Stránka 1 z 2
závada kangoo 1,5dti
Napsal: 19 bře 2010, 13:53
od mates
Ahoj prosím o pomoc na kangoo se občas i po zapnutí rozbliká kontrolka immi ta červená na palubce a auto nejde nastartovat.na diagnostice to napsalo závadu "obvod elmagnetického ventilu předstihu-zkrat obvodu trvale a elmagnetický ventil předstihu výstup regulace trvale. " Nevíte někdo čím to je?to je ventil na uzavření přívodu nafty jako u tdi? a druhá věc bylo tam v háji čerpadlo po bouračce na předek-dostalo to lehký tukec ale čerpadlo to odneslo.Před kolizí šlo řízení zlehka. ted je tam nové čerpadlo ale bohužel nejde tak zlehka jako předtím.kapalina tam je ,odvzdušnění jsem dělal z plného rejdu do plného rejdu....Prosím o rady .Děkuju
Napsal: 20 bře 2010, 18:54
od mates
chlapi nikdo neví?s tím čerpadlem řízením náhodou nemusí se to nějak ladit diagnostikou?
Napsal: 20 bře 2010, 19:38
od Okura
pokud ti bliká kontrolka imma, tak to drží immo
v tom ventilu bych to nehledal
Napsal: 20 bře 2010, 20:42
od mates
A neovládá to immo pravě ten ventil?A s tím řízením nevíš?děkuju
Napsal: 20 bře 2010, 20:47
od Okura
to je ventil který reguluje tlak v railu, ovládá nízkotlakou část.
při zapnutém klíčku je ventil vždy otevřen. zavírá ho jednotka ale zduvodu snížení tlaku.
ty máš problém v immu, jednotka pokud není povoleno imma stejné nepustí vstřiky, takže to je jedno. problém je v immu
co máš za rok?
Napsal: 20 bře 2010, 21:05
od origoš
Psal, že je to DTi.
Napsal: 20 bře 2010, 21:11
od mates
ono když zkouším po nezhasnutí kontrolky imobilizéru několikrát otočit klíčkem a nebo třeba počkam a zkusím znovu tak se to normálně "rozchodí" to je nejhorší když to děla jen občas.A hlavně na teplej motor
Napsal: 20 bře 2010, 21:31
od origoš
V immobilizeru musí být uložena chyba. Bez diagnostiky s tím těžko pohneš, je to tápání.
Napsal: 20 bře 2010, 22:04
od mates
právě že jsem to měl na diagnostice sice jen delphi ale ukázalo to jen tu chybu s tím ventilem,nic víc
Napsal: 20 bře 2010, 22:30
od Okura
no 1.5 je určitě dci
napiš kod motoru
Napsal: 20 bře 2010, 22:40
od mates
je to k9k -700 jestli jsem to přečetl dobře
Napsal: 21 bře 2010, 16:09
od Okura
tam by mohlo jít immo vyřadit, no spíše upravit aby to jelo bez něj.
a ten ventil regulace je jak sem psal.
mužeš ještě mrknout jaký máš tlak v railu
Napsal: 21 bře 2010, 18:02
od Mike76
nechapem preco vsade vypinat immo ....toto je znamy problem renaultov, clio, master, kango.....problem je v klucoch
Napsal: 21 bře 2010, 18:49
od Okura
když to vyjde levněji, tak proto

Napsal: 21 bře 2010, 20:24
od origoš
A hlavně se to už nikdy nepodělá.