1.8T 110kW netáhne,N75? TURBO? Pomozte prosím! SPĚCHÁ!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
A6 TDI 103kW
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 30 čer 2008, 20:49
Odpovědi: 0

1.8T 110kW netáhne,N75? TURBO? Pomozte prosím! SPĚCHÁ!

Příspěvek od A6 TDI 103kW »

Zdar.
Potřeboval bych poradit,ale spěchá to,dnes nebo zítra ráno to musím stihnout.
Nehodlám měnit díly naslepo,potřebuju zjistit příčinu.
Takže:
Passat 1998 1.8T 110kW AEB
motor jede tupě,prostě nemá výkon,filtry vypadají OK,motor jede jak hodinky,teplota,otáčky,vše ok,pouze je to slabé.



testoval jsem na VAG měřič: teploty vzduchu-ok
hmotnosti vzduchu-ok
škrtítí klapka-ok
test motoru=bez chyb,byl tam jen uveden N75,ten se vymazal a už se neoběvil.

Dotazy: Kdo něco ví,odpoví aspoň něco prosím,díky!

0) PLNÝ PLYN=Motor v nejvyšších otáčkách kolísá,nejede lineárně,ale to je plyn na podlaze a otáčky v maximu,jinak jede dobře.
Dá se z toho něco vyvozovat?

1) ve výpisu závad nyl ventil N75,vymazáno,už se závada nenapsala,auto pořád slabé/tupé,jede,volnoběh ok,ale výkon jako by to mělo cca 60kW

2) ve VIS 1.5 2.0 3.0 tento motor vůbec není,tak nevím,kde ho mám hledat,ví někdo v jakém VIS je a kde ten vis najdu?

3) KDE PŘESNĚ JE N75 VENTIL OMEZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU U TOHOTO MOTORU? NEUMÍM HO NAJÍT.

4) KDYŽ DÁM AKČNÍ ČLENY N75,tak slyším jen benzínové čerpadlo a ventil neslyším.

5) V akčních členech není AGR/EGR ventil,pročpak? Jak ho změřím a jaké má mít hodnoty?

6) turbo změřím jak,nevím ani skupinu,ani hodnoty,postup bych věděl,ale to je málo.

7) V případě,že turbo pojede málo,může být špatný N75,mám tedy N75 ho odpojit a testnout turbo bez N75? Bude pak turbo točit-pokud je OK-tolik,co s dobrým N75?
matesssss
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 srp 2008, 11:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesssss »

Já jsem měl podobný problém s Golfem GTi.Při vyšším výkonu to vůbec netáhlo a začalo to občas i cukat. Nakonec to bylo benzínové čerpadlo-nedávalo ty bary,které mělo.
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 19 čer 2007, 02:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bull »

Ventil N75 najdeš na tlusté hadici co vede od airboxu k turbu a taky do něj vede káblík s konektorem. EGR hledáš zbytečně,to mají nafťáky.Turbo u AEB VAGem nezměříš,pouze mechanickým manometrem.
A4 1.8T QUATTRO
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nechci se hádat , ale tlak taky jde vagem jde , ja to ale kanál tak okolo 114
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“