Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)
Zdravim, chci se zeptat odborniku - Chtel jsem predjet auto, tedy slapnu na plyn a citim jak se zapina TURBO - behem 2-3s pri seslapnutem plynu najednou TURBO vypadlo! Proto zpomaluji a na rovince zkousim seslapnout plyn na doraz a TURBO nenaskocilo. Po vypnuti motoru a znova nastartovani TURBO jede zase bez problemu. Nevite co se stalo? Kde by mohla byt zrada? Toto se mi uz opakovalo petkrat v jednom mesici. Vypadek je vzdy nahodny a nelze ho predvidat.
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
Jo je toho tu o tom opravdu hodne, dokonce jsem i vetsinu precetl, ale presto z toho nejsem nejak moudry.
Dnes jsem kontaktoval primo Chomutovskou firmu DIESELPOWER ohledne napojeni a zjisteni zavady pomoci VAG. Bylo mi receno ze to bude stat cca 500-1000Kc. Vim ze je tu PLNO odborniku, tak se ptam nez budu rozdavat penize...
Dnes jsem kontaktoval primo Chomutovskou firmu DIESELPOWER ohledne napojeni a zjisteni zavady pomoci VAG. Bylo mi receno ze to bude stat cca 500-1000Kc. Vim ze je tu PLNO odborniku, tak se ptam nez budu rozdavat penize...
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
sejvi píše:Nevim jaky mam chip, auto jsem koupil pred 4 mesici a majitel mi nerekl kdo auto chipoval...
Podtlakovy hadicky zkontroluji, banku na naklapeni VGT najdu kde a jak poznam ze neni OK?
Baňka je na turbu taková plechovka do které vede zespoda podtlaková hadička
nejlepe poznaš jestli je ko když ji vyndas zmačkenes ji třeba o zed a dole to zacpeš prstem a uvidiš po tom co ji zamáčkes a zacpeš a potom uvolníš zamáčnutí jestli ti zůstane zamačkla nebo ne když bude zamáčklá je to k když ne tak je K.O.
jinak kdyby si ji sundaval jsou tam 2 matky (10) a jesna segrovka .)
VW T5 GP 103 KW long
Dnes jsem byl za technikem a ten mi jednoznacne rekl ze musi TURBO ven a ze se musi rozebrat a vycistit. Ventil n75 je pry v poradku. Nabidl se ze mi TURBO vycisti za 2500Kc, tak jsem mu rekl ze ho zkusim vycistit sam. Natoz mi odpovedel ze ma specialni fintu aby se uz TURBO nezanaselo, kterou mi samozrejme neprozradil. Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?
ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.9 TDI 81kW + chip 15kW a RS TUNING (rok 2002)
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
je viac moznosti. niektore turba sa daju vypodlozit, a zasiera sa to menej. popripade treba este zasplepit egr ventil. ale toto vsetko tu ej napisane, treba studovat a zachvilku sa do toho dostanes 

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?
pomáha štýl jazdy, t. j. nedusiť, radšej viac vytáčať a nenchávať dlho bežať na voľnobeh (ale taxikár asi niesi) a taktiež pomôze odstavenie EGR.
pomáha štýl jazdy, t. j. nedusiť, radšej viac vytáčať a nenchávať dlho bežať na voľnobeh (ale taxikár asi niesi) a taktiež pomôze odstavenie EGR.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY