vyvěsený ventily, proč??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				karel polacek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
vyvěsený ventily, proč??
Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco  a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání  mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
			
			
									
									
						Re: vyvěsený ventily, proč??
A neseka se chcípací klapka?karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
Re: vyvěsený ventily, proč??
Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kcZdeněk M píše:A neseka se chcípací klapka?karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??

- 
				karel polacek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Re: vyvěsený ventily, proč??
Octa má redukční ventil tlaku oleje v držáku filtru? a v čerpadle je co?? a nešlo to nastartovat i když jsem vyšrouboval čidlo tlaku oleje na držáku filtru a olej pouštěl do flašky hadicí :(A poprvé to jen tak škytlo na první otáčku a pak bez komprese to se ten olej snad ani do hlavy nemohl dostatZdeněk M píše:Zmer tlak oleje v tom držaku olejovýho filtru, vyndej cidlo a dej tam budík, zastudena pokud chytne, možna i pri startovaní tam nesmí být víc jak 5Bar. Kdybis meril v hlave, na míste te zatky, tak tam nesmí být víc jak 4,5Bar. Cili dole 5Bar nahoře 4,5Bar. Pokud bude víc, tak vymenit ten držak olejovýho filtru, nový asi 2500kcZdeněk M píše:A neseka se chcípací klapka?karel polacek píše:Ahoj, chtěl bych poradit proč se můžou vyvěsit hydra, na octě 1.9 TDI 81 Kw, když je regulační ventil na olej. čerpadle OK. přitáhli auto nešlo natočit , hned při první otáčce to šlo jako bez komprese, nechal jsem to do rána na dílně v teple a zase nic , tak jsem kouknul na ol. čerpadlo na ventil regulace tlaku a ten chodí je tam jen kulička. Sundal vačku a hned byli tlaky. Chlapík prý vyměnil olej a občas nemohl nastartovat že to bylo bez komprese,pak se to vyvěsilo natrvalo, jelikož má najeto 250000 Km tak jsme se dohodli že dáme nové hydra. Dal jsem i nový olej 10 W 40 texaco a odjel v pohodě , po dvou dnech mi volal že ráno nasrartoval , jel nakoupit a za půl hod. stání mu to zase točilo bez komprese a pak to na potřetí zase chytlo. Co by to mohlo být??
- 
				karel polacek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
 Vysoky tlak oleja.
 Vysoky tlak oleja.