BMW 320 d E46
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 320 d E46
KTS mi vypisuje chybove kody 17393 a 19122 nevie niekto popis chyb

-
martilulin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
ten VIF by si doporucil aj do 320d 120kw? vela sa pise, ze do nafty by sa pri CR nemalo nic pridavat ale ta kvalita nafty v cechach je fakt mizerna...Sonic píše:Mám stejnou zkušenost u toho to motoru. pokud byl studenej houpal a občas se začal celej třást, pokud jsem se po ranim startu hned rozjel na přidání to párkrát zaškubalo. Na diagnostice to nic neukazovalo ale jsou to vstřikovače, začal jsem s tim co měl největší korekční dávku a když jsem sundal trysku tak jehla byla z jedný strany úplně modrá přidřená, následně jsem se dopídil k tomu že BMW mělo ve výrobě problémy s tim že vstřikovače přetahovalo příliš a oni se lehce uhnuli a pak se přidřeli jehly. Asi stačí poslat vstřiky na zkoušečku a nechat vyměnit trysky. já zatim vyměnil jeden vstřikovač komplet ale myslim že mě čekaj všechny. Jinak doporučuju přídávat do nafty VIF.
-
martilulin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
BMW 320d E46,2002
prave preto sa pytam, ze je to uz v e90 ten motor, ci to ma zmysel to tam davat. na shelke som to skusil raz v zivote ten ich dizl povr a okrem toho ze to stalo o 2 koruny viac tak sa mi este zvysila spotreba a zhorsili sa ranne starty...nikdy viac...martilulin píše:120kw je uz ta novejsi generace.Ten vif je do kazdeho dieselu,ale opravdu to velmi pomaha zlepsit kvalitu nafty.Specielne ti co tankuji u Shell,by si meli poslechnout jejich motor po natankovani treba AGIP,nebo Benzina.Je tam obrovsky rozdil,Shell jen tezi z dobreho jmena jinak prodava hnus.
Verze 120Kw má stejný vstřikování jako 110Kw. Je tam druhá generace 1600 bar navíc je tam filtr pevnejch částic. Piezo má až ten 130Kw... Doporučuju do všeho to lejt. Zlepšuje to mazivost nafty, odstraňuje karbon atd... Dělá se letní a zimní ale já leju zimní pořád. aspoň mi to nezamrze že jo.... 
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
-
martilulin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
-
martilulin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 10 dub 2007, 21:06
Já si to už nepamatuju přesně. Myslim že tryska stála 1500,- a pak to odskoušení nevim přesně. ale když se zavoláš do diesel servisu třeba v mostě tak ti rěknou. Jinak zrepasovanej vstřikovač přímo od Bosche výměnym způsobem stojí cca 10000,- Teď nevim jestli je to za novej nebo repas. Každopádně v diesel servisu ti řeknou víc.
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off