2.0 TDI BVH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

2.0 TDI BVH

Příspěvek od RC51 »

Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDI BVH

Příspěvek od urgi »

RC51 píše:Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
ruky prec od 2.0 TDI VLASTNA SKUSENOST IDE MA SLAK TRAFIT Z MOJHO
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Kup raději 1,9 TDI,96KW,motor ASZ.A máš klid a můžeš s tím klidně jet i na dovolenou.S 2,0TDI bych jel nejdál cca 100KM od domova,pak už je odtah drahý.Nedávno jsem přivezl na podvalu ze švýcar passata 2,0TDi z cesty na dovolenou,vadný vstřik a podávací čerpadlo. cena opravy ve švýcarsku cca 50TKč.Takže to chce mít tučné konto na opravy pokud má někdo 2,0TDi. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

lenze on ma 8V tam by to nemal byt problem...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

A to ti řekl kdo.že tam není problém u 8V.Možná že méně než 16V,ale i 8V je docala poruchovej,oproti 1,9TDI.Až rozebereš tak 3motory 2,0TDi tak budeš vědět proč.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

sharik4x4 píše:A to ti řekl kdo.že tam není problém u 8V.Možná že méně než 16V,ale i 8V je docala poruchovej,oproti 1,9TDI.Až rozebereš tak 3motory 2,0TDi tak budeš vědět proč.
len som uvazoval...
WhiteDevill
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 10 črc 2009, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od WhiteDevill »

ja by som dal ruky preč od tohto motora :blbe:
Škoda Octavia 1.9TDi,96kw ASZ+chip ,puky TT, 18" MAM RS2, all in white
Palko7
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 14 pro 2010, 17:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Palko7 »

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli teda u VW Sharan 2.0 TDI 103 KW kod motoru BVH musi vana dolů a kouknout na ten 4hran na olejový čerpadlo. dekuji (jo a nemusi se nahodou kvuli vane dat prevodovka dolů znamej to chce udelat tak sonduju :) ) diky za info
caly
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 04 lis 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od caly »

Ja a muj znamej mame BGW v Passatech coz je stejnej 2,0l 100 KW,8 ventil.Oba koupeny z D pred 4 lety cca 120 tis ted pres 200 tis a zadnej problem.Taky mi strasili a zatim tedy ok.
Passat B5.5 100Kw
T-5 77Kw
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

to si nevyberes u 1,9 zas litaj ojnice:)
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Tak u 8 ventilu byl nejvetsi problem vyvazovaci mechanizmus (pohon olej. cerpadla - treba passat, oktavky ho nemaj) po modifikaci viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 5&start=30 bych rekl, ze se spolehlivosti na tom uz pak neni tak strasne...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Prostě na co jsou stovky inženýrů a jiných geniů, když poslední vesnický kovář by věděl, jak na to..Je to Škoda DODO, dodělej si sám..Další geniální tah, kdy tam, kde má být konstruktér nejpečlivější,/rozvody - kolečko na klice/ a mazání /pohon čerpadla/ukazuje na chybné učební osnovy v technických oborech..Možná by někdy stálo za to, místo myši pomáhat kováři při práci z kovem.. :D :D
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Pravdu máš.. tohle by měli mít dávno vychytané a vyřešené. Otázka jestli to není třeba schválně...
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Vici píše:Pravdu máš.. tohle by měli mít dávno vychytané a vyřešené. Otázka jestli to není třeba schválně...
Taky uz me to napadlo... Kseft je kseft :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“