Stránka 1 z 2
Demontáž vstřiků u JTD
Napsal: 20 srp 2010, 15:04
od middex
Máte někdo zkušenost s demontáží vstřiků u JTD? V servisním manuálu je to samozřejmě s použitím docela složitého přípravku. Jde to provést i bez něj?
Dík…
Napsal: 20 srp 2010, 17:12
od jurki888
nastriekaj tam nieco nech to tam stece a potom ho vymykaj von
Napsal: 20 srp 2010, 20:00
od Non1
jurki888 píše:nastriekaj tam nieco nech to tam stece a potom ho vymykaj von
Tak,tak, len uvolniť a vykývať.
Napsal: 20 srp 2010, 20:08
od origoš
Známej to úspěšně vyndavá tak, že to zaleje Cocacolou a druhý den to bez problému vytáhne.
Neviděl jsem, jak jsem koupil, tak prodávám.
Napsal: 21 srp 2010, 07:49
od sikin1987
Jj kamosi rikaji ze na tom fakt nic neni melo by to jit pekne povolit je tam urcity moment,takze to zarvany neni.ale teda proc chcou v BOSH servise za demontaz vstriku automaticky pres 2 tis kdyz to je hotovy do hodinky aj s problemama nechapu
Napsal: 21 srp 2010, 13:14
od Non1
origoš píše:Známej to úspěšně vyndavá tak, že to zaleje Cocacolou a druhý den to bez problému vytáhne.
Neviděl jsem, jak jsem koupil, tak prodávám.
S tou Coca-colou som to už počul, no neskúšal som to, vraj to fakt funguje lepšie ako WD a spol.
Napsal: 21 srp 2010, 16:18
od TDI tech
Vacsinou ten vstrek v tom hliniku tak skameneje, ze dostat ho von je ako porod jezka proti srsti. Osobne to robim tak ze take dobre dva dni pred tym ako ho vyberem tak ho zalievam orechovym olejom a popusti.
Napsal: 29 srp 2010, 11:39
od Peal
povolit si přívod od vstřikovací lišty a obnažit vstřiky a pak jen už povolit a zezpodu nejakým jakoby pačidlem zapřít a lehce klepnout a vyskočí ven
první vyndávání byl porod,bylo to tam přiškvařeně a pak očista a od té doby bez problémů .
Napsal: 29 srp 2010, 11:59
od TDI tech
No predstavujes si to moc jednoducho. Ked sa ten oxid hliniku zazere do ocele korunky vstrekovaca tak je to jak zvarene

Napsal: 29 srp 2010, 12:47
od kecka
Ja si taky musel vyrobit stahovak z pevne oceli abych to vytahl ....

Napsal: 29 srp 2010, 15:27
od Non1
Veru, prechádzka ružovým sadom to nie je.
Napsal: 29 srp 2010, 18:21
od Tomas.cz
Tuhle jsem na HDi 3 vstřiky vyndal, 4tý nešel, použil jsem doma vyrobené dvouhmužné zpětné kladivo 20kg / pěkná posilovna / za závit elektrické části a nic, takže navařit na zbytek vstřiku metr tyč a vstřik se utrhnul dole v hlavě, zbytek jsem musel nechat vyjiskřit.

Napsal: 29 srp 2010, 20:12
od autickar21
Povolit vidlicku co drzi vstrek o cca 3 zavity a nastartovat. Vstrek sa vytiahne sam.-odskusane. Problem nastane len ak je vstrek zapeceny, S trpezlivostou ratanou na hodiny s pouzitim baraba sa vytiahne.
Napsal: 31 srp 2010, 10:04
od Peal
hodně dobrá věc na povoleni zapečeného vstřiku je čistič na krby a trouby

Napsal: 20 dub 2011, 21:55
od jericho-3
Abych nic nepoškodil, vyndaval jsem vstřiky na HDI /80kw/ 3 dny ....Používal někdo tu sadu na demontáž vstřikovačů u Fokuse 80 kw/1,6/?