Zvýšení výkonu O1 96kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50
Odpovědi: 0

Zvýšení výkonu O1 96kw

Příspěvek od TDI-Power »

Ahoj, přemýšlím o koupi O1 96kw, mohl by mě nějaký odorník přes tyto motoru poradit jak nejvíce a přitom ne na "úkor" motoru zvýšim výkon. Bohužel s úpravy D. nemam zkušenosti a bojím se abych ten motor neodrovnal... Chip, Turbíčko je samosdřejmost, ale jak dál? Myslím, že ládovat tam nějaký výfuk atd... u D. nemá cenu, nebo se pletu? Celková představa je cca 180-200Ps... Má ten motor na to? Díky...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tenhle motor je tu tisíckrát omílanej, zkus hledat... 250 koní není problém, ale vše něco stojí... jenom chipem se dostaneš na 165 koní, když bys dal třeba turbo 2052V, FIMC, větší trysky tak už jsi přes 200 koní... záleží kolik jsi ochoten do toho vrazit peněz
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

turbo kamna power píše:250 koní není problém, ale vše něco stojí...
To uz je extrem by som povedal, netreba to brat ako samozrejmost u kazdeho 96kw PD TDI motora ze pojde na takyto vykon upravit :)
Ale s patricnou davkou penazi a odvahy sa da bezne dostat okolo 220 a so stastim az 230ps... ale uz aj toto su hranicne hodnoty pre ten motor z hladiska zivotnosti. Pokial sa to auto ma pouzivat prevazne na civilne vozenie, viac ako 210ps by som od toho necakal - a pracu by som kazdopadne zveril rukam odbornikov, ktori su ochotni ten vykon garantovat cislami na vykonovej brzde ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

spojka, turbo, ic, vstriky, soft
TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI-Power »

Do úpravy jsem ochoten stříknout cca 60-70tis. Chtěl bych, ale nejdříve udělat Géočko motoru, těsnění, kroužky, gufera, štosy atd... No 200Ps by bohatě stačilo. A jak to bude se spotřebou? Jestli to bude papat o pár L víc, mě nějak moc nevadí... Máte nějaký tip na firmu, která mě to čipne?! Popřípadě vypsat přesně veci, které potřebuji koupit a kde... Díky hošové (noteeth)
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

A co takhle čip od Dieselpoweru?
seat toledo 1M - tak trochu série
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

TDI-Power píše:Do úpravy jsem ochoten stříknout cca 60-70tis. Chtěl bych, ale nejdříve udělat Géočko motoru, těsnění, kroužky, gufera, štosy atd... No 200Ps by bohatě stačilo. A jak to bude se spotřebou? Jestli to bude papat o pár L víc, mě nějak moc nevadí... Máte nějaký tip na firmu, která mě to čipne?! Popřípadě vypsat přesně veci, které potřebuji koupit a kde... Díky hošové (noteeth)
Pokud bohatě stačí 200k, tak dej VB turbo a jsi relativně blízko cíli za pár korun... A GO mi přijde jako totální blbost.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

nogis píše:
TDI-Power píše:Do úpravy jsem ochoten stříknout cca 60-70tis. Chtěl bych, ale nejdříve udělat Géočko motoru, těsnění, kroužky, gufera, štosy atd... No 200Ps by bohatě stačilo. A jak to bude se spotřebou? Jestli to bude papat o pár L víc, mě nějak moc nevadí... Máte nějaký tip na firmu, která mě to čipne?! Popřípadě vypsat přesně veci, které potřebuji koupit a kde... Díky hošové (noteeth)
Pokud bohatě stačí 200k, tak dej VB turbo a jsi relativně blízko cíli za pár korun... A GO mi přijde jako totální blbost.
a ostane aj na brzdy ;)
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

nogis píše:
TDI-Power píše:Do úpravy jsem ochoten stříknout cca 60-70tis. Chtěl bych, ale nejdříve udělat Géočko motoru, těsnění, kroužky, gufera, štosy atd... No 200Ps by bohatě stačilo. A jak to bude se spotřebou? Jestli to bude papat o pár L víc, mě nějak moc nevadí... Máte nějaký tip na firmu, která mě to čipne?! Popřípadě vypsat přesně veci, které potřebuji koupit a kde... Díky hošové (noteeth)
Pokud bohatě stačí 200k, tak dej VB turbo a jsi relativně blízko cíli za pár korun... A GO mi přijde jako totální blbost.
Asi bude kupovat nejakou po 400tis km. Paxe to vyplati vse pri jednom (Turbo, trysky, IC, soft)(LOL)
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

TDI-Power píše:Do úpravy jsem ochoten stříknout cca 60-70tis. Chtěl bych, ale nejdříve udělat Géočko motoru, těsnění, kroužky, gufera, štosy atd... No 200Ps by bohatě stačilo. A jak to bude se spotřebou? Jestli to bude papat o pár L víc, mě nějak moc nevadí... Máte nějaký tip na firmu, která mě to čipne?! Popřípadě vypsat přesně veci, které potřebuji koupit a kde... Díky hošové (noteeth)
co treba udelat chip u takovyho sikovnyho... No jak se jmenuje.. Pomozte mi nekdo... Jo Reesha z ... no kurna ta hlava jo DIESELPOWER tak prece jsem si vzpomnel ;) Ze nekdo nevi kde je hledat to jsme si zvykly, ale takovouhle Ot :D
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI-Power »

400tis. rozhodně ne (LOL) ... Max. 180tis. No to Géočko mě přišlo jako dobrej nápad, když se bude zvyšovat výkon. Reeshu beru, trysky, spojka atd na DP. A co chlazení motoru? Nechat sérii?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

TDI-Power píše:400tis. rozhodně ne (LOL) ... Max. 180tis. No to Géočko mě přišlo jako dobrej nápad, když se bude zvyšovat výkon. Reeshu beru, trysky, spojka atd na DP. A co chlazení motoru? Nechat sérii?
do 200tis je to novej zajetej motor, takže bych na to nešahal, spíš tomu uškodíš než pomůžeš... když už se ti chce, tak maximálně sundat hlavu a jí vyčistit a repasovat... šály a kroužky bych stopro nechal...a samo by asi bylo dobrý udělat komplet rozvody. chalzení to zvládne, pokud nechceš jezdit závody
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

TDI-Power píše:400tis. rozhodně ne (LOL) ... Max. 180tis. No to Géočko mě přišlo jako dobrej nápad, když se bude zvyšovat výkon. Reeshu beru, trysky, spojka atd na DP. A co chlazení motoru? Nechat sérii?
tys ty DP stranky necetl cely, vid?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 17&setup=2
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

150konove turbo, IC a Reeshachip + aspon EGR Off a budes na 180-190koni a pokud nepujde pres 400Nm kroutak tak to pobere i spojka pokud uz neni ted nacata..

Jinak si myslim ze pokud ma vic km, tak novy tesneni motoru rozhodne nebude naskodu...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

schonus píše:Asi bude kupovat nejakou po 400tis km. Paxe to vyplati vse pri jednom (Turbo, trysky, IC, soft)(LOL)
Tohle neberu jako GO a myslím, že ani on, když psal o kroužcích... Na spodek bych rozhodně nesahal.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“