HALDEX - trvale zapnutý náhon na zadní nápravu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ondres
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 19 bře 2007, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

HALDEX - trvale zapnutý náhon na zadní nápravu

Příspěvek od Ondres »

Mám dotaz - šlo by udělat nějaké přepínání, že by se sepnul trvalý náhon i zadní nápravy ? ..............případně kdo by to uměl udělat (?) Díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

šlo ale bez záruky na ujeté kilometry....(pouze pro závodní účely) případně existuje přepínání záběru v procentech co si můžeš určovat ale počítej že každá sranda něco stojí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zalezi jakej Haldex, na O2 je prej uz trvale zapnutej cca 2% na zadek, ale nevim nakolik je to pravda. Udajne odpojenej byl u O1 a byl tam problem, ze elektronika zabirala prilis pozde takze pri prujezdu zatackou a akceleraci tomu vzdycky ustrelila prdel. Proto u novejsich verzi prej uz trvale neco poustej dozadu. Ale nebijte me, pokud je to kec, nekde sem to cet.
Ondres
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 19 bře 2007, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

zapnutí HALDEXu dle potřeby

Příspěvek od Ondres »

a kolik by to tak cca stálo ? a jak to potom konkrétněji funguje - vypadá - ovládá se. Mockrát díky
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

fabiátor píše:Zalezi jakej Haldex, na O2 je prej uz trvale zapnutej cca 2% na zadek, ale nevim nakolik je to pravda. Udajne odpojenej byl u O1 a byl tam problem, ze elektronika zabirala prilis pozde takze pri prujezdu zatackou a akceleraci tomu vzdycky ustrelila prdel. Proto u novejsich verzi prej uz trvale neco poustej dozadu. Ale nebijte me, pokud je to kec, nekde sem to cet.
Znie to sice fajn a mozno to tak je ale zober si ze by stale musela preklzovat Haldex spojka aby tam furt boli 2 percenta ale kolko by vydrzala aby sa nezodrala.To som len tak uvazoval ale mozno je to tak.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

to Misik:

jasne ma to mouchy tahle teorie, ale fakt je, ze s tim utrhavanim zadku u O2 problem nemam, prakticky nepoznam ze zadek zabral, teda krome toho, ze to narozdil od dvoukoly vetsinou nehrabe, ale jestli toho docilili elektronikou nebo trochu hoblujou haldex to fakt nevim
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

dá sa to spraviť na prepínač, ale potom sa s tým dá jazdiť viac menej len rovno. a inač firma motortech.sk má v ponuke vecičku, ktorá mení charakteristiku haldexu. pozri ich stránku
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hej nejaku taku podobnu vecicku ma v ponuke aj firma BRS-technology a ked uvidis tu cenu tak Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

opice-banány klasika ;) něco podobnýho teď řeším do oct1 4x4 rádoby WRC motor APX + drobný úpravy jako 6q hydraulická ručka a tak podobně... myslím že to obejdeme přes vypínač a bude se to využívat jen občas jinak to je jen 2 kolka... :P
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

neviem, neriešil by som to. kúpil by som stáre qautro a zábava je na svete
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“