Ano i 410Nm.. Ale jen sickovej moment, tzn. ze to naroste na takovou hodnotu a pak pada. Hw vic nedovoli..Kazdeopadne nechat si udelat upravu na brzde a je to na tuty.. Pak se neni o cem bavit, a pokud to nenabizi tak hledat jineho upravce
Jo asi jo.. já neříkám že musím nutně ke Šmatovi .
V listopadu se chystám do Bohumína se psem k veterináři, uvažuju že bych Tě i navštívil na chvilku..? Vyptám se na pár věcí a třeba se i domluvíme
Euro 3 jede po čipu vždy lépe než E4,bo není tak origo seškrcený na emisích.Např.motor BJB-77KW,,2004,E3 po čipu jede hoodně dobře.Kdežto 77kw s E4 205 víš už je slabší.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
1pavel píše:kterej 96 kw motor má 285 nm ,podle mě má 310 nm , to podle mě není moc věrohodná firma , navíc ten graf mě nejde zvětšit do čitelný podoby
je taky motor pozdlzny s kodom AWX(superb,passat s 5 kvaltom)ja mam AVF ten je 310 nm pozdlz ;)6 kvalt
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
1pavel píše:kterej 96 kw motor má 285 nm ,podle mě má 310 nm , to podle mě není moc věrohodná firma , navíc ten graf mě nejde zvětšit do čitelný podoby
je taky motor pozdlzny s kodom AWX(superb,passat s 5 kvaltom)ja mam AVF ten je 310 nm pozdlz ;)6 kvalt
no dobře tak je jeden model s nižším krouťákem , ale tam píšou golf bora octa A3 atd
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
1pavel píše:kterej 96 kw motor má 285 nm ,podle mě má 310 nm , to podle mě není moc věrohodná firma , navíc ten graf mě nejde zvětšit do čitelný podoby
jo to bude nějaká chyba, taky mám pocit že příčný motory měly 310nm všechny... jinak k tomu průběhu: sice graf nejde zvětšit, ale vypadá to že max. výkon je od 3400 do 4000ot. konstantní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5