Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepouch
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2009, 16:04
Odpovědi: 0

Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI

Příspěvek od Pepouch »

Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim :?
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI

Příspěvek od jaykay »

Pepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim :?
no treba z cerpadla
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Pepouch
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2009, 16:04
Odpovědi: 0

Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI

Příspěvek od Pepouch »

jaykay píše:
Pepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim :?
no treba z cerpadla
Z jakýho! :o z podávacího v nádrži a nebo z havního vysokotlakýho :o
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Re: Ocelové piliny v obalu palivového filtru! 2.0 HDI

Příspěvek od jaykay »

Pepouch píše:
jaykay píše:
Pepouch píše:Zdravím,dneska jsem měnil palivový filtr na svý P 406 HDI,66kw a po vytažení filtru se na dně obalu leskly částečky čehosi,no při vyndání koukám a ono ocelové piliny! Kde se to tma mohlo vzít to fakt nevim :?
no treba z cerpadla
Z jakýho! :o z podávacího v nádrži a nebo z havního vysokotlakýho :o
z vysokotlakyho
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

neves hlavu, jeste jsem nevidel HDi, u kteryho by piliny nebyly...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Pepouch
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2009, 16:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepouch »

Peete píše:neves hlavu, jeste jsem nevidel HDi, u kteryho by piliny nebyly...
To myslíš vážně? Vstřikům asi ty piliny moc chutnat nebudou ne? Není možný že ty piliny zaslepí vstřik?
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

jednou se tam dostanou urcite :) men casteji filtr, pri vymene vzdycky odsaj naftu, vycisti pouzdro toho filtru a zalej cistou naftou
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Pepouch
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2009, 16:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepouch »

Peete píše:jednou se tam dostanou urcite :) men casteji filtr, pri vymene vzdycky odsaj naftu, vycisti pouzdro toho filtru a zalej cistou naftou

Tak to jsi mně uklidnil (wallbash) Až se tam ty piliny dostanou,vrátím se ke svýmu nezničitelnýmu Passatu B3 :roll: Jinak díky moc za tu radu s ukostřením váhy vzduchu,závada je pryč,tomu říkám přehled a zkušenosti ;)
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Ty piliny jsou z podávacího čerpadla v nádrži,vydírá se komutátor.
Jednou ti to přestane jet,ale nikdo ti nepoví kdy.Může vydržet ještě 50 000km,a nebo taky 500.

Je fakt že u HDi je to docela časté,jakmile se ty piliny dostanou za palivový filtr,tak je to v pr...,ucpou se vstřiky,a neprospěje to ani regulátoru,a ostatním věcem.
Hlavně musíš vždy při výměně filtru odsát nejdřív všechnu naftu,pak teprve vyndat filtr a ty piliny něčím z nádržky odstranit.

P.S:Naše HDi je tam nemá :D
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

jakej rozdil je v tom, kdyz nejdriv odsajes naftu a pak vyndas filtr nebo to udelas obracene???
Nissan Primera SW 1,9 DCi
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

JiRaY píše:Ty piliny jsou z podávacího čerpadla v nádrži,vydírá se komutátor.
Jednou ti to přestane jet,ale nikdo ti nepoví kdy.Může vydržet ještě 50 000km,a nebo taky 500.

Je fakt že u HDi je to docela časté,jakmile se ty piliny dostanou za palivový filtr,tak je to v pr...,ucpou se vstřiky,a neprospěje to ani regulátoru,a ostatním věcem.
Hlavně musíš vždy při výměně filtru odsát nejdřív všechnu naftu,pak teprve vyndat filtr a ty piliny něčím z nádržky odstranit.

P.S:Naše HDi je tam nemá :D
tak se koukn i pořádně a nejdeš je. Jsou hned u novejch aut. Z komutátoru podávacího čerpadla jsou fakt minimálně. Typicky podávací čerpadlo vydrží 150tis plus minus něco okolo ale do 2Otis. Piliny jsou z vysokotlaku. Made in CR
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

Peete píše:jakej rozdil je v tom, kdyz nejdriv odsajes naftu a pak vyndas filtr nebo to udelas obracene???
Asi , ze filter prestane plnit svoj vyznam a pri jeho vybrany a rozvyreni nafty v nadobke sa dostanu do systemu cerpadla , nie ? Inac si to neviem vysvetlit .
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

vladosr píše:
Peete píše:jakej rozdil je v tom, kdyz nejdriv odsajes naftu a pak vyndas filtr nebo to udelas obracene???
Asi , ze filter prestane plnit svoj vyznam a pri jeho vybrany a rozvyreni nafty v nadobke sa dostanu do systemu cerpadla , nie ? Inac si to neviem vysvetlit .
to je blbost ;) privod, prepad i vracecka jsou ve vicku, filtr je vlozenej do pouzdra, proste do hrnku a odtud se nic nedostane, takze je uplne jedno jestli to nejdriv odsajes nebo vytahnes filtr 8)
Nissan Primera SW 1,9 DCi
TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI-Power »

Presne tak, je to naprosto jedno...
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Bohužel to jedno není,kolega si takto oddělal regulátor a načal vstřiky,otevřel nádržku s filtrem,starý vyškubl,a už viděl,jak tam víří metalíza,frknul tam nový,zaklapl,no a za 2 měsíce dělal regulátor(rofl)

Ty pilinky se prostě nesmí dostat do filtrované oblasti"za filtr".

Jinak,ty pilinky bývají,speciálně u xantie HDi téměř výhradně z podávacího čerpadla v nádrží,které se vydírá,vydrží taky pouze cca 150 000km,a pak má ende,protože se oddře vodivá vrstva na komutátoru.Pochopitelně podle podmínek vydrží dýl,a nebo ještě míň,ale tohle je tak průměr.

Jinak,koukal jsem velmi pořádně,a dokonce jsem profoukl filtrbox stlačeným vzduchem,a pilinky jsem neviděl. ;)
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“