Stránka 1 z 2
BMW 320 d E46
Napsal: 14 kvě 2009, 21:13
od stefi
KTS mi vypisuje chybove kody 17393 a 19122 nevie niekto popis chyb

Napsal: 16 kvě 2009, 19:35
od stefi
kts sa prebudila a vypisala prilis nizky tlak paliva a vadny egr vycistil som egr vymazal pamet zavad motor uz ide ale ma nekludny volnobeh skube a klepe live data v norme po pridani plynu ok,pamet zavad je teraz uz cista uz som z neho vedla nestretol sa s tim niekto?
Napsal: 17 kvě 2009, 11:22
od danny
Co to mas za motor kolik kw a rok?
Napsal: 17 kvě 2009, 19:43
od stefi
kod motora je 20 4D4 rok vyr 2002 mam podozrenie na trysky ale nestretavam sa s tymto motorom casto tak neviem

Napsal: 17 kvě 2009, 21:34
od martilulin
Pokud se to houpe,natankuj plnou a nalej do toho litr syntetickeho oleje,pokud to prestane,jsou zanesene vstrikovace.Osobne vyzkouseno.
Napsal: 18 kvě 2009, 09:12
od Sonic
Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
Napsal: 18 kvě 2009, 12:16
od temp09
Sonic píše:Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
ten VIF by si doporucil aj do 320d 120kw? vela sa pise, ze do nafty by sa pri CR nemalo nic pridavat ale ta kvalita nafty v cechach je fakt mizerna...
Napsal: 18 kvě 2009, 12:27
od martilulin
120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
Napsal: 18 kvě 2009, 15:07
od temp09
martilulin píše:120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
prave preto sa pytam, ze je to uz v e90 ten motor, ci to ma zmysel to tam davat. na shelke som to skusil raz v zivote ten ich dizl povr a okrem toho ze to stalo o 2 koruny viac tak sa mi este zvysila spotreba a zhorsili sa ranne starty...nikdy viac...
Napsal: 18 kvě 2009, 17:32
od Sonic
Verze 120Kw má stejný vstřikování jako 110Kw. Je tam druhá generace 1600 bar navíc je tam filtr pevnejch částic. Piezo má až ten 130Kw... Doporučuju do všeho to lejt. Zlepšuje to mazivost nafty, odstraňuje karbon atd... Dělá se letní a zimní ale já leju zimní pořád. aspoň mi to nezamrze že jo....

Napsal: 19 kvě 2009, 13:25
od stefi
takze vstrekovace idu na repas diky za rady
Napsal: 19 kvě 2009, 16:06
od martilulin
Doufam,ze jsi si zjistil zda ty vstriky protekaji nebo zda jsou pridrene.Nevim jak nyni,ale jeste pred rokem repas znamenal pretesneni vrsku vstrikovace,jenze pokud byl pridreny tak to nepomuze,jehla se menit neda...
Napsal: 20 kvě 2009, 09:38
od Sonic
To neni pravda. vyměnit se dá celá tryska. Na zkoušečce se pak vygeneruje nový IMMA kod.
Napsal: 20 kvě 2009, 09:49
od martilulin
Tak uz je to vyresene,ale jak rikam nebude to vyresene dlouho.Jeste se zeptam...kolik ten repas s vymenou jehly stoji?Ja tehda platil za pretesneni vrsku vstriku 3900,-,nicmene vstriky s jednim pretesnenim ted maji 400k a porad jedou.
Napsal: 20 kvě 2009, 11:04
od Sonic
Já si to už nepamatuju přesně. Myslim že tryska stála 1500,- a pak to odskoušení nevim přesně. ale když se zavoláš do diesel servisu třeba v mostě tak ti rěknou. Jinak zrepasovanej vstřikovač přímo od Bosche výměnym způsobem stojí cca 10000,- Teď nevim jestli je to za novej nebo repas. Každopádně v diesel servisu ti řeknou víc.