VW GOlF, 1.9 TDi, 81Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW GOlF, 1.9 TDi, 81Kw
Zdravím všechny příznivce turbodieselů
. Minulý měsíc jsem si koupil golfa 110ps a chtěl bych ho trošku vyladit a to někde k 170-180ps. Prošel jsem si trošku fórum a udělal představu co všechno bude potřeba vyměnit a udělat, ale nevím jestli to bude stačit a kompletní cenu úpravy včetně veškerých prací : Jelikož je tady řada z Vás jak tak koukám odborníky v oboru budu rád když mě poradíte
Začal bych výměnou trysek za powerplus 764. Trysky tam sou stále původní takže nejen že udělám údržbu ale i zvednu výkon. Dál bude určitě potřeba silnější turbo z 130ps verze, ale nevím zda koupit repas nebo nový. Koukal jsem tak po cenách a 20tis. za nový se mi teda dávat nechce
Nakonec bych volil chip jak už tady bylo hodněkrát řečeno a spojku kterou hodlám vyměnit taky co nejdřív pač už je docela po smrti . Bude tato úprava schopná dosáhnout +-175 ps a vejdu se do 35tis.? díky všech za pomoc 
To turbo ze 130ps verze by bylo tak do 170ps max. Bejt tebou tak kontaktuju Andreho. Ten ti do 110ps turba poskládá vnitřnosti ze 150ps turba. Bude to repas za 11000Kč. Měly by tim odpadnout i starosti s mazánim (snad to tak teda je i u motorů AHF) a s redukcí.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pokud si odpuasti 15 hp, tj ze mu staci 160 koni tak staci PP764 a VA nebo VB turbo plus chip.. Rozumne navyseni 50 koni za par penez. Dalsi navyseni jako stage 2 FMIC podminka....
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Jo to sem zapoměl dodat je to vw golf iv, r.v. 2000. Co se týče toho výkonu tak těch 160ps jak psal TDIFun by teda stačilo takže by to bylo jenom o tom turbu, tryskách a chipu a případně větším IC, ale nevím jaký je rozdíl mezi VA a VB turbem a nerozumím těm zkratkám jako AHF, ASZ...Můžete mě to někdo stručně vysvětlit? 
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
typy motoru. např. AHF tdi rotacka 81 kw , ASZ tdi PD 96kwForejtek píše:Jo to sem zapoměl dodat je to vw golf iv, r.v. 2000. Co se týče toho výkonu tak těch 160ps jak psal TDIFun by teda stačilo takže by to bylo jenom o tom turbu, tryskách a chipu a případně větším IC, ale nevím jaký je rozdíl mezi VA a VB turbem a nerozumím těm zkratkám jako AHF, ASZ...Můžete mě to někdo stručně vysvětlit?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
potrebujes cele tehlice i s brzdicema,mozno pouzit s octavia 1,8T,nebo jeste ucinejsi s verze RS.Forejtek píše:jo a ještě co se týče těch brzd tak ty hodlám v nejbližší době vyměnit taky tak by se zrovna hodilo dát tam náký účinnější, ale jako u všeho nemám moc představu jaký tak kdyžtak poradtě..
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Já jsem před pár dny dal místo FSIII 280*22 dal FNIII 312*25 a MAZEC. Brácha kdysi šel z 280 na 288 a rozdíl znatelný jako prase... Kluci kteří si prošli upgradem z 280-288-312 říkají, že přechod z 280 na 288 je více znatelný než z 288 na 312...Forejtek píše:ty 288 by postačily nebo by bylo lepší koupit 312?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
tak to kazdopadne!Thopr píše:Já jsem před pár dny dal místo FSIII 280*22 dal FNIII 312*25 a MAZEC. Brácha kdysi šel z 280 na 288 a rozdíl znatelný jako prase... Kluci kteří si prošli upgradem z 280-288-312 říkají, že přechod z 280 na 288 je více znatelný než z 288 na 312...Forejtek píše:ty 288 by postačily nebo by bylo lepší koupit 312?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps