OII 2.0 TDI 103kw - nouzovy rezim + log

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lim
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2009, 11:08
Odpovědi: 0

OII 2.0 TDI 103kw - nouzovy rezim + log

Příspěvek od lim »

Zdravim,

auto (OII 2.0 TDI 103kw MR2005 238tisic nalitano) me padlo nejdrive na dalnici pri 120km/h do nouzoveho rezimu a ted i pri logovani, chyba a logy nize
Muzete prosim kouknout a poradit cim by to mohlo byt a co zkontrolovat? nebo rovnou do servisu?
diky
Michal
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame
RPM: 3549 /min
Torque: 318.0 Nm
Speed: 89.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2172.6 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
LOG: http://lim-has.no-ip.com/log/log.cvs

Obrázek
Obrázek
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

ceka te cisteni turba .......

Kolik mas nalitano km ?
lim
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2009, 11:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od lim »

238tisic :-) krome nedavneho vymeny cidla otacek motoru kde to chciplo a teply uz neslo nastartovat zadna zavada...

Takze nechat vycistit turbo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, turbo bude zatuhlý
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

lim píše:238tisic :-) krome nedavneho vymeny cidla otacek motoru kde to chciplo a teply uz neslo nastartovat zadna zavada...

Takze nechat vycistit turbo?


Ano ;)
lim
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2009, 11:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od lim »

Tak turbo vymeneno za repasovane a uz to jezdi jak za mlada :)
Obrázek
Obrázek
jeansx
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 21 dub 2006, 07:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od jeansx »

škoda výměny dokážu ho vyčistit na autě a se zárukou, že chodí
Octavian II
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavian II »

Přátelé, u stejného auta mám podobný problém. Při 197 tis. mi vyměnili turbo. Zhruba při 200 tis. km byl vyměněn motor a po výměně motoru začaly problémy s regulací tlaku. Nepravidelně to padá do nouzáku. Dnes jsem si udělal znovu diagnostiku EGR a REGULACE TLAKU. Skoro se mi zdá, že je něco špatně zapojený. Naměřené hodnoty podle mě neodpovídají VIS. Nic normálního mě nenapadá, každá rada drahá :-). Díky

Obrázek

Obrázek

Obrázek
O2, 2.0 TDI, r.v. 2005
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“