Aku znacku zhavicov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aku znacku zhavicov
Ahojte, mam kusok dilemu. Mam passat 3C 10-2006. Ked som bol minule na diagnostiku mal som chybu pre 2 zhavice. Auto vsak startovalo dobre tak som to zatial nechal tak. Maximalne co sa dialo ze motor mal po nastartovani pri nizsich teplotach trosicku nepravidelny chod. No a teraz ked je cca -12 tak sa zretelne zacalo tahsie startovat. Takze som zacal zhanat zhavice.
Na vyber je ich viac ci uz Beru Bosh Champion NGK .... Cenovo je to dost rozmatine takze vobec neviem co kupit. Skuste mi poradit ktore su podla vas najlepsie.
Na vyber je ich viac ci uz Beru Bosh Champion NGK .... Cenovo je to dost rozmatine takze vobec neviem co kupit. Skuste mi poradit ktore su podla vas najlepsie.
můj názor je že je to jedno, já osobně preferuji Bosch, ale to je hodně tím že otec dělá u nich prodejce, takže je mám v autě i já a žádný problém, měl jsem problém se startama, dal jsem tam nové Bosch a ok, ale ono je to jedno, znam spoustu lidí co jezdí i se starline a startujou v klidu... čest
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám tam BERU od výroby, 2001 a najeto 320 tis a jsou zatím všechny OK, až se mi tomu nechce věřit. Vždy je před zimou vyndám a kouknu jak žhaví a žhaví dobře... a to mám na žhavení přidáno cca 50% 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Beru, NGK, Denso, Bosch bez problemu, Champion je ksunt, fakt přežije sotva tu zimu.Třeba do 1,9 D Feldy sem dal Beru, origo tam byli Bosch France, a menily se poprvý při 80000km, daly se tam zase Bosch a klekly pri 137000km , daly se Beru , 203000km a jedna v prdely. Origo Beru je v TDI, v teh Feldah je s fabriky Bosch. Ted sou vetsinou Bosch Duratherm a v poho. Zajimava skusenost je s Mazdou 626 2,0l DITD. Klekly žhaviče a koupily se žhavky Denso normalně v autodíleh, normalně Denso Japan. Auto pres leto jezdilo a když zaclo mrznout víc jak -5 tak to tocilo dýl, kolem 3-5 vterin, jak kdy. Tak se ptal známýho co děla v Mazdě čím to je že to točí v mrazu dýl a řikal že jedině žhavicky a dat jen original. Rikal mu že ma origo Denso a on že jakmile to není Denso z Mazda krabicky tak to v mrazu chytat proste nebude. Tak si je koupil , ty Densa z Mazda skatule a fakt start na škub. Těm starým nic nebylo, vsechny žhavily a po celým kolíku.slovacek.milos píše:tady na jižní moravě byl před pár lety s bošem problém měsíc dva a KO pak jsme zjistili že ty KO mají hezkou lesklou krabičkuTomas.cz píše:Dneska Caddyna 2.0SDi, Bosch made in France najeto 175tis poctivých a žhavil jen jeden.miloš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Životnost žhavicích svíček nemůžete srovnávat na kilometry. Když někdo bude jezdit kilometr denně sem tam a pořád startovat, tak kolik km asi vydrží?
Jinak šmejd se pozná hlavně podle ceny, si myslim.
Používám BOSCH. Ze všeho za léta praxe nejlepší zkušenost.
Nejsou nejdražší a kvalita dobrá.
Do japonců NGK.
Jinak šmejd se pozná hlavně podle ceny, si myslim.
Používám BOSCH. Ze všeho za léta praxe nejlepší zkušenost.
Nejsou nejdražší a kvalita dobrá.
Do japonců NGK.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: