Projevy ucpaneho vyfuku (katalyzatoru) u TDi?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Projevy ucpaneho vyfuku (katalyzatoru) u TDi?
Ahoj,
mam otazecku jake projevy ma u TDi ucpany vyfuk nebo katalyzator, popr. jak se to pozna?
Turbo mi u ALH 66kW tlaci stale malo (regulace OK), tak me napadla jeste tato varianta, zda je mozna...
Diky moc
mam otazecku jake projevy ma u TDi ucpany vyfuk nebo katalyzator, popr. jak se to pozna?
Turbo mi u ALH 66kW tlaci stale malo (regulace OK), tak me napadla jeste tato varianta, zda je mozna...
Diky moc
uz jsem tu resil problemy s tim turbem.
Zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=55824
je tam i log a tys mi tam i odpovidal... )
Regulace funguje v pohode.
Jeste jsem s tim nic nedelal, takze ted spis sbiram informace, na co vsechno se mam zamerit. Vaha je tam taky KO, ale tou to podle me nemuze byt. Turbo musi natlakovat i tak..
Zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=55824
je tam i log a tys mi tam i odpovidal... )
Regulace funguje v pohode.
Jeste jsem s tim nic nedelal, takze ted spis sbiram informace, na co vsechno se mam zamerit. Vaha je tam taky KO, ale tou to podle me nemuze byt. Turbo musi natlakovat i tak..
Ucpaný výfuk má za důsledek výkon dolů (zejména při vyšší zátěži) a dunivý zvuk z potrubí. Když dáš dozadu k výfuku ruce a někdo šlápne podlahu, bude mít vycházející plyn mnohem nižší tlak než běžně.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nemusí! Otáčky turba jsou úměrné množství výfukových plynů a to zase závisí na množství spálené nafty. Pokud jednotka "nevidí" vzduch, nedá naftu a turbo netočí. Je to vše navzájem provázané. Pokud je ucpaný výfuk, tak je situace podobná, když jde málo ven, musí málo dovnitř.ale tou to podle me nemuze byt. Turbo musi natlakovat i tak..
u mě to mělo tyto příčiny: Zvýšená spotřeba, málo výkonu ve vyšších otáčkách, nechtělo se to moc točit, velmi vysoká kouřivost(nemělo to tah a tak ani vzduch).
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- laumar
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 21 čer 2007, 21:03
- Bydliště: Partizánske Slovensko
Odpovědi: 0
ja osobne auto z casu na cas asi raz za 2 tyzdne poriadne prebehnem a tocim ho do 4000-4200 ot. na vsetkych kvaltoch okrem 5 a nikdy som nemal problem s vyfukom a dotraz som este necistil geometriu lopatiek na turbe a to mam na aute presne 432657 km nalietane a bez problemov zatial . tak ze to je moja skusenost 

SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Má pravdu předsedo
Odjakživa přece vždycky platilo,že je třeba občas vyhnat pavučiny z motoru.laumar píše:ja osobne auto z casu na cas asi raz za 2 tyzdne poriadne prebehnem a tocim ho do 4000-4200 ot. na vsetkych kvaltoch okrem 5 a nikdy som nemal problem s vyfukom a dotraz som este necistil geometriu lopatiek na turbe a to mam na aute presne 432657 km nalietane a bez problemov zatial . tak ze to je moja skusenost

Octavia I Tour PD 74 kW AXR
- Andy-CZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 397
- Registrován: 22 dub 2008, 18:31
- Bydliště: Kolín a Kutná Hora
Odpovědi: 0
Re: Má pravdu předsedo
tak to se nemusím o vejfuk bát:)milan59 píše:Odjakživa přece vždycky platilo,že je třeba občas vyhnat pavučiny z motoru.laumar píše:ja osobne auto z casu na cas asi raz za 2 tyzdne poriadne prebehnem a tocim ho do 4000-4200 ot. na vsetkych kvaltoch okrem 5 a nikdy som nemal problem s vyfukom a dotraz som este necistil geometriu lopatiek na turbe a to mam na aute presne 432657 km nalietane a bez problemov zatial . tak ze to je moja skusenostTaky to tak dělám.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km