VW GOlF, 1.9 TDi, 81Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forejtek
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 dub 2010, 18:37
Odpovědi: 0

VW GOlF, 1.9 TDi, 81Kw

Příspěvek od Forejtek »

Zdravím všechny příznivce turbodieselů (noteeth) . Minulý měsíc jsem si koupil golfa 110ps a chtěl bych ho trošku vyladit a to někde k 170-180ps. Prošel jsem si trošku fórum a udělal představu co všechno bude potřeba vyměnit a udělat, ale nevím jestli to bude stačit a kompletní cenu úpravy včetně veškerých prací : Jelikož je tady řada z Vás jak tak koukám odborníky v oboru budu rád když mě poradíte :D Začal bych výměnou trysek za powerplus 764. Trysky tam sou stále původní takže nejen že udělám údržbu ale i zvednu výkon. Dál bude určitě potřeba silnější turbo z 130ps verze, ale nevím zda koupit repas nebo nový. Koukal jsem tak po cenách a 20tis. za nový se mi teda dávat nechce :( Nakonec bych volil chip jak už tady bylo hodněkrát řečeno a spojku kterou hodlám vyměnit taky co nejdřív pač už je docela po smrti . Bude tato úprava schopná dosáhnout +-175 ps a vejdu se do 35tis.? díky všech za pomoc ;)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

To turbo ze 130ps verze by bylo tak do 170ps max. Bejt tebou tak kontaktuju Andreho. Ten ti do 110ps turba poskládá vnitřnosti ze 150ps turba. Bude to repas za 11000Kč. Měly by tim odpadnout i starosti s mazánim (snad to tak teda je i u motorů AHF) a s redukcí.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Popřemejšlej o většim IC těch 35tis asi stačit nebude. :(
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Tak hlavně si taky dej nějaký větší brzdy,at to zastavíš.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pokud si odpuasti 15 hp, tj ze mu staci 160 koni tak staci PP764 a VA nebo VB turbo plus chip.. Rozumne navyseni 50 koni za par penez. Dalsi navyseni jako stage 2 FMIC podminka....
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Mozna by bylo lepsi napsat jestli to je Golf3 nebo 4.nektere veci se tam lisi
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Forejtek
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 dub 2010, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Forejtek »

Jo to sem zapoměl dodat je to vw golf iv, r.v. 2000. Co se týče toho výkonu tak těch 160ps jak psal TDIFun by teda stačilo takže by to bylo jenom o tom turbu, tryskách a chipu a případně větším IC, ale nevím jaký je rozdíl mezi VA a VB turbem a nerozumím těm zkratkám jako AHF, ASZ...Můžete mě to někdo stručně vysvětlit? :?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Forejtek píše:Jo to sem zapoměl dodat je to vw golf iv, r.v. 2000. Co se týče toho výkonu tak těch 160ps jak psal TDIFun by teda stačilo takže by to bylo jenom o tom turbu, tryskách a chipu a případně větším IC, ale nevím jaký je rozdíl mezi VA a VB turbem a nerozumím těm zkratkám jako AHF, ASZ...Můžete mě to někdo stručně vysvětlit? :?
typy motoru. např. AHF tdi rotacka 81 kw , ASZ tdi PD 96kw
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forejtek
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 dub 2010, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Forejtek »

jo a ještě co se týče těch brzd tak ty hodlám v nejbližší době vyměnit taky tak by se zrovna hodilo dát tam náký účinnější, ale jako u všeho nemám moc představu jaký tak kdyžtak poradtě.. :)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Forejtek píše:jo a ještě co se týče těch brzd tak ty hodlám v nejbližší době vyměnit taky tak by se zrovna hodilo dát tam náký účinnější, ale jako u všeho nemám moc představu jaký tak kdyžtak poradtě.. :)
potrebujes cele tehlice i s brzdicema,mozno pouzit s octavia 1,8T,nebo jeste ucinejsi s verze RS.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forejtek
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 dub 2010, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Forejtek »

A to by tam šly brzdy ze škodovky nebyli by lepší spíš z volkswagena třeba 1.8 gti?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Forejtek píše:A to by tam šly brzdy ze škodovky nebyli by lepší spíš z volkswagena třeba 1.8 gti?
Koncern používal stejné brzdy... Takže jestli seženeš 288mm nebo 312mm z okty T či RS nebo GIV T či GTI je buřt...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Forejtek
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 dub 2010, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Forejtek »

ty 288 by postačily nebo by bylo lepší koupit 312?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Forejtek píše:ty 288 by postačily nebo by bylo lepší koupit 312?
Já jsem před pár dny dal místo FSIII 280*22 dal FNIII 312*25 a MAZEC. Brácha kdysi šel z 280 na 288 a rozdíl znatelný jako prase... Kluci kteří si prošli upgradem z 280-288-312 říkají, že přechod z 280 na 288 je více znatelný než z 288 na 312...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Thopr píše:
Forejtek píše:ty 288 by postačily nebo by bylo lepší koupit 312?
Já jsem před pár dny dal místo FSIII 280*22 dal FNIII 312*25 a MAZEC. Brácha kdysi šel z 280 na 288 a rozdíl znatelný jako prase... Kluci kteří si prošli upgradem z 280-288-312 říkají, že přechod z 280 na 288 je více znatelný než z 288 na 312...
tak to kazdopadne! :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“