2.0 TDI BVH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI BVH
Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDI BVH
ruky prec od 2.0 TDI VLASTNA SKUSENOST IDE MA SLAK TRAFIT Z MOJHORC51 píše:Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Kup raději 1,9 TDI,96KW,motor ASZ.A máš klid a můžeš s tím klidně jet i na dovolenou.S 2,0TDI bych jel nejdál cca 100KM od domova,pak už je odtah drahý.Nedávno jsem přivezl na podvalu ze švýcar passata 2,0TDi z cesty na dovolenou,vadný vstřik a podávací čerpadlo. cena opravy ve švýcarsku cca 50TKč.Takže to chce mít tučné konto na opravy pokud má někdo 2,0TDi. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
A to ti řekl kdo.že tam není problém u 8V.Možná že méně než 16V,ale i 8V je docala poruchovej,oproti 1,9TDI.Až rozebereš tak 3motory 2,0TDi tak budeš vědět proč.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
WhiteDevill
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 10 črc 2009, 16:08
- Bydliště: Slovakia
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Tak u 8 ventilu byl nejvetsi problem vyvazovaci mechanizmus (pohon olej. cerpadla - treba passat, oktavky ho nemaj) po modifikaci viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 5&start=30 bych rekl, ze se spolehlivosti na tom uz pak neni tak strasne...
Prostě na co jsou stovky inženýrů a jiných geniů, když poslední vesnický kovář by věděl, jak na to..Je to Škoda DODO, dodělej si sám..Další geniální tah, kdy tam, kde má být konstruktér nejpečlivější,/rozvody - kolečko na klice/ a mazání /pohon čerpadla/ukazuje na chybné učební osnovy v technických oborech..Možná by někdy stálo za to, místo myši pomáhat kováři při práci z kovem..

nepropadat panice...