RADA Fmic

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

RADA Fmic

Příspěvek od Marty.mc »

zdravim tedka jsem daval na boru trubky a silikonove hadice na velke IC(styl ibiza cupra tdi) a profukuje,nevite nekdo jak udelat,takovej krk kolem tech urezanych trubek,nemam na to masinku..... (LOL),at to neunika a nestrili hadice.... (noteeth)



http://img26.imageshack.us/gal.php?g=1001400o.jpg


tady jsou uploadnute obrazky meho dila,nic moc...ale chtel bych to doresit...


Diky moc (crazy)
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

na konce tých rúr navar po obvode húsenicu alebo naboduj zvárací drôt, to potom hadica nepreskočí
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

nemam svarecku na hlinik...a uprimne ty trubky jsou tak 1.5mm tenke a na to bych si netroufl...to bylo urcite zkrz...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

tak zožeň niekoho, čo ti to spraví. To je origo hotový kit, alebo si to dával vyohýbať. čo je to allard?
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Řešil jsem to na rovnejch jsem nechal na soustruhu udělat vybrání cca 0,5mm a nepřeskočí... a tam kde to nešlo tak benzín očsitit trubky a hadici ze vntř (jakoby se přilepí) a pak dát pořádnou sponu a nepovolí (nepovolilo ani na špičkách okolo cca 1,6 baru)

Obrázek

Obrázek
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

puci píše:tak zožeň niekoho, čo ti to spraví. To je origo hotový kit, alebo si to dával vyohýbať. čo je to allard?
Podle krabice to je asi Forge ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

forge je jen trubka na MAF zbytek je univerzalni kit.....
Neni to skladacka...ale fuska,zkusim je odmasti...Daval jsem totiz na ne silikonovy olej at mi dobre klouznou na ty trubky,mozna to byla chyba...zkusim to odmastit technicakem....

tady jsem koupil ty trubky:


http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... port.co.uk
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

problem je,ze budu davat hybrida co tlaci 1.9 baru,takze to musim utesnit,nechce se mi to furt dokola sundavat...a unikato docela dost,coz me pekne s*re...Jinak to Allard je EGR kit...ala dieselpower shop...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Marty.mc píše:forge je jen trubka na MAF zbytek je univerzalni kit.....
Neni to skladacka...ale fuska,zkusim je odmasti...Daval jsem totiz na ne silikonovy olej at mi dobre klouznou na ty trubky,mozna to byla chyba...zkusim to odmastit technicakem....

tady jsem koupil ty trubky:


http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... port.co.uk
Pořádně to namoč do benzínu, ten silikonovej olej byla chyba, jde špatně dolu a maže jako prase.. :roll:
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

co takhle sekundove lepidlo pod ty silikonove spojky...ne tu trubku,odmasti a podlepit a ztahnout....??? Akorat je na pytel,ze to pak nerozeberu...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Vymýšlíš blbiny, když ty hadice jsou nový a odmastí se a dotáhnou tak nepovolý ani bez spony... Největší hloupost byla dávat tam kde potřebuješ aby to drželo silikonovej olej... (LOL) (LOL)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Odmastnit a od vnutra natriet modrym chemoprenom - nastoknut a zatiahnut a nechat uschnut.Da sa to aj rozobrat keby bolo treba.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

jo jo,to teda byla.... (offtopic) ale nejhorsi je ,ze to nejakej blbec doporucil... (hm) Dneska uz to prdim a zejtra to odmastim redidlem...a zkusim jak to bude sedet, da se pouzit kdyztak jiny typ lepidla,tady chemopren nesezenu....stve me to...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

to miš, čo to máš za trubky,tiež hliník alebo je to nerez???
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

jestli mate hlinikove trubky,tak se necha do nich ta drazka aby nepadala hadice udelat kulatym pilnikem.
O na odmasteni je nejlepsi technicky benzinhlavne ne ne mormalni benzi nebo synteticke redidlo-oboje je mastne
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“