Problem se startovanim

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Problem se startovanim

Příspěvek od mfh »

Zdravim,

mam mensi problem se svym autem, (Ibiza 2003, TDi-PD 96 kW). Totiz auto vetsinou chyta na drc, ale cas od casu se stane (tak jednou za tyden), ze mi to nechce nastartovat, starter musi tocit i pres 5 sekund - zpravidla kdyz treba sjedu z dalnice a zastavim na chvili u benzinky a zase startuju - zkratka, kdyz je zahratej motor. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba ? Tak nejak me napada, jestli to treba nemuze byt nejaky cidlo teploty, v motoru ? Ze by to posilalo spatny data a malo to zhavilo ? Tohle je muj prvni naftak, takze nemam moc zkusenosti...


Predem diky za rady
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Nikdo netusit, kde by mohl byt problem ? Jestli se to tu uz probiralo, tak se omlouvam, ale bohuzel jsem to nenasel, takze kdyz by mne eventuelne aspon nekdo nasmeroval...
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Tohle by nepomohlo - Teplý start...návod na odpor ?
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Tak, precetl jsem...

Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

mfh píše:Tak, precetl jsem...

Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
JJ hodně lidem pomohlo vyměnit baterii a problém s teplým startem se vyřešil.Při slabé baterii má motor při startu málo otáček.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

mal si to na vagine?? ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Jojo, byl jsem s tim u znamyho v autorizaku, VAG zadnou chybu nehlasil...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

moze byt toho viac co to sposobuje....baterka, starter,snimac teploty chladiacej kvapaliny...a mozno by pomohlo tomu zvysit startovacu davku... ;) ..ale najprv by som siel do toho snimaca.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Startovaci davka u PDcka zvysit nejde, nebo se pletu ? Ja bych chtel ze zacatku jit tak nejak cestou nejmensiho odporu, nez pristoupim k vymene jednotlivych dilu... Ta baterka se treba da nejak promerit ? Precejenom uz je 7 let stara...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

kua..je to pd..prepac... (LOL) no ta baterka ma uz urcite dost...to bude nou.. ;) inac da sa nejak premerat pod zatazou..ale neviem presne ako..musi mat nato nejaku masinku.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

No, za chvilu jedu ke znamymu do servisu, tak mi promeri baterku a altik, tim pry by to taky mozna mohlo byt...
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

OII 77kW mi to dela taky... proc to netusim, bohuzel:-(
u rotacky to je spatnou elektronickou hlavou cerpadla. Dle mych doposud zjistenych informace je to segmetny, ktere snimaji prutok paliva, kdyz je nafta tepla, tudiz ridsi, tak to blbe startuje. nekolikrat jsem to delal dle navodu na odpor a vse bylo ok. Ale proc to dela PD mi opravdu nejde do hlavy. Jedine ze by zlobilo nejake cidlo, ale nevim proc jen nekdy. Ovsem mne to chytne kolikrat az napodruhy:-( baterka nova, altik dobiji, starter ok. Najeto 100% puvodnich 90tis (mam ji od nova).
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Tak v mym pripade to asi bude altik, neb cestou do toho servisu mi definitvne umrel, nastesti asi 100 metru pred cilem (servisem), takze jsem to tam dotlacil :) Do prace jsem pokracoval sockou...

Si zas rikam, ze baterka bude asi dobra, kdyz altik byl nefunkcni vpodstate minimalne od vcerejska, a to jsem docela hodne jezdil...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

..no sedem rokov na baterku je tiez dost... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
mfh
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 bře 2010, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mfh »

Takze altik je nakonec vporadku, nedobiji to, protoze jsou v pr.deli budiky... Sice nechapu, co s tim maji co spolecnyho budiky, ale co uz, pry se to koncernovejch aut stava...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“