Stránka 1 z 2

Regulace tlaku turba

Napsal: 19 kvě 2010, 14:55
od Slajchy
Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky

Napsal: 19 kvě 2010, 14:56
od midnight_man
co log?

Napsal: 19 kvě 2010, 15:10
od Slajchy
midnight_man píše:co log?
Je potřeba? Jestli jo, tak ho nechám udělat. Možná bych našel ještě starej před monháží PP764

Napsal: 19 kvě 2010, 15:11
od midnight_man
tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...

Napsal: 19 kvě 2010, 15:14
od Slajchy
midnight_man píše:tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...
Ok nechám co nejdřív udělat. Chceš 3,10,11?

Napsal: 19 kvě 2010, 15:14
od midnight_man
vaha, turbo, klasika...

Napsal: 19 kvě 2010, 15:15
od origoš
dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.

Napsal: 19 kvě 2010, 15:19
od midnight_man
vela nafty, viac tlaku...podla mna su tu zvyšene požiadavky na regulaciu a niekde to zamŕza :D

Napsal: 19 kvě 2010, 15:20
od Slajchy
origoš píše:
dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.
Při odpojení hadičky jde suvereně nahoru a až na doraz. Zkoušel jsem ho povytáhnout a už dál nejde. Spínal jsem i N75 ručně a zvuk při vypnutí N75 se okamžitě změnil.


Bohuže LOG bych mohl mít až příští týden mechanik má plno. Nebo kdyby se našel někdo poblíž K. Varů

Re: Regulace tlaku turba

Napsal: 19 kvě 2010, 15:59
od 1pavel
Slajchy píše:Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
Pája má jiný problém , chce to ten log ať se ví víc

Napsal: 01 čer 2010, 15:34
od Slajchy
Sorry, dřív to nešlo. Snad to bude ok, pak lehnul notebook.

http://leteckaposta.cz/425634658

Napsal: 01 čer 2010, 15:47
od midnight_man
ta poziadavka je nejak vysoko nie? či ta pekna čiarka rovných 2570 je aktuálny tlak? je to cele nejake čudne..

Napsal: 01 čer 2010, 15:49
od Slajchy
Tak to netušim, protože tomu nerozumim. Jinak na autě je vše origo včetně softwaru, až na PP764

Napsal: 01 čer 2010, 15:51
od midnight_man
takú rovnú čiaru aktualneho tlaku turba som este nevidel v grafe, ale rozhodne to prekračuje poziadavku...no regulácia nepracuje asi

Napsal: 01 čer 2010, 16:55
od dhfool
Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...