HALDEX - trvale zapnutý náhon na zadní nápravu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
HALDEX - trvale zapnutý náhon na zadní nápravu
Mám dotaz - šlo by udělat nějaké přepínání, že by se sepnul trvalý náhon i zadní nápravy ? ..............případně kdo by to uměl udělat (?) Díky
šlo ale bez záruky na ujeté kilometry....(pouze pro závodní účely) případně existuje přepínání záběru v procentech co si můžeš určovat ale počítej že každá sranda něco stojí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zalezi jakej Haldex, na O2 je prej uz trvale zapnutej cca 2% na zadek, ale nevim nakolik je to pravda. Udajne odpojenej byl u O1 a byl tam problem, ze elektronika zabirala prilis pozde takze pri prujezdu zatackou a akceleraci tomu vzdycky ustrelila prdel. Proto u novejsich verzi prej uz trvale neco poustej dozadu. Ale nebijte me, pokud je to kec, nekde sem to cet.
zapnutí HALDEXu dle potřeby
a kolik by to tak cca stálo ? a jak to potom konkrétněji funguje - vypadá - ovládá se. Mockrát díky
Znie to sice fajn a mozno to tak je ale zober si ze by stale musela preklzovat Haldex spojka aby tam furt boli 2 percenta ale kolko by vydrzala aby sa nezodrala.To som len tak uvazoval ale mozno je to tak.fabiátor píše:Zalezi jakej Haldex, na O2 je prej uz trvale zapnutej cca 2% na zadek, ale nevim nakolik je to pravda. Udajne odpojenej byl u O1 a byl tam problem, ze elektronika zabirala prilis pozde takze pri prujezdu zatackou a akceleraci tomu vzdycky ustrelila prdel. Proto u novejsich verzi prej uz trvale neco poustej dozadu. Ale nebijte me, pokud je to kec, nekde sem to cet.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
dá sa to spraviť na prepínač, ale potom sa s tým dá jazdiť viac menej len rovno. a inač firma motortech.sk má v ponuke vecičku, ktorá mení charakteristiku haldexu. pozri ich stránku
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
opice-banány klasika
něco podobnýho teď řeším do oct1 4x4 rádoby WRC motor APX + drobný úpravy jako 6q hydraulická ručka a tak podobně... myslím že to obejdeme přes vypínač a bude se to využívat jen občas jinak to je jen 2 kolka... 


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!