Stránka 1 z 3
Zvýšení výkonu O1 TDI 66kw
Napsal: 25 čer 2010, 20:07
od zdenouch
Drazí kolegové,
vlastním O1 TDI 66 kw MR99 motor AGR. Nechal jsem si před rokem preventivně vyměnit trysky za SPRINT 502. Zároven mi odešla spojka tak jsem ji vyměnil za ATD sadu z Fabie. Po roce co mám tyto trysky uvažuji o navýšení výkonu. Co by jste mi doporučuli a jaké máte zkušenosti z tímto motorem ? ( turbo,čip...)
Děkuji za vaše rady a připomínky.

Napsal: 25 čer 2010, 20:26
od Markus01
A jakej máš rozpočet?
Napsal: 25 čer 2010, 20:28
od zdenouch
Markus01 píše:A jakej máš rozpočet?
10000,-
Napsal: 25 čer 2010, 20:32
od LibangVW
EGR OFF KAT OFF a chip
Napsal: 25 čer 2010, 20:40
od zdenouch
LibangVW píše:EGR OFF KAT OFF a chip
Na kolik by to vyšlo s předěláním turba?
Napsal: 25 čer 2010, 20:46
od zdenouch
LibangVW píše:EGR OFF KAT OFF a chip
Co všechno obnáší EGR OFF a KAT OFF ? EGR ventyl zaslepíte asi nerezovou podložkou. Co ten KAT ? O kolik navýším výkon po těchto ůpravach?
Napsal: 25 čer 2010, 20:58
od Klobrcík
co nejdřív zkusit hledat? píšeš tu otázky které se tu řeší furt dokola..
Napsal: 25 čer 2010, 21:13
od zdenouch
Klobrcík píše:co nejdřív zkusit hledat? píšeš tu otázky které se tu řeší furt dokola..
Už hledám, ale našel jsem jen zaslepení EGR. O KATU zatím nic
Napsal: 25 čer 2010, 21:33
od jini
zdenouch píše:Klobrcík píše:co nejdřív zkusit hledat? píšeš tu otázky které se tu řeší furt dokola..
Už hledám, ale našel jsem jen zaslepení EGR. O KATU zatím nic
Pokud už má něco za sebou a odstraníš ho, jede to líp ve vyšších otáčkách.
Napsal: 25 čer 2010, 21:57
od yary1
zdenouch píše:Klobrcík píše:co nejdřív zkusit hledat? píšeš tu otázky které se tu řeší furt dokola..
Už hledám, ale našel jsem jen zaslepení EGR. O KATU zatím nic
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... aa5fcaa1ca
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9117accdca
Napsal: 26 čer 2010, 06:54
od zdenouch
jini píše:zdenouch píše:Klobrcík píše:co nejdřív zkusit hledat? píšeš tu otázky které se tu řeší furt dokola..
Už hledám, ale našel jsem jen zaslepení EGR. O KATU zatím nic
Pokud už má něco za sebou a odstraníš ho, jede to líp ve vyšších otáčkách.
Mám najeto 199 000km. Ten EGR zaslepím. KAT po přečtení odkazu ješte nevím. Mám dohodnutej čip na 100kw.
Napsal: 13 črc 2010, 19:22
od jozzo
tiež mám AGR,čo sa zmení,ked dám lepšie trysky,trebárz 502,alebo najlepšie aké trysky použiť ? šiel by som do toho,len neviem,či sa to oplatí,zatiaľ len trysky,potom po čase nejaký čip podľa financií
Napsal: 13 črc 2010, 20:43
od zdenouch
jozzo píše:tiež mám AGR,čo sa zmení,ked dám lepšie trysky,trebárz 502,alebo najlepšie aké trysky použiť ? šiel by som do toho,len neviem,či sa to oplatí,zatiaľ len trysky,potom po čase nejaký čip podľa financií
Trysky jsem měnil , hlavně preventyvně. Chtěl jsem zvýšit malinko výkon, ale ne zase za cenu velké kouřivosti. S tryskami Sprint 502 (cca 118 PS) je auto o poznání živější. Přirovnal bych to k 81kW TDI. Po roce co je tam mám jsem se tak namlsal, že bych chtěl ještě víc....
Napsal: 14 črc 2010, 12:31
od Markus01
No musíš se rozhodnout jestli to bude konečná nebo ne. S čipem by ses dostal někam ke 100kw/300Nm. Dál už by to pak chtělo jiný turbo a předělat jeho ovládání.
Napsal: 16 črc 2010, 20:06
od zdenouch
Markus01 píše:No musíš se rozhodnout jestli to bude konečná nebo ne. S čipem by ses dostal někam ke 100kw/300Nm. Dál už by to pak chtělo jiný turbo a předělat jeho ovládání.
Jaké turbo by jste mi doporučili a co šechno je potřeba vyměnit?