Zase a znova, vibracie Audi A6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Zase a znova, vibracie Audi A6

Příspěvek od Paradko »

Dobry den,potrebujem pomoc.Mam Audi A6 1,9TDI 81kW r.v. 2000 a moj problem spociva vo velkych vibraciach. Tie sa zacali postupne zhorsovat.Boli iba na volnobehu a ked som pridaval,alebo brzdil motor.Dal som vymenit vsetky silenbloky na motore a prevodovke a vysledkom bolo, ze to trasie este o vela viac.Rozdiel je len v tom,ze pri brzdeni motorom a rychlosti nad 120 km/h to tak nevibruje a do auta nejde taky dunivy zvuk.Inac ked je vonku chladno,tak tie vibracie a hluk je neskutocny. Meral som tlaky valcov a vstreky a vsetko sa zda OK. Tie silenboky co mi menil,ale boli nejake lacne.On mi tvrdil,ze su to Toprany. Nemoze byt to nimi?
Spojka mi sice zabera hore,ale ziadnu zmenu pri jej zoslapnuti ani pomalom pusteni nie je citit. Takze tvrdenia,ze je to dvojhmota som zatial ignoroval.Navyse ta zmena pri roznej teplote?!No uvidime.Chlapi skuste mi poradit.Cital som tu uz hafo veci o vsetkom moznom,ale nic co mi sedelo konkretne na moje auto (wallbash) Uvitam vsetky nazory. A ake mate skusenosti s lacnymi silenblokmi? DAKUJEM.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

cim tvrdsi silentbloky (treba proto ze je zima) tim vic to bude klepat. S temi vymackanymi starymi to asi bylo nejlepsi vid? Problem je jasny - neco tam haze....ze by setrvacnik, remenice klliky....? mel bys to poradne prohlidnout. Pokud to nedela s otackami motoru ale s otacenim kola tak prohledni poloosy, hlavne vnitrni klouby
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Nie je to od kolies,robi to aj ked auto stoji na mieste.Klukovka je tiez OK prehladol ju mechanik a ze nema ziadnu volu v lozisku.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Nemože to robit dvojhmota?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Neprejavila by sa dvojhmota pri vytlacani spojky?Nie je tam ziaden rozdiel vo zvuku.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Paradko píše:Neprejavila by sa dvojhmota pri vytlacani spojky?Nie je tam ziaden rozdiel vo zvuku.
zústala už zakouslá v krajní poloze
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

dvojhmotnostni setrvak je K.O. ................... ;)
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Ano na99pro je to dvojhmota kolko ma km?
Paradko
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 kvě 2010, 12:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradko »

Ma to uz 180k KM.
bean
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 pro 2010, 08:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko, PK

Re: Zase a znova, vibracie Audi A6

Příspěvek od bean »

Paradko píše:Dobry den,potrebujem pomoc.Mam Audi A6 1,9TDI 81kW r.v. 2000 a moj problem spociva vo velkych vibraciach. Tie sa zacali postupne zhorsovat.Boli iba na volnobehu a ked som pridaval,alebo brzdil motor.Dal som vymenit vsetky silenbloky na motore a prevodovke a vysledkom bolo, ze to trasie este o vela viac.Rozdiel je len v tom,ze pri brzdeni motorom a rychlosti nad 120 km/h to tak nevibruje a do auta nejde taky dunivy zvuk.Inac ked je vonku chladno,tak tie vibracie a hluk je neskutocny. Meral som tlaky valcov a vstreky a vsetko sa zda OK. Tie silenboky co mi menil,ale boli nejake lacne.On mi tvrdil,ze su to Toprany. Nemoze byt to nimi?
Spojka mi sice zabera hore,ale ziadnu zmenu pri jej zoslapnuti ani pomalom pusteni nie je citit. Takze tvrdenia,ze je to dvojhmota som zatial ignoroval.Navyse ta zmena pri roznej teplote?!No uvidime.Chlapi skuste mi poradit.Cital som tu uz hafo veci o vsetkom moznom,ale nic co mi sedelo konkretne na moje auto (wallbash) Uvitam vsetky nazory. A ake mate skusenosti s lacnymi silenblokmi? DAKUJEM.

Skusenosti velmi zle, konkretne znacka Meyle (a to neboli lacne!). Triaslo sa cele auto, volant, sedacky, pristrojovka, tapacirung atd., za jazdy hlucny motor, dunenie v kabine. Rok som to trpel, az mi zacalo uklepavat kat. (motor klesnuty, asi uz vytiekli), tak som dal nove origo a ide to ako nove auto!
Passat Variant '00 AVG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“