Stránka 1 z 3

Problem se startovanim

Napsal: 10 bře 2010, 11:03
od mfh
Zdravim,

mam mensi problem se svym autem, (Ibiza 2003, TDi-PD 96 kW). Totiz auto vetsinou chyta na drc, ale cas od casu se stane (tak jednou za tyden), ze mi to nechce nastartovat, starter musi tocit i pres 5 sekund - zpravidla kdyz treba sjedu z dalnice a zastavim na chvili u benzinky a zase startuju - zkratka, kdyz je zahratej motor. Nevite nekdo, kde by mohla byt chyba ? Tak nejak me napada, jestli to treba nemuze byt nejaky cidlo teploty, v motoru ? Ze by to posilalo spatny data a malo to zhavilo ? Tohle je muj prvni naftak, takze nemam moc zkusenosti...


Predem diky za rady

Napsal: 11 bře 2010, 10:58
od mfh
Nikdo netusit, kde by mohl byt problem ? Jestli se to tu uz probiralo, tak se omlouvam, ale bohuzel jsem to nenasel, takze kdyz by mne eventuelne aspon nekdo nasmeroval...

Napsal: 11 bře 2010, 11:07
od borelli
Tohle by nepomohlo - Teplý start...návod na odpor ?

Napsal: 22 bře 2010, 09:22
od mfh
Tak, precetl jsem...

Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...

Napsal: 22 bře 2010, 09:32
od ROBIG
mfh píše:Tak, precetl jsem...

Ale napadla mne jeste jedna vec, totiz vcera mi dvakrat prestalo fungovat servo (vzdy pomohlo zdechnout a nastartovat), meric napeti na palubni desce ukazoval nejak 7V (normalne mam tusim nejak 12V), co vim, tak u Ibizy se servo odpojuje jakmile klesne napeti na urcitou miru, takze mne napadlo, jestli nahodou nemuzu byt spatna baterka ? To by mohlo zpusobovat i ten problem s tim startovanim, ne ? Hadam, ze co se startovani tyce, tak jsou naftaky asi docela citlivy na stav baterie...
JJ hodně lidem pomohlo vyměnit baterii a problém s teplým startem se vyřešil.Při slabé baterii má motor při startu málo otáček.

Napsal: 22 bře 2010, 10:33
od brankar30
mal si to na vagine?? ;)

Napsal: 22 bře 2010, 11:03
od mfh
Jojo, byl jsem s tim u znamyho v autorizaku, VAG zadnou chybu nehlasil...

Napsal: 22 bře 2010, 11:11
od brankar30
moze byt toho viac co to sposobuje....baterka, starter,snimac teploty chladiacej kvapaliny...a mozno by pomohlo tomu zvysit startovacu davku... ;) ..ale najprv by som siel do toho snimaca.. ;)

Napsal: 22 bře 2010, 11:39
od mfh
Startovaci davka u PDcka zvysit nejde, nebo se pletu ? Ja bych chtel ze zacatku jit tak nejak cestou nejmensiho odporu, nez pristoupim k vymene jednotlivych dilu... Ta baterka se treba da nejak promerit ? Precejenom uz je 7 let stara...

Napsal: 22 bře 2010, 11:42
od brankar30
kua..je to pd..prepac... (LOL) no ta baterka ma uz urcite dost...to bude nou.. ;) inac da sa nejak premerat pod zatazou..ale neviem presne ako..musi mat nato nejaku masinku.. ;)

Napsal: 22 bře 2010, 11:56
od mfh
No, za chvilu jedu ke znamymu do servisu, tak mi promeri baterku a altik, tim pry by to taky mozna mohlo byt...

Napsal: 22 bře 2010, 12:26
od Kovarrr
OII 77kW mi to dela taky... proc to netusim, bohuzel:-(
u rotacky to je spatnou elektronickou hlavou cerpadla. Dle mych doposud zjistenych informace je to segmetny, ktere snimaji prutok paliva, kdyz je nafta tepla, tudiz ridsi, tak to blbe startuje. nekolikrat jsem to delal dle navodu na odpor a vse bylo ok. Ale proc to dela PD mi opravdu nejde do hlavy. Jedine ze by zlobilo nejake cidlo, ale nevim proc jen nekdy. Ovsem mne to chytne kolikrat az napodruhy:-( baterka nova, altik dobiji, starter ok. Najeto 100% puvodnich 90tis (mam ji od nova).

Napsal: 22 bře 2010, 14:41
od mfh
Tak v mym pripade to asi bude altik, neb cestou do toho servisu mi definitvne umrel, nastesti asi 100 metru pred cilem (servisem), takze jsem to tam dotlacil :) Do prace jsem pokracoval sockou...

Si zas rikam, ze baterka bude asi dobra, kdyz altik byl nefunkcni vpodstate minimalne od vcerejska, a to jsem docela hodne jezdil...

Napsal: 22 bře 2010, 21:11
od brankar30
..no sedem rokov na baterku je tiez dost... ;)

Napsal: 23 bře 2010, 14:01
od mfh
Takze altik je nakonec vporadku, nedobiji to, protoze jsou v pr.deli budiky... Sice nechapu, co s tim maji co spolecnyho budiky, ale co uz, pry se to koncernovejch aut stava...