Stránka 1 z 3
odchylka plnícího tlaku
Napsal: 06 kvě 2010, 15:31
od Pája 19
NOVÝ LOGY NA KONCI TÉMATU(str. 3)
Ahoj klucí, prosím o kontrolu logu. Je to moje auto a začalo padat do nouzáku. Tlačí to až 1,5baru, ale je to jen ASV. Zkoušel sem hejbat táhlem lopatek a jde dobře. Když ucpu u N75 hadičku, co jde do filtru, tak se lopatky pěkně zatáhnou, takže nepředpokládám zatuhlost ani chybu v hadicích nebo baňce. Zkusil bych rozebrat a vyčistit N75, ale eště před tim bych rád, aby mi to někdo zkušenější posvětil. Díky za pomoc.
PS: EGR ventil už mi taky nefunguje, takže to nemůžu zkusit prohodit.
http://leteckaposta.cz/193691547
http://leteckaposta.cz/432098422
Napsal: 06 kvě 2010, 15:47
od Vali
Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
Napsal: 06 kvě 2010, 16:14
od alfik
Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
Napsal: 06 kvě 2010, 18:23
od Vali
alfik píše:Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
s tim podtlakem máš pravdu, ta přepracovanost

Napsal: 06 kvě 2010, 19:09
od alfik
Vali píše:alfik píše:Vali píše:Šel bych po N75, nebo slabej podtlak.
sice som log nevidel,ald keby je slaby podtlak,tak mu to turbo ani nenafukne. Respektive az vo vysokych otackach,ale to uz by skor zahlasilo,ze je nedosiahnuty tlak.
N75,alebo zanesene turbo.
s tim podtlakem máš pravdu, ta přepracovanost

jj sem-tam mavam take stavy aj ja.

Napsal: 06 kvě 2010, 19:27
od Huml
abys to mohl dobře posoudit, musel bys sundat táhlo a zkusit jestli to nezadrhává v nějakým místě, no každopádně můžeš na zkoušku dát ten ventil z EGRu, pokud se to bude chovat stejně, vidím problém v turbu
Napsal: 06 kvě 2010, 20:26
od 1pavel
jestli chceš můžem na to mrknout
Napsal: 07 kvě 2010, 06:17
od Pája 19
Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
Napsal: 07 kvě 2010, 06:49
od alfik
Nemas tam nahodou chip? Moze tam byt nastaveny tlak,ktory uz jednotka nepobere. A to ze ti tiahlo pekne zajde do banky este nezname na,ze ide pekne aj von,nakolko obmedzuje prave pri vysuvani.
Napsal: 07 kvě 2010, 16:40
od Pája 19
Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
Napsal: 07 kvě 2010, 19:30
od Tomas.cz
Nebo zkus hadičkou přímo z podlakovky z toho t-čka přivést plný podtlak na baňku a uvidíš, musí se zatáhnout nadoraz.
Ano tlak turba se omuzuje vysouváním, když je zasunutu je turbo připraveno rychle natlačit.
Napsal: 07 kvě 2010, 19:33
od 1pavel
Pája 19 píše:Dík Pavle, ale mám trochu času, tak si pohraju. Jen nevim, jestli špatně píšu. Psal sem, že když na volnoběh nasimuluju sepnutí N75(zacpu hadičku od N75 do filtru), tak se naklápění krásně zatáhne. tudíž podtlaku je dle mě dost a lopatky nezadrhávaj. A dál sem psal, že ovládání EGR ventilu mám už delší dobu nefunkční, takže přehazovat nemůžu, ale zkusim si někde pujčit a uvidim.
tak to zkus v akčních členech na vagu
Napsal: 08 kvě 2010, 00:06
od Pája 19
Tomas.cz píše:Nebo zkus hadičkou přímo z podlakovky z toho t-čka přivést plný podtlak na baňku a uvidíš, musí se zatáhnout nadoraz.
Ano tlak turba se omuzuje vysouváním, když je zasunutu je turbo připraveno rychle natlačit.
Podtlak do baňky sem převed právě tim zacpáním vývodu ventilu, kterej vede do filtru. Když teda odpojím hadičku N75 - turbo, tak zůstane táhlo ven z baňky a turbo po čas jízdy nenafouká nic?
Akční členy sem zkoušel, ve ventilu cvaká, ale jak se to projeví na běžícím motoru(turbu) sem nezjistil. Než se tam proklikám, tak mi to odpojovač paliva chcípne. Je těsně před N75 v pořadí akčních členů.

Napsal: 08 kvě 2010, 00:23
od mistrkutil
Když to chcípne tak se dá klíčkem znova natočit ne?

Napsal: 08 kvě 2010, 06:37
od chiptuning
Pája 19 píše:Chip tam je, ale kdyby ses podíval na log, tak uvidíš, že tlak není zvýšenej. Když zatlačim táhlo do baňky rukou, tak musim vynaložit sílu jako prase, tudíž sem měl spíš obavu, aby to membrána dokázala zatáhnout do baňky sama. Ven se táhlo vysune suveréně samo. Tlak turba se omezuje vysouváním táhla z baňky? To je divný, páč já mám furt vytažíno a když prudce zrychluju tak tlak 1 a půl baru.
Jinak sem dneska sehnal 2 vetily, tak dám večer nebo zítra vědět.
chip asi za moc nestoji,tlak ne ze neni zvednuty , v pozadavku asi bude ,ale drzi to limiter /takze upravoval nekdo co to uplne neovlada /
jestli to nedelalo tak na 99 procent zatuhla regulace a na 1procento n75,pokud to dela po chipu tak je tam moc paliva