Zdar.
Potřeboval bych poradit,ale spěchá to,dnes nebo zítra ráno to musím stihnout.
Nehodlám měnit díly naslepo,potřebuju zjistit příčinu.
Takže:
Passat 1998 1.8T 110kW AEB
motor jede tupě,prostě nemá výkon,filtry vypadají OK,motor jede jak hodinky,teplota,otáčky,vše ok,pouze je to slabé.
testoval jsem na VAG měřič: teploty vzduchu-ok
hmotnosti vzduchu-ok
škrtítí klapka-ok
test motoru=bez chyb,byl tam jen uveden N75,ten se vymazal a už se neoběvil.
Dotazy: Kdo něco ví,odpoví aspoň něco prosím,díky!
0) PLNÝ PLYN=Motor v nejvyšších otáčkách kolísá,nejede lineárně,ale to je plyn na podlaze a otáčky v maximu,jinak jede dobře. Dá se z toho něco vyvozovat?
1) ve výpisu závad nyl ventil N75,vymazáno,už se závada nenapsala,auto pořád slabé/tupé,jede,volnoběh ok,ale výkon jako by to mělo cca 60kW
2) ve VIS 1.5 2.0 3.0 tento motor vůbec není,tak nevím,kde ho mám hledat,ví někdo v jakém VIS je a kde ten vis najdu?
3) KDE PŘESNĚ JE N75 VENTIL OMEZENÍ PLNÍCÍHO TLAKU U TOHOTO MOTORU? NEUMÍM HO NAJÍT.
4) KDYŽ DÁM AKČNÍ ČLENY N75,tak slyším jen benzínové čerpadlo a ventil neslyším.
5) V akčních členech není AGR/EGR ventil,pročpak? Jak ho změřím a jaké má mít hodnoty?
6) turbo změřím jak,nevím ani skupinu,ani hodnoty,postup bych věděl,ale to je málo.
7) V případě,že turbo pojede málo,může být špatný N75,mám tedy N75 ho odpojit a testnout turbo bez N75? Bude pak turbo točit-pokud je OK-tolik,co s dobrým N75?
1.8T 110kW netáhne,N75? TURBO? Pomozte prosím! SPĚCHÁ!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30 čer 2008, 20:49