Problem se startovanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem se startovanim
Zdravim,
mam mensi problem se svym autem, (Ibiza 2003, TDi-PD 96 kW). Totiz auto vetsinou chyta na drc, ale cas od casu se stane (tak jednou za tyden), ze mi to nechce nastartovat, starter musi tocit i pres 5 sekund - zpravidla kdyz treba sjedu z dalnice a zastavim na chvili u benzinky a zase startuju - zkratka, kdyz je zahratej motor. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba ? Tak nejak me napada, jestli to treba nemuze byt nejaky cidlo teploty, v motoru ? Ze by to posilalo spatny data a malo to zhavilo ? Tohle je muj prvni naftak, takze nemam moc zkusenosti...
Predem diky za rady
mam mensi problem se svym autem, (Ibiza 2003, TDi-PD 96 kW). Totiz auto vetsinou chyta na drc, ale cas od casu se stane (tak jednou za tyden), ze mi to nechce nastartovat, starter musi tocit i pres 5 sekund - zpravidla kdyz treba sjedu z dalnice a zastavim na chvili u benzinky a zase startuju - zkratka, kdyz je zahratej motor. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba ? Tak nejak me napada, jestli to treba nemuze byt nejaky cidlo teploty, v motoru ? Ze by to posilalo spatny data a malo to zhavilo ? Tohle je muj prvni naftak, takze nemam moc zkusenosti...
Predem diky za rady
Tohle by nepomohlo - Teplý start...návod na odpor ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Tak, precetl jsem...
Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
JJ hodně lidem pomohlo vyměnit baterii a problém s teplým startem se vyřešil.Při slabé baterii má motor při startu málo otáček.mfh píše:Tak, precetl jsem...
Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
OII 77kW mi to dela taky... proc to netusim, bohuzel:-(
u rotacky to je spatnou elektronickou hlavou cerpadla. Dle mych doposud zjistenych informace je to segmetny, ktere snimaji prutok paliva, kdyz je nafta tepla, tudiz ridsi, tak to blbe startuje. nekolikrat jsem to delal dle navodu na odpor a vse bylo ok. Ale proc to dela PD mi opravdu nejde do hlavy. Jedine ze by zlobilo nejake cidlo, ale nevim proc jen nekdy. Ovsem mne to chytne kolikrat az napodruhy:-( baterka nova, altik dobiji, starter ok. Najeto 100% puvodnich 90tis (mam ji od nova).
u rotacky to je spatnou elektronickou hlavou cerpadla. Dle mych doposud zjistenych informace je to segmetny, ktere snimaji prutok paliva, kdyz je nafta tepla, tudiz ridsi, tak to blbe startuje. nekolikrat jsem to delal dle navodu na odpor a vse bylo ok. Ale proc to dela PD mi opravdu nejde do hlavy. Jedine ze by zlobilo nejake cidlo, ale nevim proc jen nekdy. Ovsem mne to chytne kolikrat az napodruhy:-( baterka nova, altik dobiji, starter ok. Najeto 100% puvodnich 90tis (mam ji od nova).
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Tak v mym pripade to asi bude altik, neb cestou do toho servisu mi definitvne umrel, nastesti asi 100 metru pred cilem (servisem), takze jsem to tam dotlacil
Do prace jsem pokracoval sockou...
Si zas rikam, ze baterka bude asi dobra, kdyz altik byl nefunkcni vpodstate minimalne od vcerejska, a to jsem docela hodne jezdil...
Si zas rikam, ze baterka bude asi dobra, kdyz altik byl nefunkcni vpodstate minimalne od vcerejska, a to jsem docela hodne jezdil...
no ta baterka ma uz urcite dost...to bude nou..