Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)

Příspěvek od sejvi »

Zdravim, chci se zeptat odborniku - Chtel jsem predjet auto, tedy slapnu na plyn a citim jak se zapina TURBO - behem 2-3s pri seslapnutem plynu najednou TURBO vypadlo! Proto zpomaluji a na rovince zkousim seslapnout plyn na doraz a TURBO nenaskocilo. Po vypnuti motoru a znova nastartovani TURBO jede zase bez problemu. Nevite co se stalo? Kde by mohla byt zrada? Toto se mi uz opakovalo petkrat v jednom mesici. Vypadek je vzdy nahodny a nelze ho predvidat.
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

podla vsetkeho je to zaseknute tiahlo na turbe(variabilny nastavovac)alebo ventil n75 ovlada turbo.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Hlavně už to tu je mnohokrát probírané. Měl sis nejdřív přečíst pravidla a použít funkci "hledat".
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Jo je toho tu o tom opravdu hodne, dokonce jsem i vetsinu precetl, ale presto z toho nejsem nejak moudry.

Dnes jsem kontaktoval primo Chomutovskou firmu DIESELPOWER ohledne napojeni a zjisteni zavady pomoci VAG. Bylo mi receno ze to bude stat cca 500-1000Kc. Vim ze je tu PLNO odborniku, tak se ptam nez budu rozdavat penize...
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

bylo by dobrý napsat odkud jsi aby se ti ozval jeste nekdo jiný
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Jsem z Chomutovska, neni problem nekam dojed...
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co tam máš za čip přepsanou emprom nebo tu krabici na čerpadle?

základ je TDi graf

jak tomu naložíš nejlépe do kopce nebo s více lidma překročíš plnící limit a si v nouzáku to je asi tvůj problém pokud jezdíš v klidu nic se neděje miloš
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

zkus nejřív zkontrolovat podtlakový hadičky a banku na naklapění VGT
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Nevim jaky mam chip, auto jsem koupil pred 4 mesici a majitel mi nerekl kdo auto chipoval...

Podtlakovy hadicky zkontroluji, banku na naklapeni VGT najdu kde a jak poznam ze neni OK?
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

sejvi píše:Nevim jaky mam chip, auto jsem koupil pred 4 mesici a majitel mi nerekl kdo auto chipoval...

Podtlakovy hadicky zkontroluji, banku na naklapeni VGT najdu kde a jak poznam ze neni OK?


Baňka je na turbu taková plechovka do které vede zespoda podtlaková hadička

nejlepe poznaš jestli je ko když ji vyndas zmačkenes ji třeba o zed a dole to zacpeš prstem a uvidiš po tom co ji zamáčkes a zacpeš a potom uvolníš zamáčnutí jestli ti zůstane zamačkla nebo ne když bude zamáčklá je to k když ne tak je K.O.
jinak kdyby si ji sundaval jsou tam 2 matky (10) a jesna segrovka .)
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mas soukromou zpravu
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
sejvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od sejvi »

Dnes jsem byl za technikem a ten mi jednoznacne rekl ze musi TURBO ven a ze se musi rozebrat a vycistit. Ventil n75 je pry v poradku. Nabidl se ze mi TURBO vycisti za 2500Kc, tak jsem mu rekl ze ho zkusim vycistit sam. Natoz mi odpovedel ze ma specialni fintu aby se uz TURBO nezanaselo, kterou mi samozrejme neprozradil. Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

je viac moznosti. niektore turba sa daju vypodlozit, a zasiera sa to menej. popripade treba este zasplepit egr ventil. ale toto vsetko tu ej napisane, treba studovat a zachvilku sa do toho dostanes :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?

pomáha štýl jazdy, t. j. nedusiť, radšej viac vytáčať a nenchávať dlho bežať na voľnobeh (ale taxikár asi niesi) a taktiež pomôze odstavenie EGR.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

netopier rýchlejšie si ťukal do klávesnice, mal si zmeniť nik na dateľ
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“