Touareg ztráta výkonu 2.5tdi 128kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Honza.ml
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 črc 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - západ

Touareg ztráta výkonu 2.5tdi 128kW

Příspěvek od Honza.ml »

Ztrací se m i výkon na touareg 2.5tdi 128kW manuál rok 2004 čas od času se v kopci ztratí výkon jak když mě ze zadu někdo drží.Musím vypnout klíček a zase jede třeba 3 dny dobře.Zkoušel jsem odpojit regulaci na turbu a jde kráseně prstem nahoru dolu,kontroloval jsem všechny hadičky a vše O.K.Když vypnu motor tak mi v čidle na regulaci N75 chvilku cca 15 vteřin cvaka.Také njsem zkoušel vyřadit to čidlo n75 na volnoběch a propojit ty hadičky a krásně se mi podtlak na turbu otevřel lopatky.Šlo mi ot to jestli není ta membrána prasklá.Dá se to čidlo nějak zkontrolovat nebo v akčních členech by mělo cvakat ??? V akčních členech v motoru jsem ho totiž nenašel....Díky

VAG Píše toto

Nalezena 1 chyba:
16619 - regulace plniciho tlaku: meze regulace nedosazeny
P0235 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 2394 /min
Kroutící moment: 242.0 Nm
Rychlost: 31.0 km/h
Výkon/klapka: 48.2 %
Napětí: 14.44 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1866.6 mbar
Tlak: 1458.6 mbar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi bude ten 75 v háji, chce to vakuometr, napíchnout se t kusem a přeměřit před a za ,
za jízdy jak se ten podtlak vyvíjí miloš ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Psalo se tu že u tědlech motorů rádi praskaj vejfukový svody.
Honza.ml
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 črc 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - západ

Příspěvek od Honza.ml »

slovacek.milos píše:asi bude ten 75 v háji, chce to vakuometr, napíchnout se t kusem a přeměřit před a za ,
za jízdy jak se ten podtlak vyvíjí miloš ;)
Svody jsou dobrý.Každopádně když odpojím hadičku co do ventilu vede tak tam tlak je tedy saje to...za tím čidlem do turba už ne, ale vím že to má být podle zatížení.Když nastartuji jakékoli TDI tak se podtlak na turbu hne (otevře).Tady u toho mého se po nastartování nic neděje...no hne se tak o 0.5 - 1mm a jenom cvaká.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak dej hadičku s podlakem přímo na ventil turba uvidíš hned jestli se zatáhne na max po nastartování motoru, zkusil bych ještě ten N75, případně zpětný ventil u N75...
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nemáš možnost tam na zkoušku hodit jinej?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před mnoha lety jsem slyšel jednoho mechanika jak prej vzduchem foukne do 75 a zvedne se neskutečně výkon motoru že to prostě jede

jednou přijel pašík že netáhne tak jsem vytáhl hadičku od plechovky a prstem zjistil bez podtlaku před N 75 to bylo s podtlakem, vzal jsem pistolku a foukl do hadičky a ejhle podtlak naskočil
prostě ten den nebyl čas na nějaké větší hrdinství no a pašík lítá pořád, sem tam se ptám jak to táhne a dobrý pane, borec je rákosník ;) miloš
Honza.ml
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 črc 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - západ

Příspěvek od Honza.ml »

Tomas.cz píše:Tak dej hadičku s podlakem přímo na ventil turba uvidíš hned jestli se zatáhne na max po nastartování motoru, zkusil bych ještě ten N75, případně zpětný ventil u N75...

No jakmile vyndám hadičky z N75 a spojím je k sobě tak podtlak na turbu krásně lopatky zatáhne i na volnoběh.... to funguje takže tam podtlak je, ale co to má dělat přesně na volnoběh když je to přes n75 zapojený nevím.Má se ten podtlak na turbu zatáhnout když nastartuju a koukám na to ????

Zítra zajedu do MCD a n75 koupím a doufám že to bude tím...

Je nějakej měříč kolik v tom podtlaku má být že bych tam dal nějaké "Téčko" rozbočil a zkusil ten podtlak změřit...ale čím ???
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Honza.ml píše:
Tomas.cz píše:Tak dej hadičku s podlakem přímo na ventil turba uvidíš hned jestli se zatáhne na max po nastartování motoru, zkusil bych ještě ten N75, případně zpětný ventil u N75...

No jakmile vyndám hadičky z N75 a spojím je k sobě tak podtlak na turbu krásně lopatky zatáhne i na volnoběh.... to funguje takže tam podtlak je, ale co to má dělat přesně na volnoběh když je to přes n75 zapojený nevím.Má se ten podtlak na turbu zatáhnout když nastartuju a koukám na to ????

Zítra zajedu do MCD a n75 koupím a doufám že to bude tím...

Je nějakej měříč kolik v tom podtlaku má být že bych tam dal nějaké "Téčko" rozbočil a zkusil ten podtlak změřit...ale čím ???

vakuometrem stojí pětikilo, já taky používal výškoměr z letadla nebo ekonoměr ze škoda 12O ;) miloš
Honza.ml
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 črc 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - západ

Příspěvek od Honza.ml »

:) Tak to byla N75.....hned po nastartování se podtlak na turbu pootočí o 2cm.Takže Díky (rofl)
Honza.ml
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 črc 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - západ

Příspěvek od Honza.ml »

Tak mi to neustále zlobí, třeba cestou do Brna se tak šestkrát kousne a musím chcípnout a znovu nastartovat motor.Hadičky vyměněny podtlaky změřeny N75 nová i ten druhej podtlakovej bazmek, nevím ted označení a pořad to hlasí tu hlášku nahoře....Co s tím???

Lopatky u turba jdou krásně rukou když odpojím tu segrofku podtlaku a zkouším to...Rady ????
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Miloš mi teď promluvil z duše, zrovna přemýšlým, že mám podtlakové měřáky/4/ na seřizování 4 válcových motorek / jejich karburátorů/, tak to zkusím..Jen vědět správnou hodnotu...
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak jsem zkoušel vakuometrem podtlak u Supa 1,9 TD ,96 kw, a při napojení přímo na podtlak budík ukazoval -40 kPA a prí plném plynu -90 kPA. Po napojení za ventil N75 na hadičku jdoucí k regulaci budík ukazoval při plném plynu -20 a na volnoběh těch -40..Rafička sice při regulaci skákala, ale řekl bych, že je to v pořádku..tenhle Sup jede tak 10 km bezvadně, pak zvadne a tak se vrátím, zkouším a pak to zase jede a tak se to opakuje..V závadách nic není, filtr jsem dal nový /nafty/ a teď laboruji...U 2,5 TDI to asi bude obdobné, ne?Co vy na to?
nepropadat panice...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Honza.ml píše:Tak mi to neustále zlobí, třeba cestou do Brna se tak šestkrát kousne a musím chcípnout a znovu nastartovat motor.Hadičky vyměněny podtlaky změřeny N75 nová i ten druhej podtlakovej bazmek, nevím ted označení a pořad to hlasí tu hlášku nahoře....Co s tím???

Lopatky u turba jdou krásně rukou když odpojím tu segrofku podtlaku a zkouším to...Rady ????
To je ale trapeni s 2,5 TDI..... Zlata rotacka 1,9 TDI...... Sorry za OT
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

čidlo teploty..

Příspěvek od Martinsek »

nemužu najit čidlo teploty motoru na touareg 128 KW...v etce ho vidím v zadu pod vakuovou pumpou ale nějak ho tam nevidím..Poradí někdo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“