Stránka 1 z 2

VW GIV ALH - studeny start

Napsal: 11 pro 2009, 01:23
od Tony555
zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?

Napsal: 11 pro 2009, 02:09
od koco
žhaviče si skúšal ako? premeral, alebo na baterke? nepadá ti nafta?

Napsal: 11 pro 2009, 02:40
od ZOkYN
Zdravíčko,
nechtěl jsem zakládat nové téma tak píši sem.
Mám VW Passat B5, motor ATJ a upně stejně bych popsal můj problém.
Byl jsem na diag. bez chyby, vstřiky OK, žhaviče jsem nekontroloval, ale myslel jsem že to bude tím, tak je chci nechat vyměnit, pak mi bylo doporučeno servismanem vyčistit EGR ventil, tak, že bych to taky zkusil.
Naftu leju od Agipu Ciao nebo Robin Oil, nikde jinde neberu.

Padá nafta? Můžete mi k tomu něco říct? Jak to zkontrolovat, co je potřeba k připadné opravě a kolik by to cca. stálo??

Děkuji, jsem lajk, tak to někdo rozepište jak pro deb.ila děkuji :D

Napsal: 11 pro 2009, 10:09
od Tony555
koco píše:žhaviče si skúšal ako? premeral, alebo na baterke? nepadá ti nafta?
zhavice som skusal na baterke. ak by padala mam od filtra bublinky ? nemam tam nic, krasne ide nafta

Re: VW GIV ALH - studeny start

Napsal: 11 pro 2009, 12:48
od Smoke
Tony555 píše:zdravim vas odbornici, poradte mi prosim, neviem si rady so studenym startovanim, ak je vonkajsia teplota cca pod 5°C tak rano mi zle startuje, toci - toci az na koniec chyti, proste trva to dlhsie ako bezne ked je teply motor a ked chyti tak zadymi na bielo, ked motor vypnem a nastartujem neskor vsetko ok ale ten ranny start to je proste zle. kontroloval som zhavice = su ok, zhavenie ci vobec ide a vsetko fici, palivovy filter bol meneny v lete (07/2009) baterka je cca rocna bosh silver ( skusil som ju dat do audi a3 a tam bez problemov nastartovala). Dal som to na diagnostiku a nic, ziadna porucha neni. Viete niekto poradit ako postupovat dalej ?

jakej je předvsřik?

Napsal: 11 pro 2009, 14:03
od midnight_man
čo čidlo teploty? pokial si zhavice skusal tak kukni to cidlo a predvstrik samozrejme....omeraj vagom :) ale nezabudni ze sa to mera za tepla.

Napsal: 11 pro 2009, 15:41
od Tony555
midnight_man píše:čo čidlo teploty? pokial si zhavice skusal tak kukni to cidlo a predvstrik samozrejme....omeraj vagom :) ale nezabudni ze sa to mera za tepla.

cidlo nepise ako chybu ale skusil som ho odpojit a to iste. ako si viem pozriet ten predvstrek cez vag ? motor - login - 12233 ? to som skusal a nic mi to nenacitalo, nechal som to cca 3 minutky a nic.

Napsal: 11 pro 2009, 18:48
od misoVW
motor, zakladne nastavenie, kanal0, start, TDI graf.

Napsal: 15 pro 2009, 00:59
od Tony555
misoVW píše:motor, zakladne nastavenie, kanal0, start, TDI graf.
skusil som to, pocitac pise "motor do dilny" a vag "motor neni zahraty!" pri com teplota na budiku je 90°C ale vo vagu mi pise 8,1°C, tak som vymenil cidlo chladiacej kvapaliny a zial ziadna zmena, resp nejaka ako, teraz mam teplotu 6,1°C :( viete mi poradit co s tym je ? kde hladat zradu?

Napsal: 15 pro 2009, 01:14
od Slavkov
... a nemá náhodou to čidlo čtyři piny, respektive dva termistory?
Jeden pro budíky a druhý pro řj motoru?
... že by kabeláž k řjm?

... ale možná moc chlastám (noteeth)

Napsal: 15 pro 2009, 06:44
od misoVW
nie, to v TDI grafe je teplota nafty, nie vody!

Napsal: 15 pro 2009, 09:21
od HarlyFXRS
Měl jsem u Oct.66kW AGR problém se starty-dlouho točila i když bylo třeba 10st.nad nulou a když motor naskočil,bílý kouř...byl to malý předvstřik a zakarbonované trysky.Lehce taky padala nafta,ale to už tu bylo řešené:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52570

Napsal: 15 pro 2009, 10:17
od Tony555
Slavkov píše:... a nemá náhodou to čidlo čtyři piny, respektive dva termistory?
Jeden pro budíky a druhý pro řj motoru?
... že by kabeláž k řjm?

... ale možná moc chlastám (noteeth)

to cidlo ma 4 piny a tak je to teoreticky mozne, vobec neviem co s tym robit, ukazuje to kraviny to je jasne.

Napsal: 15 pro 2009, 10:19
od Tony555
misoVW píše:nie, to v TDI grafe je teplota nafty, nie vody!

ok, moze byt ale to ako zistim, ze som motor zahrial, vcera som na nom najazdil cca 30 km az potom som sa snazil urobit ten graf vysledok som uz pisal, neurobi mi ho. ale ta teplota je aj tak zvlastna, neviem co tomu moze byt ked budik ma jednu hodnotu a riadiacka uplna inu.

Napsal: 15 pro 2009, 17:30
od Slavkov
Prosím Tě, nějak v tom pořád nemám jasno :roll: Ta teplota 6,1C ve VAG-u je vyčtená odkud (jestli je to tedy ECT - voda nebo fakt ta nafta)?