Stránka 1 z 2
DRV ventil - kde?cena? A co je jeho zavada?
Napsal: 11 črc 2010, 16:07
od alfik
Kde ste kto zohnali najlacnejsi DRV?
Napsal: 11 črc 2010, 20:04
od sikin1987
muzu se ti podivat ,ale jen jestli mas zajem koupit a jen nezjistujes ceny.
Napsal: 12 črc 2010, 11:35
od alfik
Dik za ochotu. Uz som zohnal. Cena +- 2tis.
Rozviniem ale trosku temu DRV. Co sa na tych ventiloch kazi. Je to mechanicka,alebo elektronicka zavada?
Napsal: 12 črc 2010, 18:55
od Non1
Len zo zvedavosti - kde si ho zohnal ?
Napsal: 12 črc 2010, 21:27
od sikin1987
tak jestli pdo 2 tis tak to ses sikovny. teda bavime se o origo novym BOSH samozrejme:). ja mel podezreni ze ho mam spatny,ale spis mi dleaji v zime problem vstriky. ted v lete to je parada
Napsal: 12 črc 2010, 22:34
od alfik
Non1 píše:Len zo zvedavosti - kde si ho zohnal ?
Autokelly
tak jestli pdo 2 tis tak to ses sikovny. teda bavime se o origo novym BOSH samozrejme:). ja mel podezreni ze ho mam spatny,ale spis mi dleaji v zime problem vstriky. ted v lete to je parada
Samozrejme origo Bosch,Nikto iny to ani nevyraba....Aspon myslim.
PS: Normal cena je v autokelly +-2900
Napsal: 12 črc 2010, 22:59
od sikin1987
zajimave je ze v BOSH servisu za to vseci platili okolo trojky.
tak jestli v autokelly za tuhle cenu tak to bych ho musel mit za 1500 max
Napsal: 12 črc 2010, 23:11
od alfik
sikin1987 píše:zajimave je ze v BOSH servisu za to vseci platili okolo trojky.
tak jestli v autokelly za tuhle cenu tak to bych ho musel mit za 1500 max
Mal si napisat cenu,mohol som ho zobrat u teba.
Po vojne je kazdy general...
Napsal: 13 črc 2010, 09:24
od sikin1987
alfik píše:sikin1987 píše:zajimave je ze v BOSH servisu za to vseci platili okolo trojky.
tak jestli v autokelly za tuhle cenu tak to bych ho musel mit za 1500 max
Mal si napisat cenu,mohol som ho zobrat u teba.
Po vojne je kazdy general...
jasne kamo,ale za tu cenu bych to nidky nikomu neprodal. vpohode hlavne ze mas.
Napsal: 13 črc 2010, 11:23
od duri013
a najvacsia sranda na celom drv ventile je, ze v 90% pripadov sa pokazi ten zeleny o-kruzok co je na nom, v bosch servise to stoji tak 1 eura

Napsal: 13 črc 2010, 12:19
od alfik
A ake ma nasledky ten O kruzok. Vysoky,alebo nizky tlak do railu?
Napsal: 13 črc 2010, 12:48
od duri013
nizky, prepusti naftu bokom. moze sa stat ze sa nadrv vyderie uzatvaracia gulicka, ale je to velmi nepravdepodobne, to asi skor zoderies cerpadlo. pokial je vysoky tak su zle bud vstreky, alebo cerpadlo
Napsal: 05 zář 2011, 20:42
od sikin1987
Potrebuju poradit od znalce.Resim aktualne DRV, ktere mi stale zasira a pak zdecha motor pri nizkem tlaku (pri brzdeni motorem a na volnobeh).
uz 3x sem ho vytahl otrel hadrou sitko a motor pak bezel jak po masle jak nikdy,ale po par dnech se vse zase zneklidni jako vzdycky po celou dobu co sem majitelem auta.Prvni otazka jak vytahnout sitko? potrebuje poradne ocistit,ale vypada jakoby zalisovane a nechci ho zdeformovat klestema,ale jinak to asi nejde ze? dale hodne sem cetl o O krouzkach. sel sem do BOSCH servisu,kde mi rekl,ze vedou jen samotnej DRV ventil a nejakou podlozku k nemu a nic jinyho nesezene,ale ja prochazel fora a nakonec sehnal orig. c. techto krouzku a objednal to v AUTOKELLY asi zbytecne,protoze ten velky na nizkej tlak vypada uplne dobre, zelenej na vysoky tlak je taky OK akorat jakoby naleptany od te bionafty,ale je to jakoby jste ho vzali a necim drsnym objeli rozhodne neni praskly,ale ten vedle nej bilej tesnici je poskozeny neni praskly,ale jakobych z nej kousek ukousl asi to taky nema na nic vliv,ale chci to zkusit vymenit.jak ale na to abych neco pokoskodil? pujde to bez poskozeni pretahnout aj pres sitko? a mam to opravdu mazat vazelinou jak sem cetl?
Napsal: 14 zář 2011, 19:26
od Roman 101
sikin1987 píše:Potrebuju poradit od znalce.Resim aktualne DRV, ktere mi stale zasira a pak zdecha motor pri nizkem tlaku (pri brzdeni motorem a na volnobeh).
uz 3x sem ho vytahl otrel hadrou sitko a motor pak bezel jak po masle jak nikdy,ale po par dnech se vse zase zneklidni jako vzdycky po celou dobu co sem majitelem auta.Prvni otazka jak vytahnout sitko? potrebuje poradne ocistit,ale vypada jakoby zalisovane a nechci ho zdeformovat klestema,ale jinak to asi nejde ze? dale hodne sem cetl o O krouzkach. sel sem do BOSCH servisu,kde mi rekl,ze vedou jen samotnej DRV ventil a nejakou podlozku k nemu a nic jinyho nesezene,ale ja prochazel fora a nakonec sehnal orig. c. techto krouzku a objednal to v AUTOKELLY asi zbytecne,protoze ten velky na nizkej tlak vypada uplne dobre, zelenej na vysoky tlak je taky OK akorat jakoby naleptany od te bionafty,ale je to jakoby jste ho vzali a necim drsnym objeli rozhodne neni praskly,ale ten vedle nej bilej tesnici je poskozeny neni praskly,ale jakobych z nej kousek ukousl asi to taky nema na nic vliv,ale chci to zkusit vymenit.jak ale na to abych neco pokoskodil? pujde to bez poskozeni pretahnout aj pres sitko? a mam to opravdu mazat vazelinou jak sem cetl?
řeším ten samý problém! Vyčištěná nádrž, nové čerpadlo, pal filtr, a profoukané trubky, sítko jsem dal do prd... a auto už má najeto asi 1500 km.
Zatím bez problémů. Prí to dělá čerpadlo v nádrží že pouští bordel do systému.
Napsal: 14 zář 2011, 19:57
od alfik
To sitko sa chystam urvat aj ja. Je tam na hovno. Len su s nim problemy. Na origo DRV ani neni.