Stránka 1 z 1
žhavky
Napsal: 20 kvě 2010, 07:03
od lesek
zdravím, chci se zeptat jaký používáte ve feldě na RO žhavící svíčky? Já tam mám svíčky Bosch duraterm a po necelým půl roce opět dvě KO, zase na jinejch válcích pro úplnost. Tak si říkám jestli už to nemá opravdu souvislost s RO, jestli je to nějak neničí nebo tak, nevim... jaký používáte a který opravdu vydržej? Dík lešek
Napsal: 20 kvě 2010, 07:43
od mynames
covece ty Boshe jsem mel na escortoj a musim rict co cca 8-10tis km propaleny vzdy 2ks a za 14 dni na to dalsi 2 pak zase klid . Ve Feldě mám Brisky a zatim ok najeto 42000 km
Napsal: 20 kvě 2010, 15:19
od oldaf
Po všech zkušenostech už dávám jen NGK. Ty mi zatím ve všech autech vydržely nejdýl. Na podzim jsem je kontroloval, a za celou zimu (40tis. km) mi neodešla ani jedna, minulej tejden jsem je zas kontroloval a všechny OK.
Napsal: 20 kvě 2010, 16:33
od lesek
jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
Napsal: 20 kvě 2010, 17:13
od slovacek.milos
lesek píše:jen dodám, mě ty bosche vydržely max. 20tis., ale možná je to tim že feldy poměrně dost dlouho žhaví i po startu, tak nevim. Možná jsou víc namáhaný než třeba u octy, jen pro srovnání... lešek
stojí ty žhavky za hovno všechny, pokud někdo udělá žhavku na věky nemá co vyrábět, já si dal auto kelly všechny žhavky, starline, beru, bosch a champion už mi jedna od léta odešla jsem zvědav která časem
NGK patří mezi nejlepší dal jsem je na peugeot l.9 D do dvou let měnil všechny za ty původní ty mají snad znak wermachtu miloš
Napsal: 20 kvě 2010, 17:37
od lesek
přijde mi to jak ha-sedmička u fabie... tu taky měníš každý dva měsíce

. Takže si nejspíš nepomůžu, začnu to nahrazovat jinejma no. lešek
Napsal: 20 kvě 2010, 17:46
od slovacek.milos
lesek píše:přijde mi to jak ha-sedmička u fabie... tu taky měníš každý dva měsíce

. Takže si nejspíš nepomůžu, začnu to nahrazovat jinejma no. lešek
u fábky vše OK 12O.OOO a deset let origo miloš
Napsal: 21 kvě 2010, 12:53
od mmmajo
Ja som tiez zistoval preco tie sviecky odchadzaju viac na olej ako na naftu. Po rozobrati som zistil ze jeden koniec spiraly odporoveho drotu je pritaveny ku kontaktu + tam problem neni. Druhy koniec je pritaveny na ten kovovy obal z vnutra spicky zhavica. Na olej zvycajne pri studenych startoch a pod ohorieva ten koniec toho zhavica a prerusi sa kontakt. Na naftu su skoro vzdy tie konce ok lebo nafta sa odpari alebo rychlo upne zhori.
A ze ktore sviecky vydrzia dlhsie zalezi len na hrubke plechu z ktorej je vyrobeny ten obal spiraly a na kvalite pritavenia toho odporoveho drotu k nej.Menej to uz zalezi na kvalite odporoveho drotu ten by mal vyrdzat hodne dlho.
Napsal: 21 kvě 2010, 13:01
od Fazer
jestli nebude spíš problém ve vstřikovačích? aby vydržela svíčka 10 tis.km je fakt hodně málo.
Napsal: 21 kvě 2010, 20:18
od slovacek.milos
problém může být taky v tom kde bydlíš a od koho ty žhavky bereš,
když to převedu na zapalovací svíčky tak jsem měl leta problémy s různými značkami, cukání tah motoru, emise, nakonec jsem skončil u svíček beru, utahuji momentákem a kontroluji u každé odtrh a potíže se svíčka zmizely,
se žhavkama u feldy mám zkušenost jen od léta a pár tisíc najeto to posudit neumím miloš