Stránka 1 z 7

Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Napsal: 18 bře 2009, 20:13
od vojta29
Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.

Napsal: 18 bře 2009, 20:15
od pafka
nejdřív zaslep EGR - plechem

Napsal: 18 bře 2009, 20:17
od misa.89
jj tohle dělá kámošovi na PDčku 77kw už jednou mu na zaruju měnili vstřik a ted to dělá znova, při přidání plynu škube. Je teda fakt že dělá servisáka a že najede moc km

Re: Tdi škubání - Vstřikovače PD?

Napsal: 18 bře 2009, 20:53
od tomiisp
vojta29 píše:Ahoj chlapi potřebuji poradit mam passata 1,9tdi 85KW PD motor AJM mezi 1800ot. až 2000ot. na 4 a 5ku když přidám víc plyn tak tam mam mezeru a potom ve větších otáčkách auto poškubává.Už jsem vyměnil pal. filtr, tandem.čerpadlo asi před půl rokem všechny hadičky podtlaku jsem prošel a ty horší vyměnil váha vzduchu nová ventil ovládání škrt. klapky nový, konektory ke vstřikům napruženy už mě nic jinýho nenapadá na vagu závada žádná, regulace turba chodí hýbe se.Jak poznám který vstřik je špatný a nebo jestli chtějí jenom přetěsnit?V servisu mi řekli že to bude nejspíš vstřikem tak fakt už nevím.Mam tam vstřiky 045 130 073T tak kdybyste někdo věděl třeba i o starších budu rád.
skus pozret vo VAGu kanal 18, to su vstreky, normalne tam musi byt 0, skus to pod zatazou a pokial ti tam bude skakat nieco ine okrem 0 tak je niekde problem (palivo, netesnost a pod.) eventualne pozri vo VAGu vyrovnavanie volnobehu (davka na vstrekoch +/-mg ,len teraz neviem ktory je to kanal z hlavy), nemali by byt velke rozdiely.

Napsal: 18 bře 2009, 20:58
od misa.89
vyrovnání volnoběhu kanál 13 ;)

Napsal: 18 bře 2009, 21:01
od tomiisp
misa.89 píše:vyrovnání volnoběhu kanál 13 ;)
tak :) hlava derava, skleroza matka turistiky :)

Napsal: 18 bře 2009, 21:04
od vojta29
ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly

Napsal: 18 bře 2009, 21:06
od vojta29
ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly

Napsal: 18 bře 2009, 21:06
od vojta29
ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly

Napsal: 18 bře 2009, 21:22
od tomiisp
vojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
no to je to, len nikto nevie poriadne co to znamena , ono to moze byt bubliny v palive, netesnost vstreku, vadny vstrek..ale urcite to nie je v norme ked tam poskakuje ine nez 0

Napsal: 19 bře 2009, 05:32
od misoVW
ako pise Pafka, zaslep EGR plechom. Mne to iste na AJM robil EGR, po zaslepeni to bolo ok.

Napsal: 19 bře 2009, 08:44
od chiptuning
vojta29 píše:ve vagu už jsem to shlídnul je to korekce vstřiku kanál 13 nebo jak se to jmenuje a to je v normě nejsou tam moc velké rozdíly akorát na 18tým kanálu myslím že když jsem zvýšil otáčky tak tam problikávala slabě 4ka na prvním vstřiku místo nuly
ta 4 pri pridani plynu a nasledne deceleraci je v poradku

Napsal: 19 bře 2009, 11:14
od vojta29
Takže dneska jsem to projížděl s vagem a hodnoty pd v pohodě a na tom kanálu jak jsou všechny ty nuly pořád takže vstřiky nehlásí žádnou chybu.Ještě teď skusím ten EGR

Napsal: 19 bře 2009, 19:55
od Longer
ŠvÁra má ten samý problém a vyměnil vstřiky ,jednotku,kat,váhu vzduchu, zaslepil i EGR. Měl to několikrát napíchnutý ale nikdy to nic neukázalo . A všechny hodnoty jsou v pořádku. A pořád to škube. Zkus tandemové čerpadlo nebo potenciometr u pedálu , to ještě nezkoušel.

Napsal: 19 bře 2009, 20:29
od daniel.987
Někdo mi říkal že třeba na AUY to dělají konektory na vstřikách. Sundat víko přihnout a uvidí se, prej měnili na záruku svazky na hlavě, ale nevím jen jsem to četl. Možná by se tomu dalo věřit, má s tím problém hodně lidí.