Stránka 1 z 2

Vypadek TURBA..? (Octavia Combi 1.9 TDI 81kW + chip 15kW)

Napsal: 03 bře 2009, 09:29
od sejvi
Zdravim, chci se zeptat odborniku - Chtel jsem predjet auto, tedy slapnu na plyn a citim jak se zapina TURBO - behem 2-3s pri seslapnutem plynu najednou TURBO vypadlo! Proto zpomaluji a na rovince zkousim seslapnout plyn na doraz a TURBO nenaskocilo. Po vypnuti motoru a znova nastartovani TURBO jede zase bez problemu. Nevite co se stalo? Kde by mohla byt zrada? Toto se mi uz opakovalo petkrat v jednom mesici. Vypadek je vzdy nahodny a nelze ho predvidat.

cau

Napsal: 03 bře 2009, 09:36
od spyder
podla vsetkeho je to zaseknute tiahlo na turbe(variabilny nastavovac)alebo ventil n75 ovlada turbo.

Napsal: 03 bře 2009, 09:56
od Pája 19
Hlavně už to tu je mnohokrát probírané. Měl sis nejdřív přečíst pravidla a použít funkci "hledat".

Napsal: 03 bře 2009, 10:04
od sejvi
Jo je toho tu o tom opravdu hodne, dokonce jsem i vetsinu precetl, ale presto z toho nejsem nejak moudry.

Dnes jsem kontaktoval primo Chomutovskou firmu DIESELPOWER ohledne napojeni a zjisteni zavady pomoci VAG. Bylo mi receno ze to bude stat cca 500-1000Kc. Vim ze je tu PLNO odborniku, tak se ptam nez budu rozdavat penize...

Napsal: 03 bře 2009, 10:49
od este
bylo by dobrý napsat odkud jsi aby se ti ozval jeste nekdo jiný

Napsal: 03 bře 2009, 11:21
od sejvi
Jsem z Chomutovska, neni problem nekam dojed...

Napsal: 03 bře 2009, 12:41
od slovacek.milos
a co tam máš za čip přepsanou emprom nebo tu krabici na čerpadle?

základ je TDi graf

jak tomu naložíš nejlépe do kopce nebo s více lidma překročíš plnící limit a si v nouzáku to je asi tvůj problém pokud jezdíš v klidu nic se neděje miloš

Napsal: 03 bře 2009, 12:49
od este
zkus nejřív zkontrolovat podtlakový hadičky a banku na naklapění VGT

Napsal: 03 bře 2009, 12:52
od sejvi
Nevim jaky mam chip, auto jsem koupil pred 4 mesici a majitel mi nerekl kdo auto chipoval...

Podtlakovy hadicky zkontroluji, banku na naklapeni VGT najdu kde a jak poznam ze neni OK?

Napsal: 03 bře 2009, 13:02
od este
sejvi píše:Nevim jaky mam chip, auto jsem koupil pred 4 mesici a majitel mi nerekl kdo auto chipoval...

Podtlakovy hadicky zkontroluji, banku na naklapeni VGT najdu kde a jak poznam ze neni OK?


Baňka je na turbu taková plechovka do které vede zespoda podtlaková hadička

nejlepe poznaš jestli je ko když ji vyndas zmačkenes ji třeba o zed a dole to zacpeš prstem a uvidiš po tom co ji zamáčkes a zacpeš a potom uvolníš zamáčnutí jestli ti zůstane zamačkla nebo ne když bude zamáčklá je to k když ne tak je K.O.
jinak kdyby si ji sundaval jsou tam 2 matky (10) a jesna segrovka .)

Napsal: 04 bře 2009, 00:36
od este
mas soukromou zpravu

Napsal: 04 bře 2009, 18:30
od sejvi
Dnes jsem byl za technikem a ten mi jednoznacne rekl ze musi TURBO ven a ze se musi rozebrat a vycistit. Ventil n75 je pry v poradku. Nabidl se ze mi TURBO vycisti za 2500Kc, tak jsem mu rekl ze ho zkusim vycistit sam. Natoz mi odpovedel ze ma specialni fintu aby se uz TURBO nezanaselo, kterou mi samozrejme neprozradil. Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?

Napsal: 04 bře 2009, 18:34
od netopier
je viac moznosti. niektore turba sa daju vypodlozit, a zasiera sa to menej. popripade treba este zasplepit egr ventil. ale toto vsetko tu ej napisane, treba studovat a zachvilku sa do toho dostanes :)

Napsal: 04 bře 2009, 18:44
od puci
Proto se ptam keca nebo je opravdu nejake vylepseni (kdyz uz bude TURBO venku) aby se uz nezanaselo...?

pomáha štýl jazdy, t. j. nedusiť, radšej viac vytáčať a nenchávať dlho bežať na voľnobeh (ale taxikár asi niesi) a taktiež pomôze odstavenie EGR.

Napsal: 04 bře 2009, 18:45
od puci
netopier rýchlejšie si ťukal do klávesnice, mal si zmeniť nik na dateľ