Stránka 1 z 1
Názory
Napsal: 26 bře 2009, 11:28
od Lex85
Zdravim všechny, co si myslíte o dekarbonizaci motoru?
Napsal: 26 bře 2009, 11:56
od zizuzidan
Nic tím nepokazíš,ale žádnej zázrak potom od toho nečekej.
Napsal: 26 bře 2009, 12:15
od Obi
Dělal jsem to a žádná změna,rozhodně ho ale znovu trápit nebudu.
Napsal: 26 bře 2009, 12:43
od Marek77
Jestli máš na mysli vyčištění palivového systému a dekarbonizaci prostřednictvím náhražky paliva, tak to funguje bezvadně.
Já jsem toho byl odpůrcem, ale dostali jsme na servis Escorta 1,8TD, co šel jak pumpa na hnůj. Po změření kompresních tlaků měl teoreticky po smrti - dva válce pod 18 Bar (zapečené kroužky), starty rovnající se trápení zvířat, spotřeba přes deset litrů a výkon na úrovni Favorita.
Po aplikaci této dekarbonizace se tlaky okamžitě zvedly na hodnoty nového motoru, a to na všech válcích. Motor šel úplně jinak a my se nestačili divit.
Pak jsem to použil do svého motoru, ale žádné viditelné či slyšitelné změny jsem nepozoroval. Ono asi záleží na technickém stavu motoru - je-li motor v pořádku, je tato věc asi zbytečná. U motorů s nějakou vadou typu zapečených kroužků to ale umí zázraky.
re
Napsal: 26 bře 2009, 12:50
od Lex85
no prave, uz nevim co s tim motorem vic delat, auto je bez vykonu, za studena po startu se to trepe jede na 3 valce, nevim, doporucili mi jeste udelat tohle...tak nevim. Uz jsem vymenil turbo, naftove cerpadlo, vstriky jsou pry vporadku. Akorat ten motor je v katastrofalnim stavu, zasvineny...videl bych to jako posledni sanci na nejakou zmenu k lepsimu...
Napsal: 26 bře 2009, 13:04
od Obi
Aha já myslel dekarbo vodou
Re: re
Napsal: 26 bře 2009, 14:12
od Marek77
Lex85 píše:no prave, uz nevim co s tim motorem vic delat, auto je bez vykonu, za studena po startu se to trepe jede na 3 valce, nevim, doporucili mi jeste udelat tohle...tak nevim. Uz jsem vymenil turbo, naftove cerpadlo, vstriky jsou pry vporadku. Akorat ten motor je v katastrofalnim stavu, zasvineny...videl bych to jako posledni sanci na nejakou zmenu k lepsimu...
Měřil jsi kompresi?
Osobně bych změřil kompresi zastudena a potom zatepla. Hodnoty zatepla musejí být vyšší než 25 Bar u všech válců, zastudena mohou být mírně níž, ale ne o moc.
Jestliže by komprese neseděla, dekarbonizace může pomoct pouze v případě zapečených kroužků. Pokud je podpálený ventil, musí hlava dolů a ventily udělat.
Pokud máš zasviněný motor (bordel v oleji), může to způsobovat zapečený kroužek. Potom díky jeho netěsnosti válec nemá tlak, motor je bez výkonu a kompresní tlak se zbytky paliva proniká do oleje, kde dochází k pálení oleje a vzniku mazlavého karbonu na stěnách motoru. Zdá se, že vše do sebe zapadá (ale skutečnost může být úplně jiná).