Stránka 1 z 2
TDI AHU nechce jet
Napsal: 31 bře 2009, 21:26
od lukaslb
Zdarec,ma takovy mensi problem mam seata klasika 1,9TDI 66KV motor je AHU kdyz snim jedu tak normalne zrychluje alejakmile prekrocim 130-140km/h tak to lechce skubne mam furt stejne seslapnuty plyn klesne to na nejakych +-120km/h a uz se t nehne jjakmile spomalim a znovu pridam plyn tak auto nechce vubec jet de jenom do otacek ale nema vubec tach ale jakmile zastavim vypnu motor a znovu nastartuju tak jede normalne dokud zas neprekrocim tu rychlost,tak jestli nahodou nekdo nevito co to muze bit?jo a jeste mam jeden problem strasne dlouho to startuje za tepla i za studena a zhavicky i predvstrik je dobry
Napsal: 31 bře 2009, 21:30
od Viktor.88
vypadá to na nouzový režim, chtělo by to na vag
Napsal: 31 bře 2009, 21:31
od lukaslb
na wagu jsem byl nenapsalo to nic
Napsal: 01 dub 2009, 05:46
od vinek
Je divne ze to na vagu nenapsalo regulacni odchylku v sacim potrubi. Videl bych to na to ze ti turbo pretlaci a hodi do nouzaku nebo n75 kdyztak udelej log

Napsal: 01 dub 2009, 14:02
od lukaslb
[quote="vinek"]Je divne ze to na vagu nenapsalo regulacni odchylku v sacim potrubi. Videl bych to na to ze ti turbo pretlaci a hodi do nouzaku nebo n75 kdyztak udelej log

[/quote
a co se stim da udelat?nebo co bych mel udelat ja
Napsal: 01 dub 2009, 14:26
od vinek
udělej log ve vag-com a dej ho nekam na net pak sem dej adresu
Napsal: 01 dub 2009, 16:29
od lukaslb
ja bohuzel vag-com nemam me to delaly v autoservise,a zadna jina moznost neni?
Napsal: 01 dub 2009, 17:49
od Tunerko
skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...
mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
Napsal: 01 dub 2009, 21:12
od lukaslb
Tunerko píše:skusk si od niekoho požičať ventil ovládania turba taký kockatý plechový napravo vpredu na torpéde ide z neho hadička do banky na turbe + dalšie dve su tam...
mal som kedysi ten istý problém.... a VAG nič neukazoval
Dik zitra to skusim a uvydim,a nevis cim by mohlo byt to spatne startovani,spatne to startuje jak za tepla i za studena a zhavicky jsou dobre i predvstrik je v poradku
Napsal: 01 dub 2009, 22:44
od ferusko666
dobry skusil by som ten ventil popriade pozriet ventil spetneho spalovania vyfukovych plynov jeho vičistenie ventil ktori zapina turbo sa dsa skontrolovat na vag popripade by som skontroloval podtlakovu misku na turbe stava sa že prehrdzavie

Napsal: 02 dub 2009, 19:20
od lukaslb
tak byl to ten ventil toho ovladani toho turba,ale porad to neni ono to auto nema porad tach v nizkych otackach to celkem jelo ale pak jsem tu rychlost honil jenom otackama,jelo to jenom neco malo pres 160 a uz si stim fakt nevim rady
Napsal: 02 dub 2009, 21:24
od Jozef HORVATH
lukaslb píše:tak byl to ten ventil toho ovladani toho turba,ale porad to neni ono to auto nema porad tach v nizkych otackach to celkem jelo ale pak jsem tu rychlost honil jenom otackama,jelo to jenom neco malo pres 160 a uz si stim fakt nevim rady
Zasraný EGR ventil + regulacia lopatiek turba + vaha vzduchu / jedno z tých troch alebo všetko súvisí spolu / mal som to tiež ako ty a práve pracujem na čistení EGR + sacieho zvodu + turbo je tam strašný bordel - veď uvidíš ak to rozoberieš.KOLKO máš nabehané?
Napsal: 04 dub 2009, 09:17
od Kovarrr
log z vagu by pomohl... ale zkus mrknout i na nejaky hadicky podtlakovy, co ti vedou k N75. Pak to EGR. ja mam nabehano uz cca 310tis km
regulaci lopatek turba asi na ahu nenajde
vaha by to taky mohla byt, ale zase by pomohl vag a nebo si vahu od nekoho pujcit.
Jinak ja tam mam pres tech 300tis km a v sani zadny olej, nejhorsi bylo to EGR, ale na to co to ma za sebou vypadalo jeset slusne, delal jsem daleko horsi i po 100tis km. zalezi spis kde to auto jezdi, tohle je jen na dalnice, takze tomu to svedci:-)
ale dalsi vec muze byt nedostatek paliva, pokud nemas serizeny cerpadlo, spatnej filtr apod...
Napsal: 20 led 2010, 01:22
od Lucinka
Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Napsal: 20 led 2010, 01:57
od m5668443578
Lucinka píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat mám tak Alhambra 1.9 Tdi 66Kw (AHU), vag mi píše .. mez překročena. Měnil jsem váhu,hadičky,N75 ale stejně mi pořád po překonání 3000 ot padá do nouzáku, ještě právě nevim jestli mi může škodit regulace turba. Vag mámale nevím které kanály nalogovat, myslím že 3,4,11 a hlavně tápu jestli je mám nalogovat současně ,nebo každý zvlášť.
Díky za nějakou radu moc by mi to pomohlo.
Současně 3,4,11