váha vzduchu odstranění ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

váha vzduchu odstranění ?

Příspěvek od ota1980 »

chtěl bych ji při dalším čipování odstranit, je to možný ?
Passat B5.5, 1.9 TDI PD, nyní plán na cca. 170ps.
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

tak při dalším chipování řekni reeshovi:-D teda předpokládám, že bude chipovat znovu on
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

zajímavý čtení, je tam fakt jen kvůli emisím ?
PS : zvyšování výkonu jen od Reeshy !
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha :-)
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

nic proti vám všem ale neni to tochu nesmysl...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nie nieje to nezmysel, pokial nechces pouzivat rajsky plyn, tak ti je MAF k nicomu a iba ta obmedzuje.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Váhu nebrat :)


Já ji mám OFF ,za pár dní rok (LOL)
Naposledy upravil(a) toby66kw dne 16 dub 2009, 20:26, celkem upraveno 1 x.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

na to mozná ale pro běžný provoz nesmysl.vyděl jsem to už na pár autech a moc nechápu na co je to dobrý
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aj na obycajnom aute to ma tu vyhodu ze mas o jednu vec menej co sa zvykne posrat. Tym padom si usetris nervy a peniaze.
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

hm no nevim myslím že výrobce moc dobře věděl proč to tam dává...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Koly emisiam. pomocou vahy vzduchu dokazeme presne urcit najdolezitejsi udaj ktory je zatazenie motora. Tym je mozne velmi presne nadavkovanie paliva a zefektivnenie spalovania co ma za nasledok znacny pokles emisii vo vyfukovych plynoch.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

gerii píše:hm no nevim myslím že výrobce moc dobře věděl proč to tam dává...

Podle vkusu každého soudruha ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s váhou byl postupnější náběh tahu (pomalejší reakce). je off a su rád
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

netopier píše:problem je ze .. teda nieje to problem je to fakt, ze software vie v CR a SR vypnut len reesha a brano h. , aspon co ja viem .
da sa to spravit aj inak, ale potom to samozrejme dymi viac, a divne sa to sprava v prechodovych rezimoch ked sa to poriadne neodladi.
Kdyz se to udela jak ma tak jdou udelat i emise. ;) tady ma hromada OFF vaha ale mela by taky napsat OFF emise (noteeth) (hm)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“