Stránka 1 z 4

intercooler

Napsal: 31 kvě 2010, 16:26
od autickar21
Nazdar. Trocha teorie. Vecsina zvas, asi vie, ako je rieseny intercooler u fiat bravo, brava, marea, alfa 145,146. Teda dost chujovo a hlavne dost neucinne. Oplatil by sa dat naporovy- pred vsetky chladice napasovat z opla corsy aj ked je o cca pol litra mensi? dik za odpovede.

Napsal: 31 kvě 2010, 21:24
od Peal
taky ted nad tim uvazuju ale premyslim tam dat jeste vetsi nez je u 2,4JTD s rozmerama 300 na 205 chci dat pred chladice 660 na 160 a 70 hluboky jen jeste vyresit propojeni hadic

Napsal: 31 kvě 2010, 23:09
od Botas
určitě se vyplatí :-)

Já bych to viděl nějak takhle: Obrázek

Napsal: 01 čer 2010, 06:14
od kecka
Ja mam takovy malinky :) :) ale abych rekl pravdu rozdil jsem prozatim nepoznal.....
Asi budu muset pockat na leto jak budou hyca :D

Obrázek

Napsal: 01 čer 2010, 10:11
od Torgan
Kecko musel si to poznat alebo to mas derave (LOL) . Presne neviem aky bol na stile IC a kde bol umiestneny ale pri chipnutom aute to musis poznat.
Ja som na brave poznal uz len to ze som vymenil naraznik co ma vacsie prieduchy na IC. Teraz v lete je to amerika

Napsal: 01 čer 2010, 11:50
od kecka
Derave to neni nikde :) na stile je takovy malinky na boku narazniku......

A podle nereni na zrychleni to je stejne........
Stejnak pujdu na brzdu tak uvidim jaky bude rozdil oproti brzde bez velkeho IC

Napsal: 01 čer 2010, 14:33
od Peal
kecko a ani se nepochlubis ze uz mas takovy IC,taky premyslim nad tim kde jsi ho sehnal kdyz tak mi pisni na ICq :-D vypada to pekne a kdyz tak pisni rozmery

Napsal: 01 čer 2010, 15:39
od autickar21
Tak nakonec som zajednal z opla corsy o objeme 2 alebo 2.2 litra. povodny ma 2,8 litra a na 156ke 2.4 mjtd je 2.7 litrovy. Vsetko su to schovane intercoolery pred podblatnikmi. Tym padom si myslim, ze ten mensi, cisto naporovy na celu plochu bude akurat a urcite bude lepsi ako seriovy. Takze Torgan budes mat robotu. Bude to z malych trubiek, mozno 35mm. A chcem nechat povodnu hadicu co isla intercooler - motor, tam bude treba len kusok a redukciu. Ked to budem mat na aute, ti zavolam. Tento tyzden pojdem asi pre ten IC.

Napsal: 01 čer 2010, 18:54
od kecka
Pealku ja myslel ze to vis dyt sem to rikal :) :) :) :) :) nebo ne ??? uz nevimmm

Napsal: 01 čer 2010, 19:29
od Peal
ne nerikal jen jsi rikal ze mam vetsi jak ty kdyz jsi na to koukal ale nepochlubil jsi se ,ja asi zacnu tim ze ho prvni vycistim a kouknu kolik v nem je oleje (doufam ze minimum) olej se mi totiz neztraci od vymeny do vymeny.

Napsal: 01 čer 2010, 19:56
od autickar21
Peal píše:ne nerikal jen jsi rikal ze mam vetsi jak ty kdyz jsi na to koukal ale nepochlubil jsi se ,ja asi zacnu tim ze ho prvni vycistim a kouknu kolik v nem je oleje (doufam ze minimum) olej se mi totiz neztraci od vymeny do vymeny.
Preco sa bojis oleja v intercoolery? Turbo prepusta olej aj ked je nove, ale aj to minimum. Dovod, preco byva olej v intercoolery su kratke jazdy. A olej sa zbiera z odvetravania motora.

Napsal: 01 čer 2010, 21:08
od Torgan
autickar21 píše:Tak nakonec som zajednal z opla corsy o objeme 2 alebo 2.2 litra. povodny ma 2,8 litra a na 156ke 2.4 mjtd je 2.7 litrovy. Vsetko su to schovane intercoolery pred podblatnikmi. Tym padom si myslim, ze ten mensi, cisto naporovy na celu plochu bude akurat a urcite bude lepsi ako seriovy. Takze Torgan budes mat robotu. Bude to z malych trubiek, mozno 35mm. A chcem nechat povodnu hadicu co isla intercooler - motor, tam bude treba len kusok a redukciu. Ked to budem mat na aute, ti zavolam. Tento tyzden pojdem asi pre ten IC.
Ok potom sa ozvi. Ten s tej corsy ma take male vyvody?

Napsal: 01 čer 2010, 22:27
od Botas
To bude první JTD přeplňovaný brčkem (LOL)

Napsal: 02 čer 2010, 14:25
od autickar21
Torgan píše:
autickar21 píše:Tak nakonec som zajednal z opla corsy o objeme 2 alebo 2.2 litra. povodny ma 2,8 litra a na 156ke 2.4 mjtd je 2.7 litrovy. Vsetko su to schovane intercoolery pred podblatnikmi. Tym padom si myslim, ze ten mensi, cisto naporovy na celu plochu bude akurat a urcite bude lepsi ako seriovy. Takze Torgan budes mat robotu. Bude to z malych trubiek, mozno 35mm. A chcem nechat povodnu hadicu co isla intercooler - motor, tam bude treba len kusok a redukciu. Ked to budem mat na aute, ti zavolam. Tento tyzden pojdem asi pre ten IC.
Ok potom sa ozvi. Ten s tej corsy ma take male vyvody?
Neviem kolko to ma presne na priemer. Vykresy to neuvadzaju. Presne budem vedet az po kupe. Zatial usudzujem podla mierky vykresu. A dalsia vec, chcel by som rovno prekopat aj sanie od filtra, teda vahu vzduchu premiestnit tak ako to maju riesene 156ky a hned pred nu fuknut sisku. Ak mate niekto typ na slusnu sisku za slusne peniaze, ktora sa nerozpadne po chvili? dik

Napsal: 04 čer 2010, 11:30
od duri013
Vahu treba hodit za psom a sisku dat tam, kde mas teraz ic :)