Neorig rádio v OII

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Neorig rádio v OII

Příspěvek od Fantik »

Jde aby to chodilo s klíčem v zapalování a po vyndání aby se vyplo?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

urcite
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Poradíš ?
Uživatelský avatar
RobON
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 pro 2007, 03:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RobON »

je potreba vytahnot 15-ku (spinane napeti) je na klimatroniku hned pod radiem, barvu dratu si z hlvyepamatuju ale nemel by byt problem to najit, kdyz bys to nemohl najit kouknu se ti do doc.
Kdo maže, ten jede, kdo nemaže, ten platí
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

No jsem to asi špatně napsal potřeboval bych S-kontakt ne 15-ku, aby se rádio vyplo po vytažení klíčku ze spínačky.
Venca1
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 16 dub 2007, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venca1 »

No myslím,že "S"kontakt nevytáhneš nikde,jde jen ze spínačky do podvolantovky konektorem...a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ok takže buď origo rádio nebo jen přez 15-ku

Díky. ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Venca1 píše:a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Co tim presne myslis ? Pokud to nesnese ani minimalni proudovy zatizeni navic, tak se to da resit pres polovodicovej spinaci prvek ovladanej z S kontaktu. Ale myslim ze by stacilo i primy napojeni a nebo rele. Potrebuju akorat potvrdit logiku a nakreslim pripadne schematko. Predpokladam, ze pri otoceni klicku je na S kontaktu 12V a po vytazeni neni, je to tak ?
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 26 srp 2010, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
RobON
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 31 pro 2007, 03:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RobON »

pokud by si trval na tom skontaktu zkus se podivat po can bus modulu, je jich na trhu dost a myslim ze jsem u nejakeho videl ze ma vystup skontakt,
ja osbne bych se smiril s tou 15-kou
Kdo maže, ten jede, kdo nemaže, ten platí
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ok díky. ;)
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1065
Registrován: 23 led 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROMIK »

Já jsem taky dával modul CAN na více autech OII,je to jak origo, je to rozhodně lepší než ta 15.
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

fabiátor píše:
Venca1 píše:a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Co tim presne myslis ? Pokud to nesnese ani minimalni proudovy zatizeni navic, tak se to da resit pres polovodicovej spinaci prvek ovladanej z S kontaktu. Ale myslim ze by stacilo i primy napojeni a nebo rele. Potrebuju akorat potvrdit logiku a nakreslim pripadne schematko. Predpokladam, ze pri otoceni klicku je na S kontaktu 12V a po vytazeni neni, je to tak ?

Je to tak ako píšeš cez relé to funguje a logika je rovnaká ako pri normalnom S po vytiahnutí klúča zmizne napájanie len farbu kábla zo zámku teraz z hlavy neviem.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

ROMIK píše:Já jsem taky dával modul CAN na více autech OII,je to jak origo, je to rozhodně lepší než ta 15.
kvůli S-ku CAN modul?? Docela drahej špás... Za 16kč v součástkách to máš opticky oddělený a funkční. Bohužel opravdu ze sloupku řízení. U rádia je to jen řídící napětí v řádu mA, takže tranzistor bohatě stačí...na co cpát další relé smnohonásobně větší spotřebou...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Já tomuhle vůbec nerozumim tak si nechám poradit, jsi schopný mi to nějak pořešit?
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Jasně že jo, kolik dáš?? Poslal bych ti kablík s popisem. 2 piny do podvolantovky, jeden na stálý plus, další na kostru a do rádia...

Rozhodně tě to přijde na 1/5 nejlevnějšího CAN adaptéru a myslím, že to splní přesně to, co potřebuješ ;-)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“