Stránka 1 z 2

2.5 tdi AKE - 132kw - spatny zatah v nizkych ot.

Napsal: 05 pro 2009, 17:09
od bent
zdravim vsechny ,

potrebuju radu , jedna se o audi a4 B6, 132kw, je tam chip na cca 200hp. auto je po vymene vsech filtru naplni, full repasi vstrik.cerpadla.

jak je v otackach jede pekne, trochu huli, ale to bude tim cipem.
ale kdyz clovek jede v klidkku a jen tak to lechta, tak mezi 1500 - 2000 ot/min to vzdycky jako tak jako zacuka, dela to na vsechny kvalty.

resil nekdo neco obdobnyho ???

udelal jsem logy vahy a turba. vaha se mi zda OK. ale turbo si myslim nic moc - mezi 1700 - 2200 ot/min dava o hodne nizsi hodnoty nez by melo. pokud se najde nejaka dobra duse , mrknete mi na logy, dal jsem to na leteckou postu, jsou tam 3 pokusy vahy a 3 truba.
protoze prece jenom to logovani zas tak dobre neznam.

http://leteckaposta.cz/598509845


DIKY MOC VSEM

Napsal: 05 pro 2009, 17:24
od bent
jinak na vagu pri kompletnim testu zadny chyby !

Napsal: 05 pro 2009, 17:28
od misoVW
zatiahne sa tahlo regulacie turba po starte na doraz? Chcelo by to nalogovat turbo a vahu sucastne.

Napsal: 05 pro 2009, 17:55
od DOLPH
naloguj 3,10 a 11 současně,takhle to nic neřekne...

jde vidět,že to turbo do 2,5 tis netlačí zdaleka to,co by mělo...


loguj na trojku od 1500 ot plný plyn do 4000 ot

Napsal: 05 pro 2009, 18:28
od bent
ok
udelam 3 10 11 naraz a vecer to sem hodim. prozatim dik

Napsal: 05 pro 2009, 18:31
od bent
DOLPH píše:naloguj 3,10 a 11 současně,takhle to nic neřekne...

jde vidět,že to turbo do 2,5 tis netlačí zdaleka to,co by mělo...


loguj na trojku od 1500 ot plný plyn do 4000 ot
ale ze to do tech 2,5tis netlaci to co ma je asi jasny. a co s tim ?

Napsal: 05 pro 2009, 18:33
od misoVW
sak som ti to uz pisal!

Napsal: 05 pro 2009, 18:39
od bent
misoVW píše:zatiahne sa tahlo regulacie turba po starte na doraz? Chcelo by to nalogovat turbo a vahu sucastne.
mrknu na to ( to tahlo po startu ma jit uplne na doraz jo ? ), nejsem si uplne jistej jestli na to tahlo uvidim nebo jestli budu muset neco odelavat.
a ty logy jsou jasny, ty udelam novy

Napsal: 05 pro 2009, 18:50
od misoVW
staci dat dole hlinikovy tepelny stit z turba a mas to jak na dlani. U 2.5TDI je tam krasny pristup.

Napsal: 05 pro 2009, 20:44
od bent
misoVW píše:staci dat dole hlinikovy tepelny stit z turba a mas to jak na dlani. U 2.5TDI je tam krasny pristup.
tak mas pravdu , ani ten tepelnej stit sem nemusel sundavat, to tahlo se po startu krasne zatahne. vic nejde. takze tam problem neni

Napsal: 05 pro 2009, 20:53
od bent
takze tahlo je OK.

ale sundal jsem vrchni kryt motoru a vsechno zacouzeny od sazi. netesni EGR. protoze kdyz se sundavalo sani ( ty parohy ), vedou to jako z kazdyho bloku, spojuje se to a vede to ke skrtici klapce, ale je tam jeste pripojeny EGR, ale tam pan mechanik zkurvil na jednom sroubu zavit, takze to neni 100 % dotahly, a dotahnout to uz ani nejde.

takze co s tim ?

odpojil sem podtlak. hadicku z egr a udelal ty logy : http://leteckaposta.cz/683116623

ale ta netesnost sani je nahovno, takze co s tim, bud sehnat novy parohy a to egr pripojit jak ma byt, nebo ten otvor na tech parohach nejak zavarit aby to nemelo kam unikat.

a ted babo rad :)

Napsal: 05 pro 2009, 20:59
od chosepm
jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.

Napsal: 05 pro 2009, 21:12
od bent
chosepm píše:jestli je to očouzený jak popisuješ, tak tam bude v zátahu i značnej únik tlaku. Vyndej EGR s tou trubkou a protáhni tam novej závit. Jestli se tam nedostaneš, tak sání zas ven. Ale jiný bych nedával.
novej zavit nejde, to uz zkousel ten umelec kterej to tam narval pod uhlem a zkurv....l

takze moznosti pokud me nekdo nevyvede z omylu jsou asi jenom dve, bud dat novy sani coz bud nekde po vrakarnach sehnat ( coz se mi nechce - protoze se vzdycky se s nimi akorat pohadam kdyz po me chtej vic penez nez je cena v audi ). Nebo audi - a tam to sani je tusim 3,5tis bez dph. coz je ulet.

a nebo treti moznost - asi nejlepsi - sundat sani a celej ten otvor na egr zavarit. otazka je kdo by mi to udelal.

Napsal: 05 pro 2009, 21:15
od DOLPH
asi to bude v tom úniku,je to třeba opravit,pak pokračovat.

log vypadá v pořádku,jen to turbo nemůže nasbírat tlak......

Napsal: 05 pro 2009, 21:18
od chosepm
tam je osma závit ne? Proč by to nešlo? Buď víc vyvrtat a dát tam svorníky místo šroubů a zajistit, nebo tam udělat desítku a dát svorník 10/8mm, nebo zavařit a znova vytočit...jaký nejde :)