Problémy s VW Sharan - př. náprava ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problémy s VW Sharan - př. náprava ?
Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně Sharana. Chtěl bych koupit r.v. 99 nebo 00 slyšel jsem ale, že Sharan a Galaxy mají nějaký problém snad z přední nápravou nebo nečím takovým, že se musí každých 30.000km nco měnit. Jaký rok je lepší, 99 nebo 00 ? nebo jsou stejné ? Co je hlavním problémem Sharanů a na co si dát pozor ?? Díky moc všem za pomoc.
Re: Problémy s VW Sharan - př. náprava ?
Rok 99 byl zlomovej, ne? To končily starý a začaly nový modely, takže asi není o čem. Jinak ty nápravy jsou stejné, u těch novějších modelů odcházej víc homokineťáky na poloosách, starší se sháněj blbě (většinou už jsou taky nic moc) a nový nejlevnějc koupíš v německu.Planger píše:Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně Sharana. Chtěl bych koupit r.v. 99 nebo 00 slyšel jsem ale, že Sharan a Galaxy mají nějaký problém snad z přední nápravou nebo nečím takovým, že se musí každých 30.000km nco měnit. Jaký rok je lepší, 99 nebo 00 ? nebo jsou stejné ? Co je hlavním problémem Sharanů a na co si dát pozor ?? Díky moc všem za pomoc.
Osobně tyto auta moc nemusím, až budeš dělat něco na motoru, třeba těsnění pod hlavou, tak pochopíš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

S těma poruchama:
na nápravě jen ty tyčky stabilizátoru,ale ty podle mě vydrží 100 tis a víc. Jinak co jsem zatím řešil ( mám ho rok, měl poctivých 160 tis, nyní 220,je to 2001 ): těsnění pod hlavou, prasklý píst (85 kW PD dost často) blbé řazení dvojky (dost šestikvaltů od VW), nefunkční výškové nastavování světel (vadný servomotorek -stejný jak v octávce) , klasika váha vzduchu, zatuhlé naklápění lopatek v turbu (vyčištění) , uhnilý výfuk (dal jsem nové oba dva tlumiče. Únik chladiva v trubkách k zadnímu výměníku (dvouzón) - pomohly nové o-kroužky v jedné spojce trubek), rozsypaná napínací kladka klínového řemene - zničilo to i řemen, vadné čidlo teploty chl.kap, vadná žhavící svíčka v bufíku , sjeté uhlíky motorku oběhového čerpadýlka vody (k bufiku).
To je asi všechno, co si pamatuju. Není toho zrovna málo, co?
na nápravě jen ty tyčky stabilizátoru,ale ty podle mě vydrží 100 tis a víc. Jinak co jsem zatím řešil ( mám ho rok, měl poctivých 160 tis, nyní 220,je to 2001 ): těsnění pod hlavou, prasklý píst (85 kW PD dost často) blbé řazení dvojky (dost šestikvaltů od VW), nefunkční výškové nastavování světel (vadný servomotorek -stejný jak v octávce) , klasika váha vzduchu, zatuhlé naklápění lopatek v turbu (vyčištění) , uhnilý výfuk (dal jsem nové oba dva tlumiče. Únik chladiva v trubkách k zadnímu výměníku (dvouzón) - pomohly nové o-kroužky v jedné spojce trubek), rozsypaná napínací kladka klínového řemene - zničilo to i řemen, vadné čidlo teploty chl.kap, vadná žhavící svíčka v bufíku , sjeté uhlíky motorku oběhového čerpadýlka vody (k bufiku).
To je asi všechno, co si pamatuju. Není toho zrovna málo, co?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26 zář 2006, 19:44
jo, jo, Mirek (mimochodem zdravim, jsme skoro sousedi) ma svatou pravdu....
navic si k tomu vsemu pridej vadny kompresor klimy, zoxidovana zatka vysousece klima (takze taky unik), zadrena tahla steracu (shorel i motorek), vadne podavaci cerpadlo nafty do bufiku, vyrezle pistky zadnich brzd (mam 2002 a 110tis. km, coz neni zase tak mnoho, co?), cepy rizeni uz 2x, gumy predniho stabilizátoru taky 2x, odesla Haldex spojka (olej i filtr pritom poctive menen kazdych 30tis. km) a ted me ceka ta vaha (jak rika Huml) a nejspis i turbo (jak rika Andre).....
tycky stabilizatoru meneny zatim 2x, ale ty druhy byly nejaky nic moc repliky, vydrzeli jednu zimu, vyfuk vypada taky do zimy ze nevydrzi...
a kdyby nekdo chtel podotknout, ze jsem na auto ras, tak nejsem.... na poradny svezeni (a ze ho nesetrim) mam Leona 1,8 20V Turbo 180k taky 4x4 a s nim ZADNEJ problem
takze hodne stesti
navic si k tomu vsemu pridej vadny kompresor klimy, zoxidovana zatka vysousece klima (takze taky unik), zadrena tahla steracu (shorel i motorek), vadne podavaci cerpadlo nafty do bufiku, vyrezle pistky zadnich brzd (mam 2002 a 110tis. km, coz neni zase tak mnoho, co?), cepy rizeni uz 2x, gumy predniho stabilizátoru taky 2x, odesla Haldex spojka (olej i filtr pritom poctive menen kazdych 30tis. km) a ted me ceka ta vaha (jak rika Huml) a nejspis i turbo (jak rika Andre).....
tycky stabilizatoru meneny zatim 2x, ale ty druhy byly nejaky nic moc repliky, vydrzeli jednu zimu, vyfuk vypada taky do zimy ze nevydrzi...
a kdyby nekdo chtel podotknout, ze jsem na auto ras, tak nejsem.... na poradny svezeni (a ze ho nesetrim) mam Leona 1,8 20V Turbo 180k taky 4x4 a s nim ZADNEJ problem
takze hodne stesti

Jo,ty stěrače jsem dělal minulej týden, ale stihnul jsem to, motorek to vydržel. Co mě ale zaráží je, že ty závady se netýkají nějakejch jinejch věcí, co by měl sharan jiný, ale sere se všechno, co je stejné i na jinejch autech,prostě koncernový záležitosti. Pokud podchází těsnění pod hlavou, tak to ještě pochopím, to se může stát. Ale prasklej píst, to už si u mě VW dost posral. (kámošovi v Golfu 85 PD prasknul taky....) V zimě škrká dvojka a dozvím se, že toje celkem normální u 6tikvaltu. Prostě jsem chtěl VW protože je prý spolehlivý ,ale už tomu moc nevěřím.
Máme ještě feldu 1,3 na LPG, ta má 380 tis a na motor a převodovku a spojku se nešahlo, a že dostane,chudák....
Máme ještě feldu 1,3 na LPG, ta má 380 tis a na motor a převodovku a spojku se nešahlo, a že dostane,chudák....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Mám už čtvrtýho sharana a bohužel musím souhlasit se vším co tu bylo řečeno,až na ten prasklý píst.Většinu má nasvědomí velká hmotnost a součástky i motor jsou dimenzované tak na golfa.Ale celkově bych neměnil.Konkurenční MPV jsou ještě horší.A ta spotřeba 5-6L při klidné jízdě.
Ta je bezkonkurenční.
Ta je bezkonkurenční.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Jo jo, snad jsem to už vychytal a bude šlapat. Co dělat,když se mi to auto strašně líbí.
Už si nedokážu představit, že bych se měl se svým harampádím soukat do něčeho menšího.
Ta spotřeba je supr, běžnej osobák (ne octavka) žere stejně. 



Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 26 zář 2006, 19:44