Ducato 2.3JTD vypadava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2.3JTD vypadava
Zdravim,
Tak mam maly problem so svojim "pretekarskym" autom. Je nacipovane uz vyse roka a zatial max. spkojnost a ziaden problem. Spozoroval som to len pred vcerom. Ked som tahal vozik a dodrziaval rychlosti. Ked je mokro (prsi, snezi) a mam napr. zaradenu 5ku a 2100 ot./min. t.j. 100 km/h a drzim furt rovnaky plyn (idem dlhsie konstantnou rychlostou) niekedy (nie casto, asi 7x za 800km) dojde akoby k vypadku vykonu. Proste plyn drzim v jednel polohe a motor prestane tahat, jednym slovom akoby som dal nohu z plynu dole (nieco ako ked VWgroup padne do nudzaku). Ale nemusim spravit nic iba dam nohu z plynu dole (uberiem plyn) znovu pridam a ide zase normalne (jak dzignute). Zvlastne je ze to robi iba ak drzim dlho konstantny plyn aj na 4ke a 5ke. Ked ho bijem a hlusim taha jak besne ziadne vypadky vykonu a nic podobne proste ide jak pila a beriem vsetko za radom. A aby som nezabudol vzdy ked boli cesty suche to nespravlo ani raz. Robi to iba ak je mokro aspon tak som to odpozoroval. Pozrel som sa do RJ s VAG-COMom a vycital pamat zavad a readiness (to je jedno co mozem u OBDII FIAT group VAGom spravit). Lenze VAG nevie prelozit chybovy kod fiata a tak mi je to k nicomu. Nestretol sa stym uz niekto, alebo neriesil niekto nieco podobne? Mam podozrenie na regulator tlaku paliva na cerpadle.
Tak mam maly problem so svojim "pretekarskym" autom. Je nacipovane uz vyse roka a zatial max. spkojnost a ziaden problem. Spozoroval som to len pred vcerom. Ked som tahal vozik a dodrziaval rychlosti. Ked je mokro (prsi, snezi) a mam napr. zaradenu 5ku a 2100 ot./min. t.j. 100 km/h a drzim furt rovnaky plyn (idem dlhsie konstantnou rychlostou) niekedy (nie casto, asi 7x za 800km) dojde akoby k vypadku vykonu. Proste plyn drzim v jednel polohe a motor prestane tahat, jednym slovom akoby som dal nohu z plynu dole (nieco ako ked VWgroup padne do nudzaku). Ale nemusim spravit nic iba dam nohu z plynu dole (uberiem plyn) znovu pridam a ide zase normalne (jak dzignute). Zvlastne je ze to robi iba ak drzim dlho konstantny plyn aj na 4ke a 5ke. Ked ho bijem a hlusim taha jak besne ziadne vypadky vykonu a nic podobne proste ide jak pila a beriem vsetko za radom. A aby som nezabudol vzdy ked boli cesty suche to nespravlo ani raz. Robi to iba ak je mokro aspon tak som to odpozoroval. Pozrel som sa do RJ s VAG-COMom a vycital pamat zavad a readiness (to je jedno co mozem u OBDII FIAT group VAGom spravit). Lenze VAG nevie prelozit chybovy kod fiata a tak mi je to k nicomu. Nestretol sa stym uz niekto, alebo neriesil niekto nieco podobne? Mam podozrenie na regulator tlaku paliva na cerpadle.
ducato
Skôr si myslím,že ide o chybu v softe niečo podobné som mal na načipovanej A4 PD pri plynulej jazde RJ nezmyselne otvárala EGR ventil keď som upchal hadičku tak to bolo ok úplné odstránenie závady bolo znovu preflashovať RJ a odpojenie baterie na 20 minút aký máš kod motora mám tu toto žihadlo z vadným regulátorom tlaku
EGR ventil mam uplne odstraneny (vymontovany) komplet vsetko ventil, aj ochladzovac spalin ma odlozeny v dielni na regale
. Vlastne som si spravil prestavbu z Euro3 na Euro2
. Vsofte chyba nebude, keby bola robilo by to hned od zaciatku. Robil mi to velmi vazny clovek problematiky znaly. A doteraz to vobec nerobilo a prejavuje sa to iba ked je mokro (leje dazd). Akokeby nieco zmoklo a zacalo blbnut. Ked je sucho tak sa to vobec nestane.


ducato vypadává
Ahoj,na 99 procent je to opotřebovaný potenciometr pedálu plynu,dost častá věc a zároveň celkem žádná tragédie.Mělo by to zůstat v paměti závad,aspoň po nějakou dobu.