluc do polohy 15. Ak bude svietit a nastartujes malaby este svietit tak 30s (dozhavovanie) zhavenie je funkcne. Potom uz zostava skotrolovat ci su jednotlive zhavice vporiadku. Dalej neviem kolko ma nahonenych km ale zmeraj tlaky vo valcoch. Ak budu tak nad 28 Bar este je vporiadku, ak 24-27Bar tak uz melie z posledneho a ak budu pod 23Bar tak je KO. Samozrejme rozdiel medzi jednotlivymi tlakmi valcou nesmie byt vacsi ako 5Bar.operator píše:Mám problém naštartovať,kde mám hľadať chybu?![]()
Prívod paliva? Vzduchový filter?(hm)
Aby som nezabudol najslabsou strankou tohto motora je cerpadlo (Lucas, niet co dodat). V drvivej vacsine porazi naskor cerpadlo. A kazi sa to ovladanie predvstreku cez lanko od bimetalickej sondy v hlave valcov. Natiahni si cez bowden 1.2mm zvaraci drot dnu do kabiny na tahlo sitica zo zigulaka. Pred startom potiahnes a asi po dvoch min. ho zatlacis naspat. Nebudes verit ale kurevsky to pomoze pri startovani. Inac zbav sa toho. Fordy niesu auta z tohoto sveta.
PS: Jedna podstatna vec. U 2.3D je prvy valec pri zotrvacniku (nie pri rozvode / jak u debilov
).Re: Ford Sierra 2,3 D
jojo píše: PS: Jedna podstatna vec. U 2.3D je prvy valec pri zotrvacniku (nie pri rozvode / jak u debilov).
...to fakt...???!!!...to su riadny maniaci....!!!shit
Re: Ford Sierra 2,3 D
no sierra 2,3d vydrží 750 000km jak nicjojo píše:Moj dedo mal kedysi Sierru 2.3D. A ked uz mala za sebou 500.000km tak sa zacala kazit jedna radost. Najsamprv skotroluj ci ti naozaj zhavy. To ze svieti kontrolka zhavenia na prisitrojovke este neznamena ze naozaj zhavi (ford). Zober si ziarovkovu skusacku (kontrolku), jeden koniec daj na kostru a druhy priamo na privod na zhavice a popros niekoho aby ti zapol kluc do polohy 15. Ak bude svietit a nastartujes malaby este svietit tak 30s (dozhavovanie) zhavenie je funkcne. Potom uz zostava skotrolovat ci su jednotlive zhavice vporiadku. Dalej neviem kolko ma nahonenych km ale zmeraj tlaky vo valcoch. Ak budu tak nad 28 Bar este je vporiadku, ak 24-27Bar tak uz melie z posledneho a ak budu pod 23Bar tak je KO. Samozrejme rozdiel medzi jednotlivymi tlakmi valcou nesmie byt vacsi ako 5Bar.operator píše:Mám problém naštartovať,kde mám hľadať chybu?![]()
Prívod paliva? Vzduchový filter?(hm)
Aby som nezabudol najslabsou strankou tohto motora je cerpadlo (Lucas, niet co dodat). V drvivej vacsine porazi naskor cerpadlo. A kazi sa to ovladanie predvstreku cez lanko od bimetalickej sondy v hlave valcov. Natiahni si cez bowden 1.2mm zvaraci drot dnu do kabiny na tahlo sitica zo zigulaka. Pred startom potiahnes a asi po dvoch min. ho zatlacis naspat. Nebudes verit ale kurevsky to pomoze pri startovani. Inac zbav sa toho. Fordy niesu auta z tohoto sveta.
PS: Jedna podstatna vec. U 2.3D je prvy valec pri zotrvacniku (nie pri rozvode / jak u debilov).
(pokud s tím chlapec nezkouší driftovat )
jinak na všechno se vyser
oddělej sání aby byly na motoru jenom svody
vcem pet láhev dej do ní naftu
do vršku dej ventilek (9mm díra)co je na pneumatikách (kup si ho novej 18,- tě nezabije )
flašku z naftou napoj přímo na čerpadlo
a povol trubky co vedou od čerpadla ke vstřikovačům (povol je u vstřikovačů)
až se na nich objeví nafta tak je dotáhni
pak ven horkovzdušnou pistoli a dej jí na maximum
a ten teplej vzduch začni foukat do sání
pokud to nechytne tak to auto zkus ještě roztáhnout
pokud ani tak nechytne tak je engin KO
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
