Stránka 1 z 1

2.0 TDI BVH

Napsal: 03 zář 2009, 22:04
od RC51
Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?

Re: 2.0 TDI BVH

Napsal: 05 zář 2009, 19:13
od urgi
RC51 píše:Ak mate nejake skusenosti, chcel by som sa opytat na vas nazor na motor 2.0 TDI BVH v SHARANE.
Mam moznost kupit SHARAN s tymto motorom.
Mala by to byt 2.0 TDI PD 8 ventilova.
Neboli na tomto motore problemi s hlavami alebo olejovymi cerpadlami ?
ruky prec od 2.0 TDI VLASTNA SKUSENOST IDE MA SLAK TRAFIT Z MOJHO

Napsal: 05 zář 2009, 20:19
od sharik4x4
Kup raději 1,9 TDI,96KW,motor ASZ.A máš klid a můžeš s tím klidně jet i na dovolenou.S 2,0TDI bych jel nejdál cca 100KM od domova,pak už je odtah drahý.Nedávno jsem přivezl na podvalu ze švýcar passata 2,0TDi z cesty na dovolenou,vadný vstřik a podávací čerpadlo. cena opravy ve švýcarsku cca 50TKč.Takže to chce mít tučné konto na opravy pokud má někdo 2,0TDi. :D

Napsal: 05 zář 2009, 21:57
od kevino
lenze on ma 8V tam by to nemal byt problem...

Napsal: 05 zář 2009, 22:55
od sharik4x4
A to ti řekl kdo.že tam není problém u 8V.Možná že méně než 16V,ale i 8V je docala poruchovej,oproti 1,9TDI.Až rozebereš tak 3motory 2,0TDi tak budeš vědět proč.

Napsal: 06 zář 2009, 08:26
od kevino
sharik4x4 píše:A to ti řekl kdo.že tam není problém u 8V.Možná že méně než 16V,ale i 8V je docala poruchovej,oproti 1,9TDI.Až rozebereš tak 3motory 2,0TDi tak budeš vědět proč.
len som uvazoval...

Napsal: 06 zář 2009, 11:48
od WhiteDevill
ja by som dal ruky preč od tohto motora :blbe:

Napsal: 14 pro 2010, 18:01
od Palko7
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli teda u VW Sharan 2.0 TDI 103 KW kod motoru BVH musi vana dolů a kouknout na ten 4hran na olejový čerpadlo. dekuji (jo a nemusi se nahodou kvuli vane dat prevodovka dolů znamej to chce udelat tak sonduju :) ) diky za info

Napsal: 14 pro 2010, 18:22
od caly
Ja a muj znamej mame BGW v Passatech coz je stejnej 2,0l 100 KW,8 ventil.Oba koupeny z D pred 4 lety cca 120 tis ted pres 200 tis a zadnej problem.Taky mi strasili a zatim tedy ok.

Napsal: 14 pro 2010, 19:49
od pokornasek.pepan
to si nevyberes u 1,9 zas litaj ojnice:)

Napsal: 15 pro 2010, 08:08
od marhan
Tak u 8 ventilu byl nejvetsi problem vyvazovaci mechanizmus (pohon olej. cerpadla - treba passat, oktavky ho nemaj) po modifikaci viz. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 5&start=30 bych rekl, ze se spolehlivosti na tom uz pak neni tak strasne...

Napsal: 15 pro 2010, 08:56
od jericho-3
Prostě na co jsou stovky inženýrů a jiných geniů, když poslední vesnický kovář by věděl, jak na to..Je to Škoda DODO, dodělej si sám..Další geniální tah, kdy tam, kde má být konstruktér nejpečlivější,/rozvody - kolečko na klice/ a mazání /pohon čerpadla/ukazuje na chybné učební osnovy v technických oborech..Možná by někdy stálo za to, místo myši pomáhat kováři při práci z kovem.. :D :D

Napsal: 15 pro 2010, 09:04
od Vici
Pravdu máš.. tohle by měli mít dávno vychytané a vyřešené. Otázka jestli to není třeba schválně...

Napsal: 15 pro 2010, 12:40
od marhan
Vici píše:Pravdu máš.. tohle by měli mít dávno vychytané a vyřešené. Otázka jestli to není třeba schválně...
Taky uz me to napadlo... Kseft je kseft :roll: