Stránka 1 z 16

ladíme JTD

Napsal: 02 dub 2009, 18:52
od Milo75
chtěl bych se zeptat, jestli se u úprav JTD postupuje jako u TDi nebo je tam nějaký zádrhel........ (hm) (hm) (hm) (hm) jestli třeba motor 2,4 jtd 200hp má ještě nějaké možnosti?? (hm) (hm) (hm)

Napsal: 02 dub 2009, 19:05
od TDI tech
Ano ma. Viac vzduchu a viac paliva samozrejme vsetko v spravnej miere a v spravny moment :D Ale ladenie novej 2.4JTD bude asi drahy konicek

Napsal: 02 dub 2009, 19:51
od Milo75
:) tak prot tady není moc ůpravců JTDček (rofl) mno nic vrátíme se radši k TDčku

Napsal: 02 dub 2009, 20:16
od pajda
TDI tech píše: Viac vzduchu a viac paliva
A víc problémů,páš DPF (LOL) ....

Napsal: 02 dub 2009, 20:21
od TDI tech
Pri vacsom zvysovani vykonu (ako len samotny chip) je DPF off a EGR off samozrejmost, ktoru ani nespominam, nakolko je to nutnost. (LOL)

Napsal: 02 dub 2009, 20:32
od pajda
A umí to někdo?

Napsal: 02 dub 2009, 20:33
od Milo75
a co je to DPF?????

Napsal: 02 dub 2009, 20:35
od pajda
Zažil jsem takto upravený vůz od jisté docela známe firmy.A bylo to teda záživný.Auto bylo víc v servisu než na cestách,nakonec to dopadlo výměnou jednotky.Ale filtr to stejně odnesl.Demontovat se nedá,protože jednotka nepřítomnost zjistí.Leda že by šel pokrok vpřed...

Napsal: 02 dub 2009, 20:36
od pajda
Pokud se ovšem budeme pohybovat v reálných hodnotách běžného spotřebitele.

Napsal: 02 dub 2009, 21:04
od jurki888
daju sa tam spravit nejake prepazky a potom si mysli jednotka ze je tam filter

Napsal: 02 dub 2009, 21:15
od pajda
Leda tak nějak.Jakoby tlumič s velkejma díram na hodnotu jistýho odporu...

Napsal: 02 dub 2009, 22:16
od TDI tech
To ci tam ma alebo nema DPF si RJ jednoducho zisti na zaklade rozdielu tlakov pred a za filtrom. Takto vie zistit ci je uz plny a spusti regeneracny proces, alebo je uz tak velmi upchaty ze sa uz regenerovat neda, prip. ci tam vobec je. S kamosom sme robili experiment na OII RS TDI a rj si myslela ze ten DPF tam ma ak sme namiesto DPF napchali taku dratenku. Proste sme ju ojekabatily. Ale je to len kratkodobe riesenie, dlhodobo sme to radsej neskusali nakolko by sa to casom moznoze mohlo nejako upchat a RJ by si myslela ze ma uz plny ten akoze DPF a keby zaviedla regeneracny proces neviem ake by to malo nasledky. Odstranit DPF z programu je obtiazne nakolko "program berie do uvahy DPF od zaciatku az do konca". Preto je nutne napisat soft uplne od piky (celkomnovy program) v ktorom DPF vobec nebude brany do uvahy a tak "odstranit" ten DPF z programu celkom prec.

Napsal: 02 dub 2009, 22:36
od Milo75
díky za odpověd :D

Napsal: 03 dub 2009, 07:06
od chiptuning
kamarad to u hdi 2,2 vyresil tak , ze filtr vytlouk a dal tam plechovou prepazku s dirou asi o 5mm mensiho prumeru nez je vstupni roura do FAP podle diag je rozdil tlaku ok a jezdi s tim bez jakychkoliv problemu uz pres rok :P

Napsal: 03 dub 2009, 10:15
od jurki888
toto som pocul aj ja