
Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI
Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim 

Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI
no treba z cerpadlaPepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI
Z jakýho!jaykay píše:no treba z cerpadlaPepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim


Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI
z vysokotlakyhoPepouch píše:Z jakýho!jaykay píše:no treba z cerpadlaPepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevimz podávacího v nádrži a nebo z havního vysokotlakýho
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Peete píše:jednou se tam dostanou urcitemen casteji filtr, pri vymene vzdycky odsaj naftu, vycisti pouzdro toho filtru a zalej cistou naftou
Tak to jsi mně uklidnil



Ty piliny jsou z podávacího čerpadla v nádrži,vydírá se komutátor.
Jednou ti to přestane jet,ale nikdo ti nepoví kdy.Může vydržet ještě 50 000km,a nebo taky 500.
Je fakt že u HDi je to docela časté,jakmile se ty piliny dostanou za palivový filtr,tak je to v pr...,ucpou se vstřiky,a neprospěje to ani regulátoru,a ostatním věcem.
Hlavně musíš vždy při výměně filtru odsát nejdřív všechnu naftu,pak teprve vyndat filtr a ty piliny něčím z nádržky odstranit.
P.S:Naše HDi je tam nemá
Jednou ti to přestane jet,ale nikdo ti nepoví kdy.Může vydržet ještě 50 000km,a nebo taky 500.
Je fakt že u HDi je to docela časté,jakmile se ty piliny dostanou za palivový filtr,tak je to v pr...,ucpou se vstřiky,a neprospěje to ani regulátoru,a ostatním věcem.
Hlavně musíš vždy při výměně filtru odsát nejdřív všechnu naftu,pak teprve vyndat filtr a ty piliny něčím z nádržky odstranit.
P.S:Naše HDi je tam nemá

Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
tak se koukn i pořádně a nejdeš je. Jsou hned u novejch aut. Z komutátoru podávacího čerpadla jsou fakt minimálně. Typicky podávací čerpadlo vydrží 150tis plus minus něco okolo ale do 2Otis. Piliny jsou z vysokotlaku. Made in CRJiRaY píše:Ty piliny jsou z podávacího čerpadla v nádrži,vydírá se komutátor.
Jednou ti to přestane jet,ale nikdo ti nepoví kdy.Může vydržet ještě 50 000km,a nebo taky 500.
Je fakt že u HDi je to docela časté,jakmile se ty piliny dostanou za palivový filtr,tak je to v pr...,ucpou se vstřiky,a neprospěje to ani regulátoru,a ostatním věcem.
Hlavně musíš vždy při výměně filtru odsát nejdřív všechnu naftu,pak teprve vyndat filtr a ty piliny něčím z nádržky odstranit.
P.S:Naše HDi je tam nemá
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Asi , ze filter prestane plnit svoj vyznam a pri jeho vybrany a rozvyreni nafty v nadobke sa dostanu do systemu cerpadla , nie ? Inac si to neviem vysvetlit .Peete píše:jakej rozdil je v tom, kdyz nejdriv odsajes naftu a pak vyndas filtr nebo to udelas obracene???
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
to je blbostvladosr píše:Asi , ze filter prestane plnit svoj vyznam a pri jeho vybrany a rozvyreni nafty v nadobke sa dostanu do systemu cerpadla , nie ? Inac si to neviem vysvetlit .Peete píše:jakej rozdil je v tom, kdyz nejdriv odsajes naftu a pak vyndas filtr nebo to udelas obracene???


Nissan Primera SW 1,9 DCi
Bohužel to jedno není,kolega si takto oddělal regulátor a načal vstřiky,otevřel nádržku s filtrem,starý vyškubl,a už viděl,jak tam víří metalíza,frknul tam nový,zaklapl,no a za 2 měsíce dělal regulátor(rofl)
Ty pilinky se prostě nesmí dostat do filtrované oblasti"za filtr".
Jinak,ty pilinky bývají,speciálně u xantie HDi téměř výhradně z podávacího čerpadla v nádrží,které se vydírá,vydrží taky pouze cca 150 000km,a pak má ende,protože se oddře vodivá vrstva na komutátoru.Pochopitelně podle podmínek vydrží dýl,a nebo ještě míň,ale tohle je tak průměr.
Jinak,koukal jsem velmi pořádně,a dokonce jsem profoukl filtrbox stlačeným vzduchem,a pilinky jsem neviděl.
Ty pilinky se prostě nesmí dostat do filtrované oblasti"za filtr".
Jinak,ty pilinky bývají,speciálně u xantie HDi téměř výhradně z podávacího čerpadla v nádrží,které se vydírá,vydrží taky pouze cca 150 000km,a pak má ende,protože se oddře vodivá vrstva na komutátoru.Pochopitelně podle podmínek vydrží dýl,a nebo ještě míň,ale tohle je tak průměr.
Jinak,koukal jsem velmi pořádně,a dokonce jsem profoukl filtrbox stlačeným vzduchem,a pilinky jsem neviděl.

Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář