Zřejmě se zasekává turbo Octa 1.9 TDI 81KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas86
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2007, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Seiferta 499 Kladno 7

Zřejmě se zasekává turbo Octa 1.9 TDI 81KW

Příspěvek od lukas86 »

Zdravim všechny,
Vím že o turbu a všeho kolem něj ja tady toho mraky už napsáno ale mam takovej specifickej problém. Příklad: Ráno vyjedu z garáže projedu to cca 10 minut než se zahřeje pak tomu naložim a ejhle 3000 tis otáček nouzovej režim a už netáhne, vypnu zapnu klíček naložim tomu zase cca 3000tis ot. udělá to samý, vypnu zapnu klíček naložim tomu a už se turbína rozjede a tahá to v pohodě můžu jezdit jak dlouho chci do tý doby než zase vypnu klíček pak to zase blbne. Ne vždycky se to rizjede až na potřetí, někdy na podruhý někdy dokonce i napoprvé prostě to turbo se rozjede kdy chce. Před rokem mi turbo netahalo vůbec to jsem ho nechal vyčistit, (přece neni možný aby se tak rychle zase zasralo) kupoval jsem nový ventil N75 nové tlakové hadičky, váhu vzduchu, palivovej filtr, vzduchovej filtr. Zhruba rok to jezdilo v pohodě a ted to začlo takhle blbnout.
Prosím vás moc poradte už si nevím rady. Děkuji.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tvůj problém možná nebude ani v turbu. Chtělo by to na diagnostiku. Když už bude problem v turbu, tak asi bude nějakej bordel v regulační baňce si myslim...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
lukas86
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2007, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Seiferta 499 Kladno 7

Příspěvek od lukas86 »

To jsem si taky myslel no že tam snad bude jen někde bordel.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

no ono slovo jen je trošku zavádějící, protože když tam bude bordel, tak to bude nejspíš rez a plechovka KO
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

základ je nechat to nalogovat.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

tak tak koukni na bandasku na naklapenni lopatek jestli chodi a když chodi tak jestli po cely svý dráze
VW T5 GP 103 KW long
lukas86
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2007, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Seiferta 499 Kladno 7

Příspěvek od lukas86 »

Myslíš tu tyčku co vede z tý plechovky jestli se hejbe?
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

Ja mám preste ten istý problém na Octavke 1.9 TDI 81KW ročník 2002.
Bolo to aj na diagnostike, tá ukázala problémy z tlakom tak sa menil regulátor tlaku na turbe potom elektromagnet. ventil na turbe, išlo to tak mesiac a potom sa to zase pojekazilo.
topdiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 15 čer 2008, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Asie-Ostrava

Příspěvek od topdiesel »

Já mám takřka identickéj problem, určitě chce to VAG a nelaborovat jako já, 2.x čištění turbíčka, repas turbíčka a výměna ventilu N75 a umírá mi to stejně ve 120.km/h (už mně to stálo 13400,-Kč) tak se poučte z cizích chyb a hoďte to někomu zkušenýmu-vyjdte to levněji ;)
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Tak jsem to tu prošel kolem padání do nouzáku,ale nevím.Když jsem auto koupil,tak to padalo do nouzáku vždy cca kolem 3000ot.Udělalo to pokaždé. Klasika rozebrat vyčistit.Od té doby pohoda,je to cca 2 roky.Teď to udělalo 3X během měsíce,ale jednou ve 3000ot.,jednoou 3500ot., a jedenkrát hned od 1800 ot. Projevuje se i takhle zanesené turbo?Napadla mě i baňka,ale po restartu to bylo vždy OK. Na VAG se dostanu až po svátcích,tak mě zatím než to napichnu zajímá na co se "ASI" připravit.Díky. Auti viz podpis.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
golfator
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 dub 2009, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Příspěvek od golfator »

Chlapy mam stejný problém s tou podtlakovou plechovkou je komplet vyrezlá a chtěl bych se zeptat jestli se nedá koupit a případně kde... Ptal jsem se ve VW a tam mi řekli že jen celé turbo a to je ranec... Nebo starší, ale proč vždyť ta plechovka má vyr. náklady tak 150 a turbo mám ok!! Prosím poraďte jestli se to dá vůbec sehnat Díky...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Se podívěj do bazaru u Ladase nebo Buggse jsem nějaký zahlídnul...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

golfator píše:Chlapy mam stejný problém s tou podtlakovou plechovkou je komplet vyrezlá a chtěl bych se zeptat jestli se nedá koupit a případně kde... Ptal jsem se ve VW a tam mi řekli že jen celé turbo a to je ranec... Nebo starší, ale proč vždyť ta plechovka má vyr. náklady tak 150 a turbo mám ok!! Prosím poraďte jestli se to dá vůbec sehnat Díky...
Napis clenovi fora ´Ladas´.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
golfator
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 dub 2009, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Příspěvek od golfator »

Ďíkes už jsem mu napsal.. Doufám že to dobře dopadne :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“