chyba 008194

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zajdab
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 úno 2009, 18:32
Odpovědi: 0

chyba 008194

Příspěvek od zajdab »

Mám O2 1.9 TDI s DPF a na vagu mě to piše 008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold, nevíte někdo co s tím?? díky
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

ta samá chyba - Tuareg 2007 3.0 TDi
Sobota,23,Květen,2009,17:34:11:24009
VCDS verze: SVO 805.4

Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401 H
Systém a/nebo verze: 3.0TDI EDC17G104AG 0030
Kódování: 04210023591F0D68
Číslo dílny: WSC 18432
Nalezena 1 chyba:

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 002 - dolni hranice prekrocena - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100010
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 56601 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.02.13
Čas: 18:08:35

info o závadě:
Otáčky: 3024 /min
Rychlost: 34.7 km/h
Tlak: -144 mbar
Teplota: -277.3°C
bez jednotek: 564.0
Kilometry: 1100 km



zná někdo příčinu ?
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

skusit prehnat to po dialnici aby sa spustila regeneracia DPF alebo ju spustit na mieste..inak ta: Teplota: -277.3°C je zaujimava

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

nejsem si na 100% jistej ale když je plnej DPF tak to píše horní hranice překročená a svítí kontrolka DPF - ta tady nesvítí svítí jen Check
a jde o to že u 3,0 TDi nejsou větší problémy s DPF natož v 65 t. km

mohlo by být špatný první čidlo teploty/tlaku výf. plynů ale to by se zas podepsalo - tak nevím
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

kluci uz ste to nekdo louskly mam tady neco podobnyho Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 997 021 J
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2286
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 40185
Nalezena 1 chyba:

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 153426 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.05.26
Čas: 21:55:46

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 5.0
Pracovní cyklus: 14.6 %
bez jednotek: 0.00
Teplota: 17.1°C
Čas: 5091.8 s


Readiness: 0 0 0 0 1
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

pepik píše:kluci uz ste to nekdo louskly mam tady neco podobnyho Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 997 021 J
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2286
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 40185
Nalezena 1 chyba:

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi
P2002 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 153426 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.05.26
Čas: 21:55:46

info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 5.0
Pracovní cyklus: 14.6 %
bez jednotek: 0.00
Teplota: 17.1°C
Čas: 5091.8 s


Readiness: 0 0 0 0 1
tak ja mam opraveno vymenil sem cidlo plamene a udelal regeneraci a uz je vse zase ok
taxitaxi
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 21 črc 2009, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od taxitaxi »

Kde najdu to cidlo?
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Mám ten stejný problem s roomstrem 1,4tdi. Jak jste to vyřešili? Mám vyměnit to čidlo co je na turbu?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

nikdo nic?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“