např...
tdi 66kW na 96kW a z 210nm na 320nm...
tdi 81kW na 110kW a 235nm na 335nm...
tdi 110kW na 145kW a 320nm na 410nm...
2,5 v6 tdi 96kW na 145kW (+49kW) a narust z 340nm na 430nm...
to jsou nějáci šamani či co?

o upravach benzinu ani nemluve...
2,8V6 142kW na 168kW(!!!) a z 280nm na 325nm...
a přitom z cimbu mi o tomto motoru napsali nasledujici...
Dobrý den,
my úpravu provádíme, ale protože se výslednými parametry nemůže chlubit fabrika u série, ani my po úpravě, tak to nezveřejňujeme. Problém je v tom, že tento atmosférický motor má v sérii většinou 136 kW a 264 N.m ( tvrděj 142 kW a 280 N.m ). Průšvih je v tom, že výkonem se dostaneme alespoň na fabrickou rádoby sérii, ale točivý moment vzroste max o 5 N.m. Jedinou a velikou výhodou jsou v tomto případě upravené přechodové stavy - motor reaguje na pedál plynu nesrovnatelně rychleji. Uvedené hodnoty nikde nezveřejňujte, berte je jako osobní sdělení.
Ještě jedna důležitá info : tyto motory jsou velmi háklivé na provoz s oleji 0W - 30 long - life, už jsem jich několik řešil, majitelé si mysleli, že jde o elektronický problém a ve skutečnosti je motor na kaši právě následkem zmíněného oleje - přidřené a popraskané písty, zadřená ventilová zdvihátka, silné zanešení motoru karbonem atd...
Mr. Cimbu